بازدید 21500

جزئیات جدید از حمله موشکی سپاه به مرکز صهیونیستی

وی در پاسخ به این سوال که چرا اربیل عراق برای پاسخ دادن به این رژیم انتخاب شده است، تاکید کرد: تعرض رژیم به ماهیدشت از اقلیم صورت پذیرفته بود و لذا بایستی از همان منطقه پاسخ دریافت می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 14 March 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، یک منبع آگاه اطلاعات جدیدی در خصوص حمله موشکی اخیر سپاه به مرکز راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل اعلام کرد.

 یک منبع آگاه اعلام کرد که درعملیات سحرگاه یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اربیل سه صهیونیست به هلاکت رسیدند و حداقل ۷ نفر شدیدا مجروح شدند.

این منبع درخصوص عملیات موشکی سحرگاه یکشنبه در مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق به شبکه العالم گفت: این عملیات در واکنش به تعرض پهپادی چندی پیش رژیم صهیونیستی به منطقه "ماهیدشت "صورت گرفته است.

این منبع تاکید کرد: مدت ها است برای پاسخگویی به این تعرض رژیم صهیونیستی برنامه ریزی شده بود اما مترصد شرایطی بودیم که به شکل دقیق و توام با حساسیت صرفا رژیم هدف قرار گیرد و پاسخ مناسب دریافت کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اربیل عراق برای پاسخ دادن به این رژیم انتخاب شده است، تاکید کرد: تعرض رژیم به ماهیدشت از اقلیم صورت پذیرفته بود و لذا بایستی از همان منطقه پاسخ دریافت می‌کرد.

این منبع آگاه خاطر نشان کرد که به فاصله ساعاتی محدود کشته شدگان و مجروحین عملیات سپاه در مقر صهیونیستها در اربیل با آمبولانس هوایی از محل منتقل شدند و این در حالی است که حال برخی از مجروحین بسیار وخیم گزارش شده است.

وی همچنین تاکید کرد: طی چند مرحله و از مجاری مختلف نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی از داخل اقلیم علیه جمهوری اسلامی تذکر داده شده است اما متاسفانه این تذکرات مستند از سوی مقامات مربوطه محل اثر قرار داده نشد.

به گفته این منبع آگاه درحالی که مطابق قوانین عراق سفر اتباع رژیم صهیونیستی به این کشور و برعکس ممنوع است اما متاسفانه در هیچ یک از کشورهای منطقه به اندازه و در حجم کردستان عراق عوامل این رژیم از فضای امنیتی برخوردار نیستند.

این منبع آگاه گفته است که ساختمان هدف قرارگرفته به شکلی کاملا مقاوم و با کاربری خاص و از پیش تعیین شده ساخته شده است و این مکان محل تجمیع و تفریح نیروهای رژیم در اقلیم بوده و به شکلی مخصوص و با نیروهایی ویژه محافظت می شد.

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه، ۲۲ اسفند) در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی‌بر بی‌پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس؛ شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم، امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۵
نوش جونشون
کردستان عراق چقدر نمک نشاس است چقدر ایران در جهت مبارزه با داش کمک کرد
این تعرض پهبادی همونی نبود که نکذیب شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
خوب همین الانش هم اسرائیل تکذیب میکنه و میگه خون از دماع هیچ کدوم از ما نیومد و اصلا اون مکان ربطی به موساد نداشت !

هر دولتی برای مصلحت رقیب یا دشمن خودش رو زیر سوال میبره
صدها بار این صهیونیزمها در با همکاری گروهک های پ ک ک و پژاک و کوموله در غرب و شمال غرب ایران سربازان رو شهید میکنند. عوامل نفوذیشان قاچاقچبان اسلحه رو کولبر معرفی میکنن و کردستان عراق شده محل تفریح و تجمع و مستینگ برای صهیونیزمهای وطنی و خارجی. یکبار هم که شده حمله گسترده انجام بدید و تمومشون کنید
شما باید کل اسرائیل را با خاک یکسان می کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
ایران انقدر مهربانه که ساعت یک و نیم شب مراکز رو میزنه که تعداد کشته ها کمتر بشه اما خب وقتی اسرائیلی ها ساعت یک و نیم شب هم اونجا دارن نقشه میکشن و توطئه میکنن دیگه تقصیر خودشون کشته میشن
این عکس کدوم موشکه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
عکس تزئینیه
این موشک ماهواره بره توی تصویر
سلام. زنده باد اسلام. پاینده باد ایران. سلام برشهیدان.خداقوت. دستتون دردنکنه
شما یه تصویر مستند از تلفات اونایی که میگی بزار....
چه خوشتون بیاد چه نیاد ایران جز 3 قدرت برتر تاثیر گذار نظامی در دنیاست و دنیا باید یاد بگیره به ایران احترام بزاره بعد از آمریکا و روسیه ایران تاثیرگذار ترین ارتش دنیا رو داره
سلام کشور های منطقه باید بفهمند که خیلی حق ناشناسند و نمی شود هم از توبره خورد و هم ...
واقعا فاجعه ست
اسرائیل روز به روز داره پر رو تر میشه و ما روز به روز منفعل تر. جالبه یک نکته رو متذکر بشم. در جنگ جهانی دوم یهودی ها به "موش" معروف بودن و از کاریکاتورهای موش برای تحقیر یهودی ها استفاده میشد چون این قماش ذاتا ترسو هستن

موش هم که میدونید اگر اعتماد به نفسش بره بالا به گربه هم حمله میکنه ! بهتره یه زهر چشم درست و حسابی بگیرید و یکی از اماکن رسمی اسرائیل رو بزنید. اونهم در خاک خودش

اینطوری هم نمیتونن انکارش کنن و بگن به مناطق مسکونی حمله کردید و ما اصلا اونجا نبودیم ! و هم اینکه موش بودن و ترسو بودن و فلک زده بودن این جماعت رذل بیشتر عیان میشه

هیلتر مرض نداشت که با اینها دشمنی میکرد. البته ما یهودی محترم و شرافتمند کم نداریم. منظورم فقط صهیونیست هاشونه
مارتین لوتر ( به وجود اورنده شاخه پروتستان مسیحیت ) در قرن 15 مینویسد :


در قلبهای آنان (یهودیان) آرزوی آن است که روزی بتوانند با تمامی جنتیلها مانند جنتیلهای پادشاهی پارس در زمان استر برخورد کنند. چقدر آنان به کتاب استر مینازند، که بسیار زیبا خونخواهی، نفرت و آرزوهای قاتلانه آنان را نشان میدهد. خورشید هیچگاه بر روی قومی خونخواه تر و منتقم تر از یهودیان نتابیده است که تصور میکنند قوم برگزیده خدایند و باید جنتیلها را بکشند و نابود کنند. مهمترین چیزی که آنان از مسیحا (مسیح) خود انتظار دارند این است که تمامی دنیا را با شمشیر قتل عام کند.
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری