بازدید 12562

هتل‌های نزدیک آرامگاه نادرشاه افشار

آرامگاه نادر شاه به‌عنوان یکی از پادشاهان ایرانی در شهر مشهد واقع است. این مکان در شمال چهار راه شهدا واقع شده است که به حرم امام رضا علیه السلام نزدیک است. این مکان که هر سال تعداد بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند یکی از توریستی‌ترین مکان‌های مشهد است. این مکان مهمترین بخش تاریخی مشهد در داخل این شهر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 05 February 2022

هتل‌های نزدیک آرامگاه نادرشاه افشار

مساحت این محل گردشگری بسیار بزرگ و حدود ۱۴۴۰۰متر است که علاوه بر ساختمان آرامگاه، موزه‌ای در آنجا ساخته شده است که اشیاء عتیقه و تاریخی در آنجا نگه‌داری می‌شود. بخش اعظمی از این بنا به رنگ قرمز است و نمای زیبایی دارد.

این منطقه روزانه گردشگران زیادی را به‌خود می‌بیند و به همین دلیل در کنار و اطراف آن هتل‌ها و اقامتگاه‌‌های بسیاری شکل گرفته است. این هتل‌ها که به دلیل قرار گرفتن در مکانی مناسب از کیفیت بالایی برخوردارند و هتل‌های مرغوبی هستند. در ادامه به ذکر برخی از این هتل‌ها می‌پردازیم‌.

هتل الماس۲

این هتل مجلل در ۲۵ طبقه ساخته شده است که ۲۱۸ عدد اتاق در آنجا شکل گرفته است. این هتل ۵ ستاره با ساختمانی بسیار شیک و مجلل در سال ۱۳۹۵ ساخته شد و معماری باشکوه و باستانی‌اش چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. دکوراسیون این هتل سبکی ترکیبی از کشورهای مختلف است که شکلی بین‌المللی به آن می‌بخشد.

معماری ایران باستان، ترکی، روسی، رومی، عربی، آفریقایی، ایرانی، اتاق صفوی و ... از جمله اشکال استفاده شده در این معماری است‌. این هتل کارکنان بسیار حرفه‌ای دارد که با ارائه خدمات به میهمانان در سطح بین‌المللی خدمات ارائه می‌دهد. این هتل در خیابان امام رضا قرار دارد و بسیار به حرم نزدیک است.

هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به موزه نادر است و در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل ۵ ستاره به موزه نادر شاه بسیار نزدیک است و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنجا برسید. این هتل مجلل در شرق کشور تنها آتریوم است و به‌راحتی می‌توانید از آنجا به موزه نادر و حرم دسترسی داشته باشید‌.

هتل‌های نزدیک آرامگاه نادرشاه افشار

رزرو هتل درویشی مشهد را انجام داده و در این مکان اقامتی دلپذیر داشته باشید. هتل مجلل درویشی ۲۳ طبقه دارد که یک برج محسوب می‌شود و این ۲۳ طبقه دارای ۲۳۳ عدد اتاق و سوئیت است که بسیار بزرگ هستند در شکل‌های مختلفی ساخته شده‌اند. این هتل با کارمندانی حرفه‌ای خدماتی مناسب را به شما ارائه می‌دهد. با رزرو هتل درویشی مشهد در این محیط دلچسب اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشید.

هتل مدینه‌الرضا

این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم و همچنین به موزه نادر شاه است. این هتل در ورودی خیابان شیرازی قرار دارد که در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. مدینه الرضا دارای ۱۸ طبقه است که در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و ۲۸۸ عدد اتاق و سوئیت مجهز دارد. دکوراسیون و معماری این هتل به سبک ایرانی اسلامی است. این هتل دارای امکانات فراوانی است که خدماتی بین المللی را ارائه می‌دهد و موجب می‌شود تا مسافران خدماتی حرفه‌ای دریافت کنند.

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مجلل باشکوه‌ترین و بزرگ‌ترین هتل کشور است که بسیار چشم‌نواز و زیبا است. معماری این هتل ترکیبی از آسیایی و اروپایی با نمایی بسیار شیک به مسافران خوشآمد می‌گوید. این هتل با موقعیت مکانی عالی خود به حرم امام رضا علیه السلام، موزه نادر و بازار رضا بسیار نزدیک است و پیاده روی در مدت زمانی کوتاه می‌توانید به این محل‌ها برسید.

این هتل در سال ۸۹ در خیابان امام رضا تاسیس شد. هتل قصر ۲۰ طبقه مجلل دارد که ۳۵۸ اتاق و سوئیت در طرح‌های مختلف در این طبقات قرار گرفته‌اند. هتل قصر با انواع امکانات و تجهیزات در سطح بین‌المللی از میهمانان پذیرایی می‌کند. هتل‌داران و مهمان‌داران این مجموعه با تشریفات و احترام فراوان با مسافران برخورد کرده و انواع خدمات را به آنها ارئه خواهند کرد.

برای رزرو هتل های مشهد نزدیک حرم در علی بابا کلیک کنید.

نمای خرم مطهر که از این هتل بسیار خوب مشخص است حال و هوایی معنوی به فضای هتل و مسافران می‌دهد. امکانات هتل مجلل قصر بسیار گسترده است و با انواع رستوران‌ها و انواع منوهای غذایی ایرانی و بین‌المللی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. امکاناتی همچون باشگاه بدنسازی، سالن بازی، سالن بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، اسپا، ماساژ، جکوزی، سونا و... از انواع این امکانات است.

هتل‌های نزدیک آرامگاه نادرشاه افشار

هتل هما ۱

هتل هما ۱ یکی دیگر از هتل‌های مشهد است که در نزدیکی موزه نادر شاه افشار قرار دارد. هتل هما ۱ همان هتل هایت سابق این که زیر نظر هواپیمایی هما است. این هتل ساختار خاصی دارد و سوئیت، ویلا و اتاق از انواع آن است که هرکدام خدمات مشخصی را به میهمانان ارائه می‌دهد.

این هتل در منطقه احمد آباد ساخته شده است و به مراکز تفریحی آنجا نیز نزدیک است و نزدیکی به مترو یکی دیگر از مزایای آن است. همچنین این هتل خارج از طرح ترافیک قرار دارد. هتل هما ۱ پنج ستاره دارای امکانات و تجهیزات فراوانی است که خدمات ورزشی، اسپا، سونا و جکوزی، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، انواع رستوران‌ها و کافی شاپ، زمین تنیس، سرویس رفت و برگشت و... از جمله آنها است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری