بازدید 3407

شناسایی بیش از ۱۹۰۰ بیمار کرونایی جدید در خوزستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی یک هزار و ۹۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان خوزستان در یک شبانه‌روز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴ 16 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر سید محمد علوی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری در استان خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ هزار و ۹۸۳ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند.

وی افزود: در این مدت یک هزار و ۹۱۷ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند که نسبت به روز قبل از آن، تعداد موارد شناسایی‌شده ۴۵۲ نفر کاهش داشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد موارد مثبت در محیط‌ها و دورهمی‌های خانگی به بیماری مبتلا شده‌اند، گفت: در این مدت ۱۳۶ بیمار در بیمارستان‌ها بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن ۲۳ مورد افزایش در بستری‌ها داشته‌ایم. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند که نسبت به روز قبل، موارد فوتی سه نفر کاهش داشته است.

وی بیان کرد: در این روز ۲ هزار و ۲۸ بیمار بهبود یافتند که نسبت به روز قبل از آن تعداد بهبودیافتگان ۲۰۲ نفر افزایش داشته است.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: ۳۱ هزار و ۲۶۶ بیمار در حال گذراندن ایام قرنطینه خانگی هستند که اکثرا دارای علائم خفیف یا بدون علامت بالینی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات