روسیه در حال حاضر توان ۲ سال جنگ را دارد

یک مقام اطلاعاتی لیتوانی به توان روسیه برای ادامه جنگ اوکراین با توجه به منابعی که مسکو در اختیار دارد، اشاره کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۳۹
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 10 March 2023
|
4238 بازدید
|
۲


به گزارش تابناک به نقل از رویترز، الگیوس پاولاویسیوس رئیس اطلاعات لیتوانی به خبرنگاران گفت: منابعی که روسیه در حال حاضر دارد برای ادامه جنگ با شدت کنونی به مدت دو سال کافی است.

وی مدعی شد: اینکه روسیه تا چه زمانی قادر به ادامه جنگ باشد به حمایت کشورهایی مانند ایران و کره شمالی از ارتش روسیه نیز بستگی دارد.

پاولاویسیوس همچنین مدعی شد: هکرهای مرتبط با دولت‌های روسیه و چین بارها در سال ۲۰۲۲ تلاش کرده‌اند به رایانه‌های دولتی لیتوانی نفوذ کنند. اولویت آنها جمع آوری مداوم اطلاعات طولانی مدت مربوط به امور داخلی و خارجی لیتوانی است.

رویترز در ادامه گزارش خود آورده است: لیتوانی یکی از مهمترین منتقدان روسیه در جنگ اوکراین است. این کشور همچنین با صدور مجوز بازگشایی سفارت تایوان، باعث عصبانیت چین هم شده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
اگه آمریکا و کشورهای غربی دنیارو واسه خودشون میخان روسیه و چین هم دنیارو واسه خودشون میخان این وسط سر کشورهایی مثل ایران بی کلاه میمونه، پوتین زور میزنه شکوه سابقو به روسیه برگردونه و آمریکا هم زور میزنه شکوهشو از دست نده و یکه تاز باشه دنیا در حال تغییره اما متاسفانه هر بار که تغییر میکنه بدتر از قبل میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بنازم به ایراااااان .... یعنی اینقدر سر شدیم که جنگ بین روسیه و کل ناتو و آمریکا به حمایت ما بستگی داره!!! دم خودمون گرم
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات