درآمدزایی بیش از 8 میلیارد تومانی بیمه معلم طی سه ماهه سال‌جاری

معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم سود شرکت را طی سه‌ماهه اول سال جاری بیشتر از 8.4 میلیارد تومان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۸۰۶
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ 02 September 2023
|
2722 بازدید

درآمد ۸.۴ میلیارد تومانی بیمه معلم 

به گزارش خبرنگار «تابناک» بیمه معلم همانند سایر شرکت‌ها به تشریح عملکرد خود در سال ۱۴۰۲ پرداخته و در این زمینه یوسف مقدمی معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم، گفت: شرکت بیمه معلم در راستای کنترل و مدیریت هزینه‌های خود در سال ۱۴۰۲، موفق شد هزینه‌های اداری و عمومی خود را در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال گذشته به میزان ۳۸.۹ درصد کاهش دهد.

درآمد ۸.۴ میلیارد تومانی بیمه معلم 

معاون مالی و سرمایه‌گذاری بیمه معلم سود شرکت را در سه‌ماهه اول سال جاری بیشتر از ۸.۴ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این در حالی است که سود شرکت در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۷.۸ میلیارد تومان بوده که بیانگر افزایش سودآوری این ۳ ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
مقدمی در ادامه به اقدامات این شرکت جهت مدیریت وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم بالای مطالبات معوق سنواتی، نسبت به تقویت و فعال‌سازی مدیریت وصول مطالبات و احیای کمیته وصول مطالبات، اقدام گردیده که در ۵ ماهه سال جاری بخش عمده‌ای از مطالبات وصول یا تعیین تکلیف شده است.

مقدمی خاطرنشان کرد: بیمه معلم برنامه‌های مدونی را جهت اصلاح ترکیب پرتفوی، وصول مطالبات و حرکت در مسیر سرمایه گذاری‌های سود‌آور در دستور کار قرار داده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟