بازدید 1515
۱

معرفی ۲۰ هزار نماینده ازسوی کاندیداها برای نظارت بر انتخابات

رئیس ستاد انتخابات کشور در خبرگزاری فارس گفت: ۲ نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۰ هزار نماینده را معرفی کردند که این تعداد در ستاد انتخابات و شعب اخذ رأی بر روند رأی‌گیری و شمارش آرا نظارت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۲۴۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰ 04 July 2024

به گزراش «تابناک»، محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات روز جمعه گفت: در مرحله اول ۷۰ میلیون تعرفه چاپ کردیم و به استان ها و شعب ارسال شد.وی اضافه کرد: در مرحله دوم هم ۷۰ میلیون تعرفه چاپ شد که در اوایل هفته توزیع شد و در اختیار استان ها قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره اهمیت سلامت انتخابات تصریح کرد: هر نامزد می‌تواند به ازای هر شعبه نماینده معرفی کند و ۲ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰ هزار نماینده  معرفی کردند که این تعداد در ستاد انتخابات و شعب اخذ رای به روند رای گیری و شمارش آرا نظارت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر ماه راس ساعت ۸ صبح در داخل و خارج از کشور به مدت ده ساعت آغاز می شود که این زمان با تشخیص وزیر کشور می تواند تمدید شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
باتوجه به اینکه در هر شعبه رای عوامل اجرایی و نظارتی متعددی وجود داره که از آحاد جامعه هستند و رویکرد سیاسی متفاوتی دارن عملا امکان تقلب وجود نداره و سلامت حوزه رای گیری تضمین شده هست، فقط برای جلوگیری از هرگونه شائبه ای لازم هست که آرای کاندیداها در هر شعبه و شهرستانی به تفکیک منتشر بشه تا راه بهانه گیری هابسته بشه
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری