بازدید 5006
۵

ایرنا: بیرانوند ساعت ۱۸ به باشگاه استقلال می‌رود

کد خبر: ۱۱۸۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ 05 July 2023

در صورتی که باشگاه پرسپولیس امروز به درخواست علیرضا بیرانوند پاسخ مثبت ندهد، این بازیکن به احتمال فراوان با استقلال به توافق نهایی خواهد رسید.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از ایرنا، اختلاف شدید علیرضا بیرانوند با مدیران باشگاه پرسپولیس و مذاکرات دروازه‌بان اول تیم ملی با باشگاه استقلال در دو روز گذشته به مهم‌ترین خبر فوتبالی کشورمان تبدیل شده و هواداران ۲ تیم منتظر هستند تا تکلیف تیم آینده این بازیکن مشخص شود.

شنیده‌های خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حاکی از آن است که بیرانوند امروز به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده در صورتی که با درخواست او موافقت نکنند، با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.

بیرانوند تا ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) به مسئولان باشگاه پرسپولیس زمان داده و قرار است راس این ساعت برای عقد قرارداد با استقلال در جلسه‌ای با مدیران این باشگاه حضور یابد.

گفته می‌شود بیرانوند از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته با او قرارداد ۶۰ میلیاردی به امضا برسانند که درویش مدیرعامل باشگاه با این درخواست او مخالفت کرده است.

به گفته درویش، بیرانوند با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورتی که باشگاه دیگری مذاکره کند خلاف قوانین عمل کرده و با محرومیت روبه رو خواهد شد.

البته بیرانوند با پیشنهاد یکی از باشگاه‌های عربستانی روبرو شده، اما به نظر می‌رسد که او قصد دارد در لیگ ایران به فوتبال خود ادامه دهد و استقلال به عنوان مشتری پروپا قرص این روزهای بیرانوند پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی برای ۲ فصل به او داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
این دیگه رسم شده
رونالدو میخواست بره عربستان، چقدر شلوغش کردند

اینم همینه

مهم مرغ دولتیه که همچنان نایاب
بنده خدا اگر از عربستان پیشنهاد داری چرا خودت را گرفتار هواداران این دو تیم کردی؟ پاشو برو
نظر و رفتار آقای درویش کاملا درست است و من به عنوان یک طرفدار تیم پرسپولیس، خوشحالم که آقای بیرانوند با این رفتار بچگانه و مذموم، عرق و تعصب واقعی خود را به پرسپولیس به نمایش گذاشت. ایشان هر چه دارد از پرسپولیس و طرفداران آن است و با رفتن یک بازیکن هر چند موثر، خدشه ای در کار تیم ایجاد نخواهد شد. یکدستی تیم ارزش بیشتری از حفظ ایشان دارد. مطابق تجارب قبلی، ایشان هیچگاه در استقلال موفق نخواهند شد و از فردی که یک استادیوم و یک تیم به احترام ایشان از جا بلند میشوند، تبدیل به یک مهره سوخته خواهند شد و نه تنها میان طرفداران پرسپولیس، بلکه میان طرفداران استقلال هم جایگاهی نخواهند داشت. آقای بیرانوند! برو و در را هم پشت سرت ببند! به سلامت!
مدیر عامل تازه به دوران رسیده و واقعا بچه استقلال میخواهد با این کار هم ضعفهای واضح خود را که آخرینش همین دو روز پیش سر قضیه بنرها و دوستان گنده لاتش بیرون زد رو لاپوشانی کند و هم به خیال خودش ضربه ای به پرسپولیس بزند! اما بیچاره فقط کافیه این قرارداد رو ببنده! گور خودشو کنده! اتفاقا از افکار عمومی طرفداران پرسپولیس و حتی استقلال و باز هم حتی مردم عادی، تا نهادهای نظارتی هر کدام به دلایل خودشان منتظر همین رفتار هستند و با او تسویه حساب خواهند کرد! البته او حتی این را هم نمیداند که بیرانوند برای پرسپولیس بیرانوند بود و با فشاری که در اثر این انتقال از جهات مختلف بر روی او خواهد آمد برای استقلال دروازه بان نخواهد شد! اثباتش سخت نیست! کمی صبر باید! بچرخ تا بچرخیم!
هیچ تیم عربستانی در کار نیست و همش برا بازار گرمی بوده و هست! دروازه بانی که 30 سالشه و خودش هم خوب می دونه اگه با تیم دیگه قرارداد ببنده محرم میشه. داره برا پرسپولیس ناز می کنه
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات