خوشحالی ماجدی از ابقای سه عضو در هیات رییسه

۲عضو جدید در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

اینکه می‌گویم خستگی از تنم در آمد این بود که با ابقای سه تن از اعضای هیئت رئیسه روند قانونی هیئت رئیسه پیش می‌رود و از این پس می‌توانیم کارهای خودمان را انجام دهیم
کد خبر: ۱۱۲۱۹۱۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ 31 May 2022
|
8231 بازدید
|
۱

میرشاد ماجدی پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: خوشحال هستم خستگی هفته اخیر با برگزاری مجمع امروز از تن من و همکارانم در آمد. مجمع بالاترین رکن سیاست‌گذاری فوتبال ایران است و امروز بر اساس اساسنامه و با صددرصد قوانین برگزار شد و حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا آن را تأیید می‌کند.

۲عضو جدید در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

سرپرست فدراسیون فوتبال اضافه کرد: خوشحال هستیم که قرار است اعضای هیئت رئیسه در کنار همدیگر کار کنند. انرژی مثبتی از مجمع گرفتیم و رأی قاطع به بنده قوت قلبی برای من شد و سعی می‌کنم تلاشم را چند برابر کنم. اولویت ما تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی خواهد بود. می‌دانم دیر کردیم ولی به خاطر ما نبود، بلکه به خاطر اتفاق ناجوانمردانه و غیرورزشی فدراسیون کانادا بود که ما را از مسیرمان دور کرد.

وی در مورد بحث تعلیق فدراسیون یا فوتبال ایران تصریح کرد: اینکه می‌گویم خستگی از تنم در آمد این بود که با ابقای سه تن از اعضای هیئت رئیسه روند قانونی هیئت رئیسه پیش می‌رود و از این پس می‌توانیم کارهای خودمان را انجام دهیم. مجمع این اعتماد را کرد تا ذی حساب مستقل خودمان را تعیین کنیم. بحث‌های قضایی ما قانونی بود و امروز مُهر تأیید زده شد و فکر می‌کنم از امروز تلاش‌مان دو چندان خواهد شد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا قرار است کسی جایگزین مهرداد سراجی در هیئت رئیسه شود، گفت: طبق یک بند اساسنامه، هیئت رئیسه تصمیم می‌گیرد یک یا دو عضو اضافه کند تا از درجه اعتبار ساقط نشود و جلساتش رسمیت داشته باشد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
اینجانب یک پرسپولیسی می باشم و آقای ماجدی را قبول دارم و فکر میکنم واطمینان دارم ایشان دارای سواد فوتبالی واز جنس خود فوتبال است .
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟