بازدید 2628
۴

۱۳ میلیون ایرانی پاداش صرفه‌جویی برق گرفتند

سخنگوی صنعت برق گفت: ۳۶ درصد از مشترکان برق مشمول پاداش صرفه جویی شده اند.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 27 August 2023

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رجبی مشهدی گفت: میزان تقاضای مصرف برق کشور به ۷۰ هزار مگاوات رسید.
وی گفت: در میزان تقاضای مصرف برق، تابستان امسال، ۳۶ بار حد نصاب جدیدی در مقایسه با پارسال به ثبت رسیده است. این در حالی است که سال گذشته اوج مصرف برق ۶۹ هزار و پانصد مگاوات بوده است.

وی افزود:بیش از ۴۰ میلیون قبض در دوره گرما صادر شده است که تا کنون بیش از ۱۳ میلیون قبض یعنی حدود ۳۶ درصد از قبوض صادر شده مشمول پاداش صرفه جویی شدند. از ابتدای خرداد تا کنون بیش از هزار و سیصد میلیارد تومان پاداش پرداخت شده است.

وی در ادمه گفت: همه مشترکان برق با مدیریت در مصرف می‌توانند پاداش صرفه جویی دریافت کنند. طرح مدیریت مصرف تا پایان شهوریور ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
با سلام ، دو واحد مسکونی در یک مجتمع در یک تاریخ زمانی به شماره قبض 955061xxxxx با رعایت الکو مصرف 208 کیلو وات مبلع پرداختی 23/500 تومان شده در حالیکه شماره قبض 955041yyyy بیش از الکو مصرف 445 کیلو وات مبلغ پرداختی 14/100 تومان شده است. ممنون اگر بفرمایید مصرف را چقدر باید بیشتر بشود تا این تخفیف شامل من هم شود!!!
هر دو واحد در یک ساختمان هستیم مصرف واحد من نصف واحد همسایه است درصورتیکه به من تخفیف نخورده در حالیکه به همسایه تخفیف شامل شده کمتر از پرداخت میکند، ایا این انصاف است ؟؟؟؟
از جیب باقی مردم
به این نحو که دولت بی صدا قیمت برق رو شدیدا گران کرد و مقداری از اون رو گذاشت جیب خودش و مقداری هم داد مردم
من با داشتن یک یخچال و کولر آبی و چند عدد لامپ کم مصرف قبض ششصد نزار تومانی دریافت کردم در حالی که کولر هم حد اقل شش ساعت در شبانه روز خاموش است دو هفته هم کلا خانه نبودیم من نمیدونم دیگه چی را خاموش کنیم
خودتون خبر زدید 19 میلیون 700 هزار نفر حاشیه نشین مناطق کم برخوردار داریم تو کشور!!! یعنی کسانی که با حداقل امکانات از جمله وسایل برقی زندگی میکنن اونوقت به 13 میلیون اینها طرح تشویق مصرف برق تعلق گرفته یعنی از حدود 6 میلیون دیگه از همین افرادی که کم برخوردارند هزینه کامل یا بیشترم گرفتید هنر که نکردید!!! واقعا تاسف باره
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات