وضعیت قرمز کرونایی ۹ شهرستان لرستان

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از وضعیت قرمز کرونایی ۹ شهرستان استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۸۲
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۵ 15 February 2022
|
4413 بازدید
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مریم کوشکی اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۵۵۹ بیمار جدید کرونایی در لرستان شناسایی شدند و یک بیمار هم فوت کرد.

وی تصریح کرد: با شناسایی ۵۵۹ بیمار جدید کرونایی در لرستان آمار مبتلایان قطعی به کرونا در استان به ۲۰۸ هزار و ۸۸۴ نفر افزایش یافت.

کوشکی با بیان اینکه با فوت یک بیمار جدید کرونایی آمار قربانیان کرونا در لرستان به دو هزار و ۷۰۱ نفر رسید، اضافه کرد: در مراکز درمانی استان ۴۷۷ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا بستری هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۸۸،۱ درصد لرستانی‌ها نوبت نخست، ۷۷.۳ درصد نوبت دوم و ۲۸.۵ درصد نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، بیان کرد: شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، دلفان، الیگودرز، سلسله، پلدختر، ازنا و چگنی در وضعیت قرمز کرونایی و دو شهرستان کوهدشت و رومشکان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بروجرد روی خط قرمز اُمیکرون

با افزایش آمار مبتلایان به کرونا زنگ خطر همه‌گیری امیکرون سویه جدید کرونا در بروجرد به صدا درآمد و واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان برای همگان ضروری است.

شهرام ممدوحی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد روز گذشته نیز اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۵۷ نفر در شهرستان بروجرد بر اثر ابتلای به این بیماری فوت کردند.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۹۵۸ نفر در مراکز بهداشتی و درمانی شهر بروجرد بستری شدند، افزود: روزانه تست کرونای ۱۳۰ نفر در شهرستان بروجرد مثبت می‌شود و در حال حاضر ۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان آیت‌الله بروجردی بستری هستند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟