جزو ۵ کشور برتر جهان در حوزه طب رزم هستیم

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس استاندارد‌های تخصصی و ارزیابی‌های علمی و میدانی در بین پنج کشور برتر حوزه پزشکی رزم در دنیا قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۴۴
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ 11 December 2022
|
3179 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، اولین گردهمایی علمی با موضوع فوریت‌های پزشکی رزمی با شرکت جمعی از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، گردان‌های برگزیده طب رزم، فرماندهان و مربیان مراکز آموزش بهداری برگزار شد.

سردار احمد اخوان فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در حاشیه این مراسم با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مهارتی در این سمینار و ارائه آخرین دستاورد‌های علمی در حوزه طب رزم، گفت: روز نخست گردهمایی به ارائه پنل‌های تخصصی و آموزشی اختصاص دارد و طی آن برخی از اساتید برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین سرتیپ «پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی سپاه سخنرانی خواهند داشت.

وی ادامه داد: دستور کار روز دوم این گردهمایی علمی، بررسی راه‌های اجرای پنل‌های تخصصی، بررسی آخرین فرآیند‌های آموزشی پزشکی رزمی و آخرین دستاورد‌های بهداری رزم نیروی زمینی است.

فرمانده بهداری رزمی نزسا بیان کرد: در این گردهمایی از فرماندهان منتخب نیروی زمینی سپاه در امر ارتقای آموزش‌های پزشکی رزم اقدامات مؤثری داشته‌اند و همچنین منتخبان جشنواره طب رزم شامل گردان‌های پزشکیار و بهیار عملیاتی نمونه تجلیل خواهد شد.

سردار اخوان با اعلام این خبر که جمهوری اسلامی ایران بر اساس استاندارد‌های تخصصی و ارزیابی‌های علمی و میدانی در بین پنج کشور برتر حوزه پزشکی رزم در دنیا قرار دارد، گفت: با برگزاری کارگاه‌های مهارتی در این گردهمایی، آخرین دستاورد‌های علمی در حوزه پزشکی رزمی تشریح خواهد شد.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: بنا داریم تا با بیان آخرین دستاوردها، هم دانش و هم سطح مهارت همکاران در طب رزمی را بیش از پیش ارتقا دهیم و به نقطه‌ای برسیم که هر رزمنده بتواند یک پزشکیار عملیاتی باشد.

گفتنی است؛ از جمله اهداف این سمینار که در روز‌های ۲۰ و ۲۱ آذرماه به میزبانی نیروی زمینی سپاه در جریان است به بررسی آخرین دستاورد‌های پزشکی رزم در دنیا و روزآمدسازی آموزش و مهارت‌های پزشکیاران و بهیاران و آموزه‌های فوریت‌های پزشکی گردان‌های رزم اشاره شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات