فردا بورس تعطیل است؟

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دورکاری کارمندان دستگاه های اجرایی استان در روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه را تصویب کرد. بر این اساس آیا فردا بانک‌ها و بورس تعطیل است؟
کد خبر: ۱۱۵۷۸۳۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ 03 January 2023
|
2844 بازدید

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران برای روز چهارشنبه افزایش غلظت و انباشت آلاینده ها در استان تهران است و اعضا این کمیته با اجماع پیشنهاد دورکاری فعالیت آن دسته از کارمندان که امکان و قابلیت دورکاری دارند را به مراجع بالا دستی ارائه داد، بر این اساس بنا به تشخیص مدیران دستگاه ها و سازمان ها در استان تهران، برای روز چهارشنبه ۱۴دی ماه زمینه دورکاری کارکنان دستگاه ها میسر است و توصیه می شود مدیران دستگاه ها با درخواست دورکاری کارمندان موافقت کنند.

همچنین کلیه دانشگاه‌ها و مقاطع تحصیلی به صورت مجازی برگزار می‌شود و هیچ کدام از کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.

بانک و بورس تعطیل است؟

بر این اساس کلیه ادارات تهران که قابلیت دورکاری دارند، فردا دورکارند. اما چون فعالیت بانک‌ها امکان مجازی شدن و انجام شدن به صورت دورکاری را ندارد، فعالیت بانک ها به روال قبل انجام می‌شود و تغییری در فعالیت آنها صورت نمی‌گیرد. فردا  ۱۴ دی ماه هیچ کدام از شعب بانک‌ها در تهران تعطیل نیست و همه آنها مشغول فعالیت خواهند بود؛ بنابراین معاملات بورس نیز فردا طبق روال روزهای گذشته انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟