استعفای مدیر سی‌ ان‌ ان به دلیل فساد اخلاقی

جف زاکر مدیر شبکه تلويزيونی آمریکایی سی ان ان به علت رابطه با یکی از کارمندان زن این شبکه مجبور به کناره گیری شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۶۸۵
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴ 03 February 2022
|
7785 بازدید
|
۲

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از آسوشیتدپرس، در پی بازجویی‌هایی که از ماه گذشته بر روی کریس کومو یکی از مجریان سابق شبکه تلویزیونی سی ان ان صورت گرفت، جف زاکر مدیر سی ان ان به علت رابطه با یکی از کارمندان زن این شبکه مجبور به استعفا شد.

این دومین حاشیه غیر اخلاقی در دو سال اخیر است که در این شبکه تلویزیونی آمریکایی به بار آمده است که نخستین آن با پرونده کریس کومو با اتهامی مشابه آغاز شد. به هر حال زاکر در بیانیه استعفای خود نوشته: آرزو می‌کردم دوران تصدی من در سی ان ان به گونه‌ای دیگر به پایان می‌رسید.

جف زاکر در مارس ۲۰۱۹ به عنوان رئیس، اخبار و ورزش از سوی کمپانی برادران وارنر برای هدایت بخشی از سی ان ان انتخاب شده بود و البته از سال ۲۰۱۳ هم ریاست بخش سی ان ان جهانی را عهده دار بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا استعفای جف زاکر مدیر شبکه تلویزیونی سی ان ان از مقامش را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اینترنتی نیوزویک؛ ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد: جف زاکر یک فرد مورد تنفر در سطح جهانی بود که به منزله چالشی برای شبکه سی ان ان بود به دلایل مختلفی از مدتها پیش کارش به پایان رسیده بود.این به خاطر آن بود که سی ان ان راه خود را گم کرده بود و بینندگان خود را هم از دست داده بود.

وی افزود: حالا زمان آن است که اخبار جعلی را در درون جعبه ای قرار دهیم زیرا چیزی مهمتر از سازماندهی وضعیت وحشتناک رسانه های اجتماعی در کشورمان و از جمله سی ان ان نیست. جف زاکر رفته است به همه تبریک می گویم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
حداقل مرد بود که هم حقیقت رو پنهان نکرد، هم معذرت خواهی کرد و هم خودش استعفا داد. این تفاوت یک کشور جهان اول با یک کشور جهان سومی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
به نظر شما درایران چنین اتفاقی رخ می دادچی می شد؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟