تعلیق پروانه ۱۵۰۰۰ راننده تاکسی واکسن‌نزده در کشور

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از تعلیق پروانه فعالیت ۱۵۰۰۰ راننده تاکسی واکسن نزده خبر داد و گفت: کاهش تعداد رانندگانی که واکسن تزریق نکرده بودند نشان می دهد، محدودیت‌ها و تعلیق پروانه فعالیت تأثیرگذار بوده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۳۸۳
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷ 02 March 2022
|
3863 بازدید
|
۳

به گزارش «تابناک»، مرتضی ضامنی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند اعمال محدودیت و تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی که واکسن نزده اند، گفت: باتوجه به مصوبات ستاد ملی کرونا محدودیت هایی برای افرادی که کرونا مثبت هستند و یا اصلا واکسن نزده اند مصوب شده است. در همین راستا سامانه " ایران من " در مجموعه وزارت کشور فرآیند ارائه استعلام ها را آغاز کرده و به صورت دوره ای گزارش های آن به ما ارائه می شود.

وی افزود: مقرر شد آن دسته از رانندگانی که تاکنون علی رغم اینکه امکان واکسیناسیون فراهم شده، اما واکسن تزریق نکرده اند پروانه فعالیتشان تعلیق شود و این تعلیق ادامه دارد تا زمانی که اقدام کنند و در فرآیند واکسیناسیون شرکت کنند؛ به این ترتیب با شروع طرح، ۲۴ هزار راننده بودند که واکسن نزده بودند که محدودیت ها را اعمال کردیم و پروانه فعالیت آنها تعلیق شد.

ضامنی ادامه داد: در گام نخست این تعداد راننده به ۱۸ هزار نفر رسید یعنی رانندگانی که نسبت به تزریق واکسن اقدام کردند پروانه فعالیتشان از حالت تعلیق خارج شده و تعداد رانندگانی که پروانه فعالیت آنها تعلیق شده است به ۱۸ هزار راننده رسید و در گام دوم بر اساس آخرین آمار این تعداد به ۱۵ هزار راننده رسید.

وی تاکید کرد: کاهش تعداد رانندگانی که واکسن تزریق نکرده بودند نشان می دهد محدودیت ها و تعلیق پروانه تاثیر خود را داشته و رانندگان نیز به سمت تزریق واکسن رفته اند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
آیا کسانی که مردم را مجبور به واکسن می کنند آنقدر شرف دارند که در آینده تبعات و تلفات ناشی از عوارض واکسنی که مجوز اضطراری دارد را به گردن بگیرند؟ آیا کسانی که واکسن زده اند نمی توانند ناقل باشند؟ قطعاً جواب مثبت است. پس چرا سوار تاکسی می شوند؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
واکسنی که خودشون میگن سه ماه بیشتر اثر نداره چرا باید اجباری باشه؟ تا کی باید مردم قربانی یه عده مافیای داروساز بشن؟ مگر کسانی که سه دوز واکسن زده اند ناقل نیستند؟
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
تصمیمات ستاد مقابله با کرونا را ببینید و خودتان قضاوت کنید که این ستاد غیر از کاسبی و نون بری چه هدفی دارد: 1- خانم محرز برای مراسم دهه محرم گفت نباید برگزار شود حتی اگر در فضای باز و با فاصله 4 متری از هم باشد ولی یک ماه بعد گفت برگزاری حضوری کنکور در فضای بسته ایرادی ندارد چون هر صندلی یک متر و نیم از هم فاصله دارد !!!!!! 2- دو روز پیش ستاد کرونا اعلام کرد برای سفرهای نوروزی واکسن نزده ها و حتی کسانی که دو بار واکسن زده اند و سه ماه از آن گذشته باشد روزی یک میلیون تومان جریمه می شوند و با توجه به اینکه حساب کرده ایم که 2 میلیون ماشین با این شرایط وجود دارد پس روزی 2000 میلیارد تومان درآمد نصیب دولت می شود !!!!!! یعنی غارت جیب خالی مردم بدبخت به اسم کرونا. 3- خودشون میگن کسانی که واکسن زده اند هم میتوانند ناقل باشند پس فرقشون با واکسن نزده ها چیست؟ هدف شما مگر جلوگیری از انتقال بیماری نیست؟ چرا کسانی که واکسن زده اند اجازه دارند بیماری را منتقل کنند ولی کسانی که واکسن نزده اند اجازه ندارند؟ غیر از این است که میخواهید مردم را مجبور کنید جیب مافیای دارو را پر کنند؟
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات