بازدید 9217
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آمریکا مقصر هرگونه بن‌بست در وین خواهد بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا مقصر هرگونه بن‌بست در وین خواهد بود
کد خبر: ۱۱۰۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 24 February 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمود عباس زاده مشکینی گفت: طرف غربی به‌ویژه آمریکا باید از زیاده‌خواهی‌های خودشان عدول کنند تا توافق صورت گیرد و اگر مذاکرات به شکست بیانجامد مقصر اصلی آن هیچ‌کس جز آمریکا نیست.

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره سرنوشت مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: طبق اخباری که از وین مخابره می شود شرایط برای یک توافق خوب مهیا شده است و پیشرفت هایی صورت گرفته شده است، اما به نتیجه رسیدن این موضوع بستگی به طرف های مقابل دارد.

وی ادامه داد: طرف غربی مخصوصا آمریکا باید از زیاده خواهی های خودشان عدول کند تا توافق صورت بگیرد و اگر به هر دلیلی مذاکرات به شکست بیانجامد مقصر اصلی آن هیچ کشوری جز آمریکا نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکا تنها طرفی بود که مذاکرات را به این مرحله رسانده است، گفت: اگر آمریکا از برجام خارج نمی شد شاید شرایط بدین گونه اتفاق نمی افتاد و اکنون در مذاکرات کنونی هم توپ در زمین آمریکاست و آن ها باید تصمیم بگیرند که برجام دچار چه سرنوشتی شود و اگر به بن بست برسد دست ایران باز است و گزینه های روی میز زیاد است که باعث شگفت زده شدن طرف مقابل خواهد شد.

عباس زاده تصریح کرد: شایعاتی که برخی رسانه های غربی منتشر می کنند تمام، کذب است و ایران هیچگاه از خواسته به حق خود عدول نمی کند و تمام این شوُیِ رسانه ای به این دلیل است که در ایران دولتی در راس کار گرفته است که مقاومت و ایستادگی را برگزیده است پس این طبیعی است که بخواهند دست به چنین حرکاتی بزنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: خواسته به حق ایران برداشته شدن تمام تحریم های ظالمانه است، زیرا تهران هیچگاه به دنبال بمب اتمی نبوده و نیست و اگر ما به دنبال آن بودیم هیچگاه عضو پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای ـ NPT ـ نمی شدیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰
مذاکره دو طرف دارد هردوطرف باید عاقل باشند
شاه عضو پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای شده ! چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستا!! :))
بعدش باید منتظر دلار 50 هزار تومنی و .... باشید
تا روحانی بود که مقصر تحریمها و فشارهای اقتصادی دولت روحانی بود(با این وجود تا توانست انهمه غذا و دارو برای روزهای تحریم ذخیره کرد) و ترامپ با پاره کردن برجام و انواع اقسام فشارهای فلج کننده که حتی اجازه ورود واکسن را هم نمی داد از تیغ انتقاداتان ایمن بود اما الان مقصر امریکایی است که بایدنش سعی در احیا برجام را دارد !!!
نخیر آقا .. ما مردم شما و کل مقامات حکومت رو مسئول شکست مذاکرات میدونیم چون دائم زیاده خواهی کردید ... توهم زدید که هرچی بگید آمریکا قبول میکنه ، طبق معمول گند میزنید به همه چی ...
اینکه آمریکا مقصر باشد یا نباشد چه دردی از مردم دوا می کند به جای مقصریابی به فکر مردم می بودید
مثل احمقها بدام روسها افتادید و مردم را بدبخت کردید.
فورا برجام را امضا کنید وگرنه مردم را بباد میدهید.
این همه دارید دست وپا میزنید تابرجامی رو که ظریف و روحانی به تصویب رسوندن رو احیا کنید ! همون برجامی که منحوس بود !همون برجامی که قراربود اگه آمریکا ازش اومد بیرون، شما آتیشش بزنید ! همون برجامی که هر روز به خاطرش به ظریف بدوبیراه می گفتید! ملت رو چی فرض کردید ؟؟!! چی شد ؟تمام حرامها تو دولت جدید حلال وطیب وطاهر شده؟؟!!
اگر در مذاکرات وین بن بست شود چه مشکلی برای شهروندان امریکا ایجاد می شود؟ ارزش پولشان از دست می رود؟ تحریم می شوند؟ بیکار می شوند؟
اما مردم ایران در شرایط بدتری قرار می گیرند. گرانی تورم و بیکاری امان مردم را بریده. تمام کنید این بازی را
اینکه مقصر کیه مگر تفاوتی در نتیجه هم دارد ؟
اگر قلدری به جان و مال شما آسیب بزند . بعد شما به او بگویی مقصری ! و او بگوید که نه و یا آره چه فرقی می کند . فرض کنید اصلا بگوید بله من مقصرم دلم خواسته است ! آیا اسیب هایش برطرف می شود؟
تدبیر لازم است نه پذیرش تقصیر
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات