سه هزار و سیصد و بیست دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

سردار سلامی: امروز ما منبع مشروعیت نظام‌های دیگر هستیم / ارمنستان: استفاده از پهپاد‌های ایرانی علیه جمهوری آذربایجان در درگیری اخیر صحت ندارد / سرانجام متهمان پرونده هشت مهر زاهدان چه شد؟ / پیش بینی یک نماینده مجلس از پراید ۶۰۰ میلیونی در بازار

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند آیت الله محقق داماد: کسی ضد دین است که به فکر معیشت مردم نیست / نماینده ولی فقیه در سپاه: حرکات چند فریب خورده در کشور ملاک نیست / وام بانک مسکن از اول کارساز نبود / صولت مرتضوی: اقتصاد چین را اشتغال خانگی نجات داد/مصرف بنزین در منطقه تهران افزایش یافت و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۲۸
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 14 April 2023
|
21726 بازدید
|

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سردار سلامی: امروز ما منبع مشروعیت نظام‌های دیگر هستیم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم روز جهانی قدس در میدان امام خمینی (ره) اصفهان گفت:امروز آمریکا نه این که نخواهد بلکه نمی‌تواند از صهیونیست‌ها حمایت کند و شکست این رژیم به قدری آشکار است که از هم گسسته اند. سردار سلامی با بیان اینکه می‌خواستند ما را منزوی کنند، افزود: همسایگانی که فاصله گرفته بودند به نظام ما اقبال نشان دادند و امروز ما منبع مشروعیت نظام‌های دیگر هستیم. وی گفت: آنانی که با ما در چالش بودند، قدرت کشور را به عنوان نظام موثر بپذیرفته اند و این واقعیتی بزرگ است. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که دشمنان ما را در چهار راه تحریم، انزوا، تهدید نظامی و عملیات روانی قرار دادند، افزود: آنان خطوط فشار از همه جهت اعمال کردند اما ایران بزرگ از همه این‌ها گذشت و اراده دشمن را زیر پا گذاشت و ایستاد.

 سردار رادان: دوربین‌های طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت
فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: مطمئن باشید دوربین های کنترلی در طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت. سردار احمدرضا رادان در مراسم راهپیمایی روز قدس درباره اجرای طرح عفاف و حجاب که از فردا آغاز می شود، گفت: در این باره به تفصیل توضیح داده شده و بر همین اساس از فردا این برنامه اجرا خواهد شد. رادان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که درصد خطای دوربین هایی که قرار است در طرح عفاف و حجاب استفاده شود تا چه اندازه است، گفت: مطمئن باشید که هیچ خطایی نخواهد داشت.

امام جمعه قم: حجاب محدودیتی کوچک برای آزادی‌های بزرگ است
خطیب جمعه قم با بیان اینکه حجاب نمادی از زیست ایمانی و هویت ایرانی و انقلابی است، گفت: حجاب محدودیتی کوچک برای آزادی های بزرگ است و زنان، این را در انقلاب اسلامی فهمیدند. حجت الاسلام علیرضا اعرافی در خطبه نماز جمعه قم که ۲۵ فروردین در مصلی قدس قم با بیان اینکه حجاب نمادی از زیست ایمانی و هویت ایرانی و انقلابی است، تصریح کرد: حجاب پرچم شرافت و افتخار زن ایرانی است. حجاب یک ارزش آسمانی الهی است، حجاب محدودیتی کوچک برای آزادی های بزرگ است و زنان این را در انقلاب اسلامی فهمیدند.

 آیت الله محقق داماد: کسی ضد دین است که به فکر معیشت مردم نیست
آیت الله محقق داماد رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم در بخشی از جلسه چهارم تفسیر دعا‌های قرآن کریم در ماه مبارک رمضان گفت: کسی ضد دین است که به فکر بچه‌های بی پدر نیست، به فکر قفرا نیست، به فکر معیشت مردم نیست، به فکر مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیست و برای فراوانی و حل مشکلات اقتصادی مردم حرکت نمی‌کند.

وزیر خارجه مصر: گسترش روابط تهران و قاهره به نتایج توافق ایران و عربستان بستگی دارد
سامح شکری، وزیر خارجه مصر که اخیرا سفری به آنکارا داشته است، شب گذشته (پنجشنبه) در مسیر برگشت به کشورش در داخل هواپیما در گفتگو با نشات الدیهی، خبرنگار مصری تاکید کرد که گسترش روابط تهران و قاهره به ارزیابی توافق اخیرا ایران و عربستان بستگی دارد. شکری گفت که در نشست جده در یک فرصت از مزایای تحولات روابط ایران و عربستان مطلع خواهد شد.

گزارش رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان از وضعیت پرونده متهمان هشت مهر زاهدان
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه اظهارات شکات و متهمان قضایی حوادث هشتم مهر زاهدان اخذ شده دادگاه بررسی این موضوع اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. ابوالفضل ماهگلی به خبرنگاران اظهار داشت: حسب بررسی‌های ما در دادسرا و کارشناسی‌هایی که انجام گرفت، مشخص شد برخی افرادی که تیراندازی کردند در این زمینه دچار افراط و تفریط شدند. وی افزود: در این راستا پرونده‌ای در همان مراحل اولیه تشکیل شد و به افرادی که در این خصوص آسیب دیده و خانواده‌ها و اولیای دم اشخاصی که در این حادثه جان خود را از دست داده بودند اعلام شد که برای تکمیل پرونده مراجعه کنند و در این راستا دادسرا وظایفی را که بر عهده داشته داشته انجام داده. رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان گفت: اظهارات شکات و متهمان اخذ و در ادامه قرار و کیفرخواست صادر و در نهایت پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال که با توجه به وقت رسیدگی تعیین شده در نیمه اردیبهشت‌ماه سالجاری، دادگاه اولیه با حضور شکات و متهمان برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه: حرکات چند فریب خورده در کشور ملاک نیست
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در سخنرانی مراسم روز قدس مشهد مقدس در بارگاه منور رضوی اظهار داشت: امروز دشمنان فقط نگران سوریه و یمن و عراق نیستند بلکه نگران حزب‌الله عالم هستند. از پیروزی انقلاب اسلامی به این طرف دشمن ما روز به روز به شکست نزدیک‌تر و عقب‌نشینی‌اش بیشتر شده است. امروز گرفتاری دشمن کم نیست و این به برکت ایستادگی شماست. وی افزود: این روحیه جهادی و مقاومت شما جوانان عراق و یمن و لبنان و جوانان مسلمان اروپایی را تهییج کرده است. امروز جبهه مقاومت تسلط اطلاعاتی‌اش از هر زمان دیگری بیشتر است. استکبار قدرت دارد اما جرات حمله ندارد؛ پهپادش را زدیم اما جرات حمله ندارد؛ این نتیجه این راهپیمایی‌هاست. وی افزود: حرکات چند فریب خورده در کشور ملاک نیست، زنان ایرانی همین زنانی هستند که امروز در تمام خیابانهای ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و ما تا گرفتن انتقام از رژیم اشغالگر آرام نخواهیم گرفت. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیام اول ما به رهبر حکیم و بزرگ و تربیت شده مکتب علی ابن موسی‌الرضا(ع) است و آن اینکه بر پیمان و میثاق خود ایستاده‌ایم تا زمانی که نماز جمعه خود را به امامت شما در بیت‌المقدس اقامه کنیم.

ارمنستان: استفاده از پهپاد‌های ایرانی علیه جمهوری آذربایجان در درگیری اخیر صحت ندارد
نخست‌وزیر ارمنستان استفاده از پهپادهای ایرانی در درگیری اخیر نیروهای ارمنی و جمهوری آذربایجان در قره‌باغ کوهستانی را تکذیب کرد. نیکول پاشینیان در پاسخ به سوال یک نماینده پارلمان درباره اینکه آیا «اخبار منتشر شده درباره استفاده ارمنستان از پهپادهای ایرانی در درگیری اخیر صحت دارد»، گفت که این اخبار «جنگ روانی برای برانگیختن مواضع غرب علیه ارمنستان است.» تاکنون نهادهای رسمی، مقامات و رسانه‌های جمهوری آذربایجان اتهامی درباره استفاده نیروهای ارمنستان از پهپادهای ایرانی مطرح نکرده‌اند، اما بعد از درگیری روز سه‌شنبه هفته جاری که منجر به کشته شدن سه نظامی آذربایجان و چهار نظامی ارمنستان شد، این موضوع در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود.

وام بانک مسکن از اول کارساز نبود
مهدی زاده، کارشناس مسکن گفت: وام بانک مسکن از اول کار ساز نبوده است و کسی که زیر یک میلیارد تومان پول داشته باشد نمی‌تواند جزو خریداران ملک محسوب شود اما در فروش متری همین پول‌های خرد که دست مردم است می‌تواند در فروش متری خانه وارد بازار ساخت و ساز شود؛ البته مردم از خرید متری خانه خاطره خوبی ندارند. با توجه به اینکه در دهه ۷۰ این طرح شکست خورده بود، در فضای بازار سرمایه می‌تواند با شفافیت فروش متری به درستی انجام شود. /مهر

اقتصاد ایران ضربدر ۲ = اقتصاد فرانسه
صندوق بین‌المللی پول در جدیدترین گزارش خود میزان تولید ناخالص داخلی ۱۹۳ کشور جهان از جمله ایران را در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است. بر اساس محاسبات این نهاد بین‌المللی، تولید ناخالص داخلی ایران بر اساس شاخص قدرت خرید در این سال به یک هزار و ۵۹۶ میلیارد دلار رسیده که این رقم ۱۴۱ میلیارد دلار نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است. ایران با تولید ناخالص داخلی یک هزار و ۵۹۶ میلیارد دلاری خود در سال ۲۰۲۲ به‌عنوان بیست و دومین قدرت بزرگ اقتصادی جهان در این سال شناخته شده که بر این اساس اقتصاد ایران از اقتصادهای ۱۷۱ کشور دیگر دنیا بزرگ‌تر است و فقط ۲۱ کشور تولید ناخالص داخلی بیشتری نسبت به ایران در این سال داشته‌اند. رتبه ۲۲ اقتصاد ایران در میان ۱۹۳ کشور جهان در حالی است که ایران در معرض شدیدترین تحریم‌های وضع‌شده علیه اقتصاد یک کشور در تاریخ قرار دارد. از جمله کشورهایی که اقتصاد کوچک‌تری نسبت به ایران در سال ۲۰۲۲ داشته‌اند عبارت‌اند از: پاکستان، تایلند، هلند، آرژانتین، مالزی، آفریقای جنوبی، امارات، سوئد، اتریش و الجزایر. پاکستان با اقتصاد یک هزار و ۳۳۸ میلیارد دلاری یک پله پایین‌تر از ایران در جایگاه ۲۳ جهان قرار گرفته است. انگلیس و فرانسه به عنوان کشورهای صنعتی عضو گروه هفت بزرگی اقتصادشان تنها دو برابر اقتصاد ایران برآورد شده است. تولید ناخالص داخلی فرانسه بر اساس شاخص قدرت خرید در سال ۲۰۲۲ سه هزار و ۷۰۴ میلیارد دلار و تولید ناخالص داخلی انگلیس سه هزار و ۷۱۴ میلیارد دلار محاسبه شده است. /ایرنا

صولت مرتضوی: اقتصاد چین را اشتغال خانگی نجات داد
سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت مشاغل خانگی یادآور شد: اقتصاد چین را اشتغال خانگی نجات داد. آموزش، تسهیلات و پرداخت تسهیلات خُرد برای مشاغل خانگی می‌توانند کمک زیادی در زمینه اشتغال‌زایی کنند.

مصرف بنزین در منطقه تهران افزایش یافت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با اشاره به رشد ۵ درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز گفت:‌ مصرف بنزین منطقه تهران شامل شهر تهران و مناطق شهریار، شهرری، اسلامشهر، ورامین، فیروزکوه، دماوند و پاکدشت در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد رشد داشته است. وی با اشاره به توزیع روزانه ۱۸ میلیون لیتر بنزین در منطقه تهران از ابتدای امسال، گفت: این مقدار معادل ۲۵ درصد مصرف کل کشور و نیازمند مدیریت صحیح مصرف است.

دنا یک میلیاردی شد!
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو در یک هفته گذشته، حاکی از افزایش قیمت‌ها در این بازار است، به گونه‌ای که در بین خودروهای پراید موجود در بازار، مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن از ۳۰۵ میلیون تومان در ابتدای هفته، به ۳۱۰ میلیون تومان در آخرین روز هفته رسیده‌ است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌ است و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت خورده‌ است. در بین خودروهای پژو نیز این افزایش قیمت‌ها مشهود بوده‌ است، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۶۱۰ میلیون تومان در اولین روز هفته، امروز به ۶۲۵ میلیون تومان رسیده‌است ومدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان گران شده‌ است و در حال حاضر ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورده‌ است. پژو پارس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۶۷۰ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۶۹۵ میلیون تومان رسیده‌ است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲۵ میلیون تومان گران شده‌ است و در حال حاضر ۷۲۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است. خودروهای دنا نیز در این مدت گران شدند، به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۷۰۰ میلیون تومان در اولین روز هفته، در حال حاضر به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و دنا توربوپلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز از ۸۷۰ میلیون تومان در ابتدای هفته، امروز به ۹۰۰ میلیون تومان رسیده‌ است و دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۱ نیز در حال حاضر یک میلیارد و ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. /خبرآنلاین

پیش بینی یک نماینده مجلس از پراید ۶۰۰ میلیونی در بازار
لطف‌الله سیاهکلی نماینده در مجلس در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه تورم در بازار خودرو با واردات و افزایش عرضه مهار می‌شود، گفت: در شرایط فعلی امکان تخصیص ارز برای واردات خودرو در حجم زیاد وجود ندارد. از این‌ روی، مجلس پیشنهاد واردات خودرو‌های دسته دوم، اما با کیفیت را داد و در قانون بودجه نیز این موضوع نیز وارد شد؛ اما شورای عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با این پیشنهاد مخالفت کرد. نماینده مردم قزوین ادامه داد: فاطمی امین خبر آزادسازی واردات خودرو‌های دسته دوم را اعلام کرد، اما جزییات و اطلاعات دقیق درباره این موضوع را ارائه نداد که چگونه توانسته موافقت شورای عالی نظارت را به‌ دست بیاورد. وی با بیان اینکه واردات خودرو دسته دوم حباب بازار را خواهد شکست، افزود: خودرو دسته دوم که زیر ۵ سال کار کرده باشند باید از کشور‌های اروپایی، کره‌ای و ژاپنی وارد شود چراکه کیفیت این خودرو‌ها مناسب و افت قیمت قابل توجهی پیدا کرده‌اند و اینگونه می‌توان بازار را از التهاب خارج و امکان ایجاد فضای رقابتی را ایجاد کرد. سیاهکلی با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی قیمت کارخانه‌ای خودرو، تصریح کرد: افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو  باعث شد قیمت برخی خودرو‌ها در بازار داخلی به یک میلیارد تومان برسد؛ به نظر می‌رسد اگر واردات انجام نشود بدون تردید متقاضیان باید پراید را بالایی ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنند این سخن بر اساس تحلیل‌های سیاسی بیان نمی‌شود بلکه نگاه کارشناسی است و باتوجه به شرایط بازار و میزان تقاضا بیان می‌شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
دارندگی و برازندگی!!!))وضع ملت خوبه پراید را 600میلیون هم میخرن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
به زودی پرایـــــــد یک میلیاردی
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
در اینکه وضع مردم خوبه کاملا با شما موافقم و به جد اعتقاد دارم که مردم ما قدرت خرید پراید یک میلیارد تومانی را هم دارند امروز برای کار ساختمانی نیاز به کارگر داشتیم از بین ۵۰ نفر کارگر حتی یک نفر هم حاضر نشد ۹ صبح تا ۴ عصر با مزد روزی ۶۰۰ هزار تومان همراه با صبحانه و ناهار مفصل هم سر کار بیاد اینجا بود که به من ثابت شد ملت بسیار ثروتمندی داریم که حتی موتورسیکلت یک میلیاردی هم برای شان ارزان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خودروها در خود ژاپن فرمون سمت راست هستن
و به درد جاده ایران دست دوم هایش نمی خورند
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
نقدینگی بالا در جامعه که علت آن خلق پول فراوان است باید جمع شود یکی از راههای جمع کردن نقدینگی هم واردات خودرو است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اگه یه درصد مردم مشکل داشتند الان پرایدی تو ایران وجود نداشت دیگه داره بهم ثابت میشه هرکسی میگه گرونی هستش و پول ندارم داره دروغ میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
به حرمت شهیدان انقلاب (((( خواهرم حجابت رو رعایت کن))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تناقض دو تیتر خبری "اقتصاد ایران ضربدر ۲ = اقتصاد فرانسه و دنا یک میلیاردی شد!" چطور می شود مگر امکان پذیر است
بازنشسته حداقلی بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
با نطر جناب محقق داماد موافقم : بی دین کسی است

که بفکر فقیر شدن هر روزه بیشتر مردم نبوده و نیست
_______________________

حکومتها مشروعیت خودشان را از آراء اکثریت قاطع

مردم میگیرند و باید دید و اندازه گرفت !!؟

_____________________

در جائیکه ۵۰ میلیون کارگر و بازنشسته و خانواده شان

حقوق حداقلی زیر خط فقر و فلاکت و بدبختی میگیرند

حرف زدن از توسعه و پیشرفت بیجاست

چه برسد به اینکه کشورهای دیگری که در منطقه اکثرا

صاحب اقتصادی به مراتب عالیتر و مردمشان در رفاه

آزادی و آسایش هستند ، بخواهند ما را الگو کنند !؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
جناب سردار زمانی شما منبع مشروعیت هستید که آن کشور مثل سوریه و یمن به خاک سیاه ننشیند و فقط با یک حمایت و دستور کار درست شود. خرج دارایی های کشور و بیت النال و حق مردم مروعیت نمی آورد بلکه کمال بی خردی است.
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
چین کمونیست باعث شده تا با مسلمانان عربستان و

بحرین و امارات و بزودی با مصر هم آشتی کنیم

اگر چین بخواهد انشاالله و ماشاالله تا چند ماه دیگر هم با اسراییل آشتی میکنیم!!؟
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
با خواندن اخبار و بعد خواندن نظرات چیزی جز یاس و ناامیدی در این مملکت دیده نمیشه
چ کردید با این کشور؟!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
جناب آقای سیاهکلی سرعت قطار پیشرفت دولت رئیسی زیاده و پیش بینی شما احتمال زیاد به سرعت تحقق پیدا خواهد کرد. وقتی دنا الان از یک ميليارد گذشته آخر سال پراید هم به 66 میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
یک اقتصاد داغون تحویل آقای رئیسی شد ایشون و هیچکس دیگر هم کاری نمیتونه انجام بده ، کار از کار گذشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
دنا الان معادل ۲۰ هزار دلار است !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

یعنی به قیمت یک تویوتا کمری ژاپنی که تفاوت

کیفیت شان به هیچ وجهی و اصلا قابل مقایسه نیست

چرا امثال میرسلیم که ۴۰ سال در صنعت خودرو عملا

هیچ کار مثبت و خیری به انداره حداقل یک درصد از

حقوق و مزایا و درآمدها و رانتهائی که گرفته ، نکرده

باید با ورود خودروهای دست دوم زیر ۵ سال ژاپنی

کره ای و امریکایی و اروپایی که قطعا کیفیت شان دهها

بار از خودرو های بی کیفیت و گرانتر شده داخلی بهتر است مخالفت کنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ریسی فقط استعفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ریسی با اطلاعت صفر نباید کاندید می شد که حالا درمانده شود
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ناشناس 00:55
ایشون اگر نمیتونستند کاری کنند نباید مسئولیت قبول
میکردند، همین ن ن ن ن ن
اگر هم نمیدونستند وضعیت خرابه که دیگه بدتر و عذر بدتر از گناه ، به این معنی است که مسئولیتی رو پذیرفتند که از حدودش و زیر و بم کار اطلاعی نداشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
# مستعان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
دانش بنیان
اشتغالزا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
پایتون
غنی سازی در آشپزخانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خدا پدر رهبر چین را بیامرزد که بخاطر منافع خودش و

تضمین انرژی ۳۰ سال ایتده اش ما را اجبار کرد تا با

عربستان و بحرین و امارات آشتی کنیم !!!؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
پایتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
پینت بال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
جناب سیاهکلی نگران نباش. هنوز تا پراید 600 میلیونی راه زیاد مونده. بجاش نگران این باش که تا اون موقع چقدر آدم در کشور به دلیل بی کیفیتی فرغون های وطنی و آلودگی هوا در اثر مصرف دو برابری سوخت خواهند مرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
و تا انزمان که بزودی پراید ۶۰۰ میلیون گردد ، که دور و دیر نیست

حتما مرغ هم به کیلویی ۳۰۰ هزار تومان و گوشت قرمز

به کیلویی دو میلیون و برنج ۳۰۰ تومن خواهد شد

و شاید یک سوم جمعیت کشور از گرسنگی و رنج و

عذاب فقر و سوء تغذیه هلاک و راحت شویم !!؟

البته حداقل حقوق از ۶ میلیون فعلی که ۱۲۰ دلار است به ده میلیون که ۱۰۰ دلار میشود خواهد رسید

ولی لکوموتیر پیشرفت بسرعت بر ریل به عقب عقب
و عقب عقب حرکت میکند

و البته امامان جمعه و اساتید حوزه و مسولان برای مان دعا و توجیه میکنند
که ما خوشبخت ترین و پیشرفته تربن و الگوی جهان هستیم
و اندک مشکلات مان بخاطر دشمن و دشمنان خارجی و

داخلی نظام میباشد که انشالله رفع میگردند !!!!!!!!!! ؟

و رئیسی همچنان جیغ بنفش و فریاد میزند و دستور میدهد !!!؟؟


و آغازاده های ساکن کانادا و آمریکا و اروپا و ترکیه

برایمان فیلمهای شب نشینی های تجملی و اشرافی

و عیش و نوش شان را در کاخهای میامی و نیو یورک و لس آنجلس و ونکوور ارسال میکنند !!!؟؟

البته دوربینهای پیشرفته همچنان در حال رصد و کشف
حجاب اجباری زنان و دختران هستند

و مدارس دخترانه همچنان حملات تروریستی شیمیایی
هستند
و مسولان به پای تمارض و شیطنت خود دانش آموزان میگذادند!!!!!!!! ؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
همانگونه که خودروسازها توانستند با کم کردن تولید و افزایش تقاضا، فروش قطره چکانی، حذف کردن خودروهای پرتیراژ از چرخه تولید به بهانه ایمن نبودن، افزایش مدلهای تولیدی و کم شدن تیراژ هر مدل خودرو (که طبعا باعث گران شدن برخی خودروپهای پرتقاضا و تسری افزایش قیمت به همه خودروها خواهد شد)، فروش و پیش فروش انبوه به نمایندگی ها (دلالان رسمی خودروسازان) و افراد خاص (به عنوان نمونه مطرح شد که خانمی از سایپا چند هزار خودرو برای تحویل دو سه ساله پیش خرید کرده بود) و ده ها روش قانونی و غیر قانونی دیگر ، قیمت خودرو را در بازار به ارقام نجومی برسانند، هر فرد و نهاد دیپری هم قادر است با همین ترفندها قیمت خودرو را به هر رقمی که بخواهد برساند.
به عنوان نمونه اگر این دو خودروساز تصمیم بگیرند قیمت خودروهای شاسی بلند را در بازار به چند برابر قیمت فعلی برسانند تنها کافی است به طریقی تولید هایما و چانگان را به نصف تیراژ فعلی برسانند، قول میدهم قیمت هایما به 4 میلیارد هم خواهد رسید چون گزینه دیگری (واردات برندهای دیگر) روی میز مصرف کننده بدبخت نیست و از طرفی کشور انقدر سرمایه دار دارد که چنین پولهایی برای خرید هایما پرداخت کنند و برایشان هم مهم نباشد. و بعد خودروساز تو سر ملت میزنه که ببینید من خودروی 4 میلیاردی را 2 میلیارد بهتون دارم میفروشم و آتیش زدم به مالم!. در حالی که همه میدانیم ارزش واقعی خودرویی همچون هایما 400 میلیون هم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اگه دوربینای عفاف و حجابت مثل دوربین های پلاک خوان خودرو ها باشه که وامصیبتا .
اقدس رو به جای فرانگیس ثبت میکنه !!!
توی یک ماه ۲ بار جریمه با دوربین برام ثبت شده که اصلا پامو اونجا نذاشتم و نمیدونم کجای ایران هست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
روز ادعا می کردند این دوربین ها برای افزایش امنیت جامعه و مقابله با تخلفات راهنمایی و رانندگی نصب می شوند و با این هدف بودجه های کلان گرفتند و توسعه دادند حالا هدف تغییر کرده وبه چاه نفت جدید و کسب درامد تبدیل شد ه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
این بحثهایی که در مورد حجاب اخیرا دوباره شروع شد کلا برای رد گم کردنه که مردم را مشغول کنند و به مسائل اساسی مثل گرانی و تورم و رانت و خودرو و سایر معظلات دیگر فکر نکنند یا به عبارتی به مرگ می گیرند تا به کم قانع باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
چقدر مسئولين و سردمداران كشور از واقعيات جامعه به دور هستند ! همان شعارها و رجز خواني ها كه ديگر تاريخ مصرف خود را از دست داده اند !
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
1) فروردین 1402: سردار رادان: دوربین‌های طرح عفاف و حجاب هیچ خطایی نخواهد داشت
2) مهر 1401: سردار حسین رحیمی (رئیس پلیس سابق پایتخت): مأموران گشت ارشادی که مرحومه مهسا امینی را به مقر پلیس امنیت واقع در خیابان وزرا منتقل کردند به دوربین البسه مجهز نبودند

سوال: پلیس شش ماه قبل بودجه لازم برای تجهیز لباس مأموران به دوربین های نسبتاً ارزان قیمت را نداشت و الان بعد از شش ماه چند هزار دوربین گرانقیمت برای کنترل بی حجابی در سطح کشور مستقر می کند.

چطور چنین چیزی ممکن است؟

نکته: هر کدام از دوربین های کیفیت بالا و مجهز به سیستم هوشمند شناسایی چهره، ممکن است تا چند صد برابر دوربین های عادی ِ با کیفیت پایین برای نصب روی البسه مأموران، قیمت داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تروریستها در حال حملات تروریستی شیمیایی به مدارس دخترانه ازادند
دزدان و کیف قاپان و زورگیران و خفت کنندگان شبانه روز در حال زدن‌موبایل و کیف و پول و طلای مردم و خالی کردن منازل و مغازه ها هستند
ولی دوربینهای پیشرفته همچنان در حال یافتن دخترکان کم یا شل و یا بدون حجاب روسری هستند

و یافتن جوانی که تحصیلکرده و بیکار و ناامید و دلسرد و عصبی است
را در حال جابجا کردن نرده ها و آتش زدن آشغالهایی در سطلهای زباله شکار میکنند !!!!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
یه ذره از این دوربین هایی که هیچ خطایی ندارن رو توی دستگیری عوامل مسمومیت دختران زبان بسته در مدارس بکار ببرید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
دوربین هست ولی کم است
ناشناس
| Romania |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
مگه میشه عکاس خودشو ثبت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
حرفی بی ربط
اولا خلافکارها بارها توسط همین دوربین‌ها شناسایی و دستگیر شدن دوم هم دوربین در مدارس هست و بازخوانی هم شده سوم هم اینکه بماند چون لیاقت بیشتری نداری بدانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
سردارجان خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات