پل گیشا دیگر برنمی‌گردد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت زیرگذر گیشا و ایجاد دسترسی برای این زیرگذر توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۴۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ 16 May 2023
|
5655 بازدید
|

به گزارش «تابناک»، عباس شعبانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت اصلاح زیرگذر گیشا، گفت: در دوره سابق مدیریت شهری قرار شد پل گیشا برداشته شود و ترافیک منطقه نصر و محلات اطراف با یک زیرگذر و رمپ دسترسی از زیرگذر به محله نصر تا حدودی مدیریت شود که این اتفاق به درستی رخ نداد. همچنین قرار بود که اتصال نصر به بزرگراه شهید چمران جنوب توسط یک دستگاه پل انجام شود که این امر هم به خاطر اینکه زیرگذر زود بالا آمده فراهم نشده و به همین دلیل مردم تا پل آزمایش می‌روند و از زیر پل دور می‌زنند و به بزرگراه شهید چمران برمی‌گردند.

وی با بیان اینکه باید در هنگام ساخت زیرگذر، تأسیسات شهری همچون برق و آب و... را پشت شمع‌های نگهبان قرار داد، تصریح کرد: برای ایجاد دسترسی به محله نصر نقشه زیرگذر بررسی و مشخص شد که دقیقا در محلی که باید رمپ خروجی ایجاد شود همه تاسیسات اعم از لوله آب و گاز جانمایی شده است، پس باید همه این تاسیسات شهری جابجا شود که  این مساله سبب می‌شود اجرای پروژه و جابجایی تاسیسات به جداره و لبه خیابان نصر برسد و قطعا این امر خانه‌ها و مغازه‌ها را تحت الشعاع قرار می دهد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: پس با توجه به ناراضی بودن شهروندان ساکن در این محدوده، دوباره کمیته‌ای تشکیل دادیم و علاوه بر مشاور طراح، یک مشاور دیگر نیز اضافه کردیم.

به گفته شعبانی، در این شرایط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به عنوان مجری کنار هم قرار گرفتند و یک طرح بهینه ارائه کردند که کمترین آسیب را به پوسته و جداره شهری بزند. ان‌شاءالله این طرح را با مردم مطرح می‌کنیم تا ذهنیت عمومی را برای اجرایش آماده کنیم.

وی در مورد دسترسی به بزرگراه شهید چمران با احداث یک پل نیز گفت: متأسفانه این طرح دسترسی اجرا نشده و از آنجایی که خروجی زیرگذر گیشا کمی زود بالا آمده؛ یعنی به خاطر این که دسترسی حذف شده زیرگذر در قسمت غربی سریع‌تر به سطح رسیده است، امکان احداث پل نیست، مگر اینکه دوباره از ابتدا بخواهیم زیرگذر را بسازیم که اصلا به لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.

شعبانی در خاتمه مورد طرح ایجاد پل سبز زندگی به جای پل گیشا اظهار کرد: قطعات فولادی پل گیشا برای دو آزمایشگاه مرجع ارسال شد و آنها کار سازه‌ای برای این قطعات را توصیه نکرده و اعلام کردند که فولاد پل گیشا دچار خستگی شده و مسئولیت هر اتفاق احتمالی برعهده شهرداری است چراکه عمر سازه‌ای این فولاد تمام شده است و بر همین اساس ما به دلیل حفاظت از جان مردم تصمیم گرفتیم که از قطعات این پل دیگر استفاده نکنیم.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
اولین بار هست که شهرداری دارد قبول میکند که طرحی که اجرا کرده اشتباه بوده (البته طراحی نه موضوع طرح)
باید به فال نیک گرفت
اما باید آنانی را هم که این طرح را مصوب کردن را چوابگو کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
خوب الان گفت چی میشه
قطعا مال محله گیشا نیستی که با یک معذرت میگی مرسی
تهه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
با این طراحی‌شده..... هر روز کلی تو طرافیک دور بر گردون زیر پل آزمایش میمونیم.....معلوم نیست چه پویایی خورده شده برای مشاوره و طراحی و اجرا.... آیتم اخرش
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
ممنون از آقای طرح های جهادی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
این مال زمان آقای حناچی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
آدم یاد عملیات پت و مت می افتد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
بلايي كه شهرداري سر گيشا و ساكنانش آورده صدام نميتونست بياره اون پروژه زير گذر كه فاجعه بود هيج داخل تونل تاريك روي تونل شبيه مناطق جنگ زده ! عمرمون تموم شد اين خاك و خل همچنان باقي اسا! از اون طرف مترو بوستان كفتگو از لحاظ قدمت كاري جزو موزه هاي مترو بارخاك حداكثري كه هديه به مردم ميشه! و جالب اينجاست همان جا هم ميخواستند داخل يك خيابان فرعي خروجي بزنند و پاركينگ طبقاتي كه اكر اهالي نبودند اينكارو كرده بودند خدا قوت
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
یک پل یا زیرگذر درست و حسابی درست نمیکنند بعد ادعای حکومت جهانی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
مدیریت میدان و جهادی آقای قالیباف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
پل گیشا دیگر برنمی‌گردد
پس رفت كه رفت
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
بزرگترین فاجعه طراحی ترافیکی تو میدان رسالت است که بیشتر شبیهه مانژ اسبدوانی شده از بس نرده کشیدند و دسترسیها افتضاح است
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
باید روی دسترسی به گیشا از سمت برج میلاد بیشتر کار شود. از آن قسمت فقط می‌توان به حکیم شرق رفت ولی راهی برای رفتن به حکیم غرب ندارد. همچنین زدن یک زیرگذر به منطقه برج میلاد که از قدیم بخشی از محله‌ی گیشا بوده (با نام پارک جنگلی نصر) می‌تواند کمک زیادی به دسترسی بیشتر بکند.
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟