تندیس طلایی رضایت‌مندی مشتریان در دستان بانک سامان

بانک سامان موفق شد تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری را از آن خود کند.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۸۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 18 January 2023
|
2263 بازدید

تندیس طلایی رضایت‌مندی مشتریان در دستان بانک سامان

به گزارش «تابناک» به نقل از سامان رسانه، تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید.
بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخص‌های کیفیت، ایجاد درگاه‌های ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال 1399 توانسته بود تندیس طلایی این همایش را یک بار دیگر از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایت‌مندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# قیمت دلار # فیلترینگ # قاضی مقیسه # علی رازینی # ترور # ترامپ
الی گشت
نظرسنجی
ترامپ به ایران پیشنهاد رسمی مذاکره مستقیم خواهد داد؟