بازار رقابت در میان کسب وکارهای مختلف، این روزها گرمِ گرم است. کافی است کمی تعلل کنید، ناگهان سربرمیگردانید و میبینید از قافله عقب مانده اید. از آنجایی که در هر صنفی بیش از 100 نفر مشغول به کسب درآمد هستند، تنها کسانی پیروز میدان هستند که محصولات و خدمات خود را به خوبی به مخاطبان معرفی کنند. این کار تنها با به کارگیری استراتژی های تبلیغاتی امکان پذیر است، اما خیلی اوقات فرصت کافی برای بررسی روش های مختلف نیست. پیشنهاد ما استفاده از پنل اس ام اس است. شما با استفاده از پنل پیامکی قادر هستید در عرض کمتر از چند ثانیه، صدها نفر را از محصولات و خدمات خود مطلع کنید، اما اینکه آیا این کار به سود شما خواهد بود یا نه را در ادامه بررسی میکنیم. با ما همراه باشید تا ببینیم "پنل اس ام اس به درد چه کسانی میخورد؟".
پنل اس ام اس یک نرمافزار در فضای اینترنت است و به شما اجازه میدهد تا مشتریان را مدیریت کنید و برای آنها پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید. از طرفی هم میدانید که زندگی امروزه بدون موبایل تقریباً غیر ممکن است. بر همین اساس استفاده از روش های بازاریابی مثل بازاریابی پیامکی که برمبنای استفاده از موبایل است، اهمیت ویژه ای پیدا کرده اند.
در واقع ارسال پیامک یک راه ارتباطی سریع و بیواسطه برایتان فراهم میکند و به شما این امکان را می دهد تا در مقیاسهای مختلف کسبوکارتان را تبلیغ کنید جالب است بدانید که هرنفر، روزانه حداقل 5 پیامک تبلیغاتی دریافت میکند و اگر دقت کنید فرستندگان این پیامک ها به قشر خاصی محدود نمیشوند؛ از داروخانه ها گرفته تا سوپرمارکت، پزشکان، فروشگاه های آنلاین، قالیشویی و... از این روش استفاده میکنند. این یعنی پنل اس ام اس برای کسب وکارهای مختلف، مناسب است. این شما هستید که با توجه به هدفتان تعیین میکنید، آیا این روش به درد شغل شما میخورد یا خیر.
هر شغلی که فکرش را بکنید میتواند برای گسترش کسب وکارش از ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کند. اگر شما از آن افرادی هستید که هنوز برای خرید پنل اس ام اس شک دارید، ادامه مقاله را از دست ندهید.
اولین و مهمترین هدف ارسال پیامک تبلیغاتی معرفی محصولات و خدمات یک مجموعه است، به خصوص مشاغلی که ویترینی در بازار و حتی فضای مجازی ندارند، مانند مشاغل خانگی. سامانه های پیامکی پنل های متعددی طراحی و ارائه کردهاند که مشاغل مختلف با کمترین هزینه، بیشترین سود را داشته باشند. برای مثال سامانه ملی پیامک با معرفی 4 پنل پایه، اقتصادی، تجاری و شرکتی امکانات متعددی برای تبلیغات و معرفی کسبوکارهای کوچک و خانگی و... فراهم کرده است. این شما هستید که باید بر اساس هدف، نیاز و بودجه ای که دارید برای خرید هر کدام از آنها اقدام کنید.
اگر شما صاحب فروشگاه آنلاین هستید و یا با دنیای اینترنت سروکار دارید، میتوانید برای ارجاع مستقیم مشتری به لینک مورد نظرتان، آن را در قالب پیامک برایش ارسال کنید. این روش با توجه به رشد قابل توجه خرید اینترنتی در سالهای اخیر گسترش پیدا کرده است. کافی است برای تبلیغات کسبوکارتان لینک فروشگاه و... را با استفاده از پنل اس ام اس در متن تبلیغاتی قرار دهید و برای مشتریان ارسال کنید.
این لینک هر چیزی میتواند باشد؛ مثل آدرس پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، آدرس وب سایت یا حتی گروهی در واتساپ. اگر پیامک شما مخاطب را جذب کند و بر روی لینک کلیک کند، تاثیر بهسزایی در افزایش بازدهی تبلیغات شما خواهد داشت. از بابت ارسال لینکهای طولانی هم خیالتان راحت، پنل ملی پیامک این امکان را به شما میدهد تا لینک را کوتاه و سپس برای مخاطب ارسال کنید تا پیامک ارسالی جذابیت بیشتری برای مخاطبان داشته باشد.
یک کاربرد مهم پنل اس ام اس، ارسال تبلیغات منطقهای و جذب مشتریان محلی است که در یک محدوده جغرافیایی خاص است. در واقع شما تنها با ارسال پیامک میتوانید کسب وکارتان را تا حد منطقه و محل سکونتتان گسترش دهید. چگونه؟ با ارسال پیامک بر اساس کدپستی، منطقه و موقعیت جغرافیایی.
با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی اما هدفمند میتوانید مشتریان وفادار به کسبوکار خود را پیدا کنید. برای مثال اگر در اصفهان قالیشویی دارید، ارسال پیامک تبلیغاتی به شیراز و...، برای کسبوکار شما فایدهای نخواهد داشت. پس بهتر است با از پنل اس ام اس با قابلیت ارسال پیامک بر اساس منطقه جغرافیایی استفاده کنید. این درحالی است که مشاغلی مثل فروشگاه های آنلاین لباس، لوازم التحریر، کتاب و... میتوانند به تمام شهرهای ایران، پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. بهتر است قبل از هر اقدامی مقاله " آموزش و راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی منطقهای" را نیز مطالعه کنید.
یک امتیاز پنل پیامکی معتبر این است که به شما این امکان را میدهد تا به کسانیکه به خدمات و محصولاتتان نیاز دارند، پیامک ارسال کنید. برای مثال اگر صاحب یک آکادمی زبان انگلیسی هستید با استفاده از پنل پیامکی میتوانید به تفکیک سن و جنسیت برای دانشآموزان 10 تا 18 سال پیامک بفرستید. اگر به این نکته دقت نکنید، نه تنها برای دیگر قشرها مزاحمت ایجاد میکنید، بلکه ممکن است اسمِ موسسه شما به خوبی در ذهن مخاطب حک نشود.
هدف اصلی هر تبلیغاتی، برندسازی است. کافی است به هنگام ارسال پیامک به نکاتی مثل زمان بندی ارسال پیامک، نوع متن ارسالی و... دقت کنید تا ببینید چگونه ظرف مدت کوتاهی با کمترین هزینه نام برند بهتدریج در ذهن مخاطبان و مشتریانتان ثبت میشود.
شاید هدف ارسال پیامک تبلیغاتی خیلی بیشتر باشد، اما اگر تنها یکی از 5 مورد بالا جز اهداف شماست، پس پنل اس ام اس به درد کسب وکارتان میخورد.
در این مقاله با اهمیت و کاربرد پنل پیامکی برای گسترش کسب وکارها آشنا شدیم. کسب وکارها و سازمانها با استفاده از قابلیت های پنل پیامکی میتوانند به روند تبلیغات و رشد فعالیت خود سرعت ببخشند؛ پس پنل اس ام اس، تبلیغات را هدفمند میکند و سودآوری را افزایش میدهد. سعی کنید با سامانه های معتبر مانند سامانه ملی پیامک همکاری کنید و از خدمات بینظیرشان بهره مند شوید. کافیست برای اطلاعات بیشتر با شماره 63404-021 تماس بگیرید.
انتهای رپرتاژ آگهی/