اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای ایران

با دقت به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توانید روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را کامل دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا از صفر شدن شهر‌های قرمز هم فراتر رفته و به ترسیم نقشه‌ای منجر شده که بخش‌های زیادی از آن با آبی رنگ آمیزی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۳۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۰ 08 October 2022
|
23604 بازدید
|
۴
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی کشورمان به فاصله یک هفته به‌روز شد تا خبر از تدوام وضعیت مطلوب کرونایی دهد.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، وضعیت خوب کرونایی کشورمان تداوم داشته است، به این صورت که مثل هفته‌های اخیر رنگ «قرمز» در نقشه جایی ندارد و رنگ «آبی» پهنه وسیعی از میهن‌مان را در برگرفته و دورنمای خوشایندی را ترسیم می‌کند.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

کافی است به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته دقت کنید تا کامل روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا از صفر شدن شهر‌های قرمز هم فراتر رفته و به ترسیم نقشه‌ای منجر شده که بخش‌های زیادی از آن با آبی رنگ آمیزی شده است.

بنا بر نقشه جدید که از امروز (شنبه) ۱۶ مهرماه اعمال می‌شود، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») کمی افزایش یافته و از ۱۶ به ۱۸ شهرستان رسیده است، در حالی که شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») از ۲۰۰ به ۱۹۲ شهرستان کاهش یافته است.

نکته خوشایند در این به‌روزرسانی، افزایش تعداد شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») است که از ۲۳۲ شهرستان در هفته گذشته به ۲۳۸ شهرستان رسیده است؛ وسعتی بزرگ که شامل بیش از نیمی از شهرستان‌های کشورمان (تقریبا ۵۳ درصد شهرستان‌های ایران) می‌شود و نشانه امیدوار کننده‌ای است.


 
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
افشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
پنچم شهریور نقشه ها قرمز هست . چه اتفاقی افتاده که پایان شهریور نقشه ها آبی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
خداشفات بده
کمال فراهانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
رفتم چشم پزشکی گلینکی در خیابان میرزای شیرازی تهران خیلی مجهز علاوه بر هزینه های چشم پزشکی دیدم یه قبض برام صادر شده با رقم 12هزاره500تومانبابت مبارزه با کرونا تعجب کردم من ؟ مبارزه؟ پول من؟ چه درامد نامشرع درستی تازه فهمیدم که میگن با کرونا زندگی کنیم یعنی چه؟؟؟حالا دوست عزیز باید با قرمز ابی سر کنیم تا دولت عشق بیالید وبساط این نامدیران را بچیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
این مسخره بازی ها را دیگر نمی‌خواهید جمع کنید وقتیکه آبی با قرمز تفاوتی ندارد .
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات