پیام تشکر بیت مرحوم آیت‌الله صادقی قهاره از مردم

بیت مرحوم آیت الله صادقی قهاره با انتشار پیامی از حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین ایشان تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۶۸
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ 20 December 2021
|
11421 بازدید
آیت الله عباسعلی صادقی قهاره از روحانیون برجسته و معروف حوزه علمیه کمالیه لرستان بودند. ایشان با مراجع تقلید و بزرگان حوزه علمیه قم از جمله آیت الله بروجردی و امام خمینی (ره) ارتباط نزدیک و صمیمی داشت و از میان افرادی که توسط آیت الله کمالوند به خرم آباد دعوت شدند، تنها ایشان، اقامت طولانی مدت و دائمی را در خرم آباد برگزید و منشا خدمات ماندگاری در استان لرستان شد.
 
متن پیام بیت مرحوم آیت الله صادقی قهاره بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
تشکر و امتنان
حضور کم نظیر و با شکوه مردم شریف و وفادار لرستان در مراسم تشییع و تدفین مرحوم آیت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی قهاره (ره) سرپرست حوزه‌های علمیه خرم آباد جلوه‌ای پرمعنا از پیوند عمیق مردم و روحانیت را به نمایش گذاشت. زبان از توصیف و تجلیل همدلی، مشارکت و همدردی این مردم مومن و ولایت مدار در ایام سوگواری این عالم ربانی و مجاهد که بیش از هفتاد سال عمر با برکتش را در خدمت مردم و هدایت آنان صرف کرده بود، قاصر است. لیکن ما وظیفه خود می‌دانیم با همه‌ی وجود از پیام بزرگوارانه و تسلی بخش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای مد ظله العالی و پیام‌های مراجع معظم تقلید حفظهم الله، روسای محترم قوای سه گانه، جامعه مدرسین و مدیریت حوزه‌های علمیه، نمایندگان محترم مجلس خبرگان، دادستان محترم کل کشور، معاونین محترم اول و اقتصادی رئیس جمهور، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی، ائمه محترم جمعه و همه علما و روحانیون و طلاب محترم حوزه‌های علمیه لرستان، قم، تهران و اصفهان، به ویژه از نماینده محترم، ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه محترم خرم آباد، استانداران محترم لرستان و کرمانشاه، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مدیران محترم ارشد استان لرستان مدیران و کارکنان محترم صدا و سیمای مرکز لرستان، ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور، تولیت و کارکنان شریف آستان مقدس کریمه‌ی اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، متواضعانه سپاسگزاری و قدردانی نمائیم.

همچنین از کلیه دوستان و عزیزانی که با حضور پرمهر خود در مجالس بزرگداشت و ترحیم این عالم خدمتگزار و مردمی و یا با صدور پیام، موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند صمیمانه تشکر می‌نماییم. بر خود فرض می‌دانیم فرصت را مغتنم شمرده از اینکه در خور و شایسته قدوم شریف و بذل عنایات آن بزرگواران در خدمت نبوده ایم، با فروتنی عذر خواهی نموده و استدعای بخشش داریم. از خداوند سبحان سلامتی و اجر و پاداش خیر برای همگان مسئلت داریم.

بیت مرحوم آیت الله صادقی قهاره
 
پیام تشکر بیت مرحوم آیت‌الله صادقی قهاره از مردم
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟