جنایت هولناک اسرائیل با حمله به یک بیمارستان در غزه با بیش از 600 شهید+ فیلم

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرده و برآوردها حاکی از شهادت بیش از 600 فلسطینی در این بیمارستان است.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۷۱
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 17 October 2023
|
352408 بازدید
|

جنایت هولناک اسرائیل با حمله به یک بیمارستان در غزه با بیش از 600 شهید+ فیلم

بین الملل تابناک: منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستانهای غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.

هنیه: جنایت بیمارستان غزه، نشانگر توحش دشمن اسرائیلی است
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۴

پس از جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که این حمله نشانگر توحش دشمن اسرائیلی است.

به گزارش شبکه الجزیره، هنیه با اشاره به اینکه چنین جنایتی بیانگر حجم شکست دشمن صهیونیستی است، تصریح کرد: دشمن هیچ احترامی برای ارزشها، قوانین و سنتها قائل نیست.

وی با بیان اینکه مجریان جنایت المعمدانی، همان عاملان کشتار صبرا و شاتیلا هستند، خاطر نشان کرد: آمریکاییها که حمایت نامحدودی از صهیونیستها داشتند، مسئول این کشتار هستند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد: اگر دشمن فکر می‌کند که کشتار غزه، سرپوشی بر شکستهایش است یا ملت ما را مجبور خواهد کرد که تسلیم شوند، در توهم به سر می‌برد.

این مقام حماس با اشاره به اینکه، مقاومت فقط با اخراج اشغالگران از سرزمین فلسطین متوقف خواهد شد، از ملت فلسین خواست که به خیابانها بیایند و این جنایت را محکوم کنند.

یونیسف حمله رژیم‌ صهیونیستی به بیمارستان غزه را به شدت محکوم کرد
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۳

صندوق کودکان سازمان ملل شامگاه سه‌شنبه حمله رژیم صهیونستی به بیمارستان المعمدانی را که به کشته شدن بیش از 1000 نفر منجر شده به شدت محکوم کرده و خواستار آتش‌بس فوری شد.

 

کانادا حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را وحشتناک و غیرقابل قبول خواند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۸

 جاستین ترودو نخست وزیر کانادا سه‌شنبه شب حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه را «وحشتناک و کاملا غیرقابل قبول» خواند.

 ترودو به خبرنگاران گفت: خبرهای رسیده از غزه وحشتناک و غیرقابل قبول است. در این مورد و در همه موارد باید به قوانین بین‌الملل احترام گذاشت.

وی افزود: قوانینی درباره جنگ وجود دارد و هدف قرار دادن یک بیمارستان قابل قبول نیست.

اسکای نیوز : بمباران بیمارستان در غزه، نقش بایدن را به‌عنوان میانجی صلح زیر سوال برد
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۴

خبرنگار ارشد شبکه اسکای نیوز گفت که بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه، نقش رئیس جمهوری آمریکا را که قرار است فردا (چهارشنبه) به فلسطین اشغالی سفر و نقش میانجی صلح بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان را ایفا کند، زیر سووال برد.

 الیستر بونکال کارشناس حوزه خاورمیانه در شبکه اسکای نیوز، گفت: «این حادثه هر چه که باشد، یک فاجعه در شرایطی است که اوضاع وخیم است.»

وی افزود: «بیمارستان‌ها در چنین مواقعی نه تنها مکانی هستند که مردم برای درمان به آن‌جا مراجعه می‌کنند، بلکه بعنوان سرپناه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.»

خبرنگار اسکای‌نیوز اضافه کرد: «مردم غزه معتقدند که اسرائیلی‌ها به خوبی می‌دانند که مدارس و بیمارستان‌ها در کدام نقاط قرار دارند و آن ها با این فرض به آنجا می‌روند که هدف حملات قرار نگیرند»

اردوغان: بشریت برای توقف وحشی‌گری بی‌سابقه اسرائیل در غزه اقدام کند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۳

 «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی واکنش نشان داد.

وی گفت: «حمله به بیمارستانی که زنان، کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه را درمان می‌کند، آخرین نمونه از حملات اسرائیل است که از اساسی‌ترین ارزش‌های انسانی خالی است».

رئیس جمهور ترکیه اضافه کرد: «من از همه بشریت می‌خواهم که برای توقف این وحشی‌گری بی‌سابقه در نوار غزه اقدام کنند».

جهاد اسلامی: حمله به بیمارستان غزه، بخشی از طرح آمریکا است
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۶

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی، این حمله را بخشی از طرح دولت آمریکا برای نابودی ساکنان غزه و اخراج آنان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شهاب، این حنبش همچنین تصریح کرد: این کشتار نشانگر این است که دولت کینه‌توز آمریکا، هدایت این جنگ را بر عهده دارد؛ جنگی که با هدف کوچاندن مردم ما از نوار غزه به سیناء [در مصر] صورت می‌گیرد.

کنعانی حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه را نسل کشی خواند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۱

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه را که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی‌دفاع و بی‌پناه شد را با قوی‌ترین عبارات محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران این اقدام را یک جنایت جنگی وحشیانه و نسل کشی توصیف کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

کنعانی همچنین عمیق‌ترین مراتب همدردی دولت و ملت ایران با ملت و مقاومت فلسطین بویژه خانواده‌های شهدای این جنایت ددمنشانه را اعلام کرد و افزود: بی شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

کنعانی گفت: انتظار می‌رود که جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان به مسؤولیت بین‌المللی خود در بررسی سریع ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیست عمل کنند.

هشدار داده بودیم بیمارستان را تخلیه کنید
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۰

 «آفیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه بمباران بیمارستان المعمدانی که به کشته شدن دست کم 500 نفر منجر شده، گفت که پیشتر هشدار داده بودیم که این بیمارستان و پنج بیمارستان دیگر باید تخلیه شود تا حماس از آن به عنوان پناهگاهی برای خود استفاده نکند.

امشب مردم جهان هلوکاست را جلوی چشمان خود دیدند
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۷
 سردبیر الجزیره نوشت: امشب مردم جهان هلوکاست را جلوی چشمان خود دیدند.  وضاح خنفر نوشت: این صهیونیست‌های مجنون می‌خواهند به زودی میزبان بایدن باشند، آیا از رهبران عرب صدایی در خواهد آمد؟ یا تسلیم بودن به یک صفت ذاتی برای آنها تبدیل شده است؟!
 
جنایت هولناک اسرائیل با حمله به یک بیمارستان در غزه با بیش از 600 شهید+ فیلم
سه روز عزای عمومی در فلسطین در پی نسل‌کشی در بیمارستان غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۳

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه امروز سه‌شنبه به خاطر بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی در غزه توسط صهیونیستها، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

حماس: جنایت کشتار بیمارستان المعمدانی نسل‌کشی است
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۳

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه سه‌شنبه در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی که به شهادت دست کم 500 غیرنظامی منجر شده، اعلام کرد که این جنایت یک نسل کشی است.

تنها چیزی که باید وارد غزه شود صدها تن مواد منفجره است نه کمک بشردوستانه
۱۴۰۲/۰۷/۲۵ - ۲۲:۱۲

«ایتمار بن گویر» وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وی در این پیام نوشت: «تا زمانی که حماس گروگان‌ها را آزاد نکند، تنها چیزی که نیاز است که به غزه وارد شود، صدها تن مواد منفجره از سوی نیروی هوایی است نه حتی یک گرم کمک بشردوستانه».

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

تعداد بازدید : 26997

به گزارش خبرگزاری شهاب، القدره تأکید کرد که این اقدام، کشتار دسته جمعی است که در پی این حمله به بیمارستان صورت گرفته است.

برخی از منابع خبری تعداد شهدا را بالغ بر ۶۰۰ نفر اعلام کردند. وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش آخرین آمار شهدا را بالغ بر سه هزار نفر و افراد زخمی را بالغ بر ۱۲ هزار نفر عنوان کرده بود.

تعداد بازدید : 26992

جنبش حماس ضمن محکومیت شدید این حمله ددمنشانه، تأکید کرد که چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیستهاست که به خوبی خود را نشان داده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱۶
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۳۸۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
انا لله و انا الیه راجعون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
یوم تبلی سرائر
امروز روزیست که یهودی هایی که نام صهیونیت را برخود گذاشته اند؛ درون و ذات وحشی خود را به معرض می گذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اسرائیل با بمباران خانه های مردم و بیمارستان و کشتار کور مردم بی دفاع از کودک و زن و مرد فلسطینی دومین شکست و بدنامی را برای خود در تاریخ ثبت کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بعضی طرفدارای اسرائیل میگن موشک خودی حماس بوده ... یک سوال؟ قدرت تخریب موشک های فلسطینی مگر چقدر هست؟100تا از این موشک های دست ساز به اندازه یک بمب 2000 کیلیویی که روی سر غزه آوار میشه ، قدرت نداره ... احتمال میدم از یک بمب سنگر شکن اسفاده کردن که تازه از امریکا گرفتن ... چون شاهدان عینی از غیر معمولی بودن بمب گفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سایت..... الف ببین چطوری تحریف می کند
نوشتم مقاومت به صورت مستقیم ورود نکند برای نابودی این اپارتاید ضد بشریت خیانتکار هست

حالا چی منتشر کرد؟

مقاومت بعد این جنایت باید ورود نکند
شرم آور هست از این سایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اگه ریر بیمارستان سلاح و نیترات امونیوم انبار کرده باشن با یه کبریت هم منفجر میشه.
محب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از نظرات اینجا می‌شه فهمید چقدر بعضیا لقمه حروم خوردن امیدوارم بدترین بلاها سر خودشون و خانواده‌هاشون بیاد و بعد ببینم می‌گن جنگ همینه؟ ، جنگ زدن بیمارستان نیست! حتی اگر سربازی اونجا قایم شده باشه، حتی اگه مهماتی اونجا قایم شده باشه، که همه‌ش خزعبلات اسراییلیه حماس چند صد کیلومتر تونل عمیق زیر غزه داره چه نیازی به بیمارستان داره؟ اگر عقل و شعورت به قد زبونت بود و لقمه ت حرام نبود انقدر ساده بازیچه نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خداوند خود این قوم ظالم را از جا برکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
انشا ا... خداوند عامل انفجار و جنایت بیمارستان غزه رو نابود کنه و از روی زمین محو کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خدايا حاميان اين رژيم جناينكارو ذليل كن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اهای اونای که دارید از اسراییا حمایت میکند ممکنه همین اسراییل چند وقته یکی از بمب رو تو ایران تو سر خودت خانودات بزنه نگاه این عبای از کشتار بچه ها ندارن مطمن باش پاش بیفته همین بلا سر خود و خانودات هم میارن
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
متاسفانه راکت جهاد اسلامی بوده که روی خود غزه افتاده اگر یک موشک اسراییلی بود هم گودال درست میشد هم ساختمانهای اطراف خراب میشدن اما فقط چندتا ماشین بخاطر سوخت راکت سوختن ضمنا دلیل تلفات بالاهم اینه که دقیقا راکت افتاد در محل تجمع مردم در پارکینگ بیمارستان
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
سلام لطف کنید سرباز فراریها را جمع اوری کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ به بدترین شکل بر حامیان صهیونیست
ناشناس
| Canada |
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
این اقتدار جبهه مقاومت همه ما مسلمانان را کشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
یکدفعه دیگه بیمارستان را بزنند خونمان بجوش می آید جرات دارند یکدفعه دیگه بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
۴:۵۸
مرگ بر منافق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خب جنگ همینه. بعد از کلی ویرانی سرعقل میان و صلح می کنند.
چرا همین الان صلح نکنند.
حماس گروگان ها را آزاد کند و تسلیم بشه
اسرائیل هم زندانی ها را آزاد کند
همه با هم در صلح و صفا زندگی کنند.
پاسخ ها
M
| United States of America |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
منتظر نظر تو بود
آخه نادان اگه همینجوری الکی الکی بود که الان دنیا یه جور دیگه بود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نمیگم ایرانی باش یا غرب گرا یا....
فقط به شما می گم انسان باش و توجیه نکن حمله عمدی به مرکز درمانی آن هم وقتی خود آن نسل کش می گه بروید آنجا

.......!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
تجسم حماقت و قساوت دقیقا همین کامنت توهه!75 سال دارن فلسطینی ها رو سلاخی می کنن هربار هم که صلح کردن اسرائیلی ها حتی به یک بندش هم پایبند نبودن بعد تو ساده لوح میای میگی خب صلح کنید؟!آخه آدم بی مروت برو یه تغییرات نقشه فلسطین رو از 1947 به بعد ببین....
Mstin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
باید ی بار برای همیشه به این رژیم فاسد و ستمگر صهیونیست پایان دادان به حق که واقعا ۳۱ سوره در قرآن درباره بر حزر بودن از قوم ستمگر یهود هست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اندازه یه بچه هم نمیفهمید،شعور مطالعه که ندارید، ،انسان نیستید،ماهم انتظار نداریم،به فکر اخرتتون هم نیستید،ماهم انتظار نداریم باشید،ولی اینقدر بفهمید که جنگ به معنی نسل کشی نیست،جنگ بین نظامیان کشورهاس،انسانی به ماجرا نگاه نمیکنید چون چشم کفتار روی سرتون گذاشتن،ولی قانونی نکاه کنید ،طبق قوانین بین الملل حمله به بیمارستان ها و مدارس و عبادتگاه ها اعمال تروریستی به شمار میره و ممنوعه،جاستین ترودو که تا استین دستش تو کاسه ی جنایات ضهیونیست هاست هم مجبور شده محکوم بکنه بعد شما از حیوان کمتر ها میکید جنک همینه سر عقل بیان؟نتیجه ی صلح گروه فتح با اسرائیل چیشد؟به قران اکر بدونی من تا اخر عمرم دیگه حرف سیاسی نمیزنم،نمیدونید،فقط میشینید پای شبکه های صهیونیست ها و هرچی اونا میکن رو مثل یه طوطیه v تکرار میکنید،شما دستتون توی این جنایت های اسرائیل خونی شده،دلتون هم سنگ،وای به خال انسانیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ظاهرا صلح و صفا و زندگی
برای بعضی ها
سم مهلک است.
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از نظر هر مرام و مسلکی حمله به بیمارستان مذموم و نکوهیده هست
زبل خان
| Germany |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در جواب اون عزیزی که میگه همیشه اسرائیلیا صلح رو نپذیرفتن برعکس همه جنگ ها رو اعراب شروع کردن و همیشه هم شکست خوردن سازمان ملل پنجاه سال پیش تقسیم کرد خودشون نخواستن گفتن ماهمشو میخوایم در صورتی که قبل از اون هم کشوری به اسم فلسطین وجود نداشته خاک عثمانی بوده و
مستعمره انگلستان بعدش
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فلسطین نبود؟!! بیشتر می خواستند؟!!
لطف کن اطاعات خود را بیشتر کن
اولا سابقه فلسطین از سابقه اسرائیل که مهاجرین آمدن از اروپا کشور درست کنند بیشتر هست خیلی و ربطی به عثمانی هم ندارد دوم هم سرزمین آن را گرفتند تا کشور درست کنند و نیل تا فرات را اجرا کنند یعنی فلسطینی هم نباید باشد چه برسد به بقیه کشورها
زبل خان
| Germany |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دوست عزیزتاریخ در دسترسه فقط کافیه بجای اینکه بزاری بقیه از تاریخ جهت تحمیل عقایدشون به تو استفاده کننخودت بری اتفاقات تاریخ رو بخونی و مقایسه کنی این که صهیونیست ها اومدن اونجا زمین خریدن شهرک ساختن لابی سیاسی کردن پول داشتن هیچکدوم از اینها کار غیرانسانی و خلاف قواعد بین الملل نیست
زبل خان
| Germany |
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
از سال 1947 این فلسطینیا بودن که پیشنهادهای صلح رو نپذیرفتن هیچوقت و همیشه آغازگر جنگها بودن و وقتی هم جنگی رو شروع کنی و توش بازنده بشی خاکت رو هم از دست میدی و نقشه ات کوچکتر میشه
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
واقعا چقدر باید بی شرم و بی حیا باشی که این جمله رو بگی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کدوم صلح ؟ تا به حال چند بار صلح کردن به کدومش پیبند بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
پاسخم به جناب زبل خان هست؟ آقای عزیز قرار داد اسلو رو کی نقض کرد؟ کی بر خلاف این قرارداد داره در سرزمین های فلسطینی شهرک سازی میکنه. ؟
یازهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
واقعا متاسفم چقد کوته فکر تشریف دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نادان با پرچم امریکا. حالا خوبه تو مهد ازادی زندگی میکنی اینقدر فرهنگ نداری که ایشان نظرشو گفته حالا خوب یا بد نباید توهین کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نه عزيز جنگ اين نيست در طول جنگ جهاني دوم آلمان نازي با انگليس توافق كردن كه بيمارستانها و دانشگا هها رو بمباران نكنن متاسفانه مجدان انسانهاي و دولت ها خوابه و اين براي همه دنيا تاوان داره از هر طرف كه مي خواد باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ بر آلبانی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
اخه چرا تا این اندازه ساده لوح هستی؟حماس تسلیم بشه؟حتما اسراییل این کامنت ساده لوحانه شمارو می بینه و زندانیهارو ازاد میکنه و بعدش هم صلح و صفا؟وعده قران این است یهود تا ابد درگیر جنگ و خونریزی خواهد بود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و حامیانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
دنیای فردا دنیای گفتمان هاست نه موشک ها...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بله دلیل تولید انبوه سلاح ها و استفاده از سلاح های ممنوعه هم همینه گفتمان میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مرگ به بدترین شکل بر حامیان صهیونیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
نباید از درون بیمارستان موشک پروند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
برای همینه که اسراییلاز موشک استفاده نمیکنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بایستی به خاطر جنایات اسرائیلی‌ها فردا را عزای عمومی اعلام کنند و کلیه اداره جات ر ادر ایران تعطیل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
فکر کنم شما کارمندی که دنبال تعطیلی اداتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
نه که مثلا سر کار خیلی زحمت میکشی میخوای بمونی و بخوابی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
انجام ضد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
شما که تا حالا جشن گرفته بودید؟
حرف حساب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
داری تعطیل می‌کنی بکنش سه روز یه مسافرت شمال برو حالشو ببر ..آخ جون عزای عمومی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تعطیلی چه دردی دوا میکنه بایدن با اون سن و ضعف داره میاد فلسطین برای بقای اسراییل تلاش کنه.شما هم بفکر تعطیلی و خواب نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
مرگ به بدترین شکل بر حامیان صهیونیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
این جنگ و قتل عام مردم بیگناه اگر یک برنامه طراحی شده و سیاسی و از قبل مشخص شده نباشد واقعا چرا. چه کسی پاسخگوی این خون های ریخته شده هست چرا باید شروع میشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بهتره از اسرائیلی ها بپرسی که از هفتاد سال پیش زمین فلسطینی ها رو غصب کردن و فقط دارن سلاخی میکنن و آدم میکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
این جنگ امروز و دیروز نیست این جنگ ریشه در تاریخ دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
مسلما آنهایی که جنگ را شروع کردند باید پاسخگو باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
دقیقا درسته چرا باید هفتاد سال پیش یک مشت بی وجدان بیان جنگ رو شروع کنن و مردم رو از خونه هاشون بیرون کنن؟؟؟؟ چرا؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ای کاش به جای سایت های شیاطین مقداری قرآن بخوانیم
تا نظر الله در مورد یهود و اسرائیل را بدانیم
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
واقعا مرگ بر اسرائیل و حامیانش
کشورهای اسلامی نباید در برابر این جنایت بزرگ بی‌طرف بمانند. باید اقدامی بکنند.
خدا لعنت کنه صهیونستها را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
تعداد زیادی بی غیرت هم در همین کشورهای اسلامی هستن که طرفدار جنایت کاری رژیم اشغالگر اسرائیل هستن.یه نگاهی به منفی های کامنتت بندازی دستت میاد کیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
پیامت را به عربی بنویس و برای رهبران کشورهای عربی بفرست تا به فرمان شما عمل کنند و به طرف اسراییل یورش ببرند
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خدا لعنتشون كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
خدا لعنت کنه همشون رو، مخصوصا گروگانگیرهای کثیف را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
کیها را ؟
نکنه پوتین‌ و مدودفو میگی
نه‌ نه‌
فکر نکنم چون اکراینیها که ادم نیستند کشته بشن اشکالی نداره
ولی اعراب غزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
عجیبه. چطور کلمه حقوق بشر را به زبان می آورند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
اتفاقا نتانیاهو هم همینو میگفت و معترض بود که حقوق بشر چرا حمله افراد حماس به غیرنظامیان اسراییل رو محکوم نمیکنه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
در اسراییل غصب کننده فرد بی گناهی وجود ندارد و همه همدست هستند و لطف کنید زبان گوی دشمن بشریت هم نشوید
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
حقوق بشر؟ اون سازمان آمریکایی خیلی وقته اسمش عوض شده و شده حقوق حشر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
ای جانیان خونخوار صهیونیست.
مرگ یک بار شئون هم یکبار
سپاه اسلام از همه طرف
هوا زمین دریا باید به دشمن هجوم ببرد.
یا شهادت یا پیروزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
خوب برو دیگه اقای سپاه اسلام
برو داداش من
چرا اینجایی پس ؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
ما زمینی تو راهیم
شما هم بلیط هواپیما بگیر هوایی بیا
حمللللللللللللللللللللللللللللللله
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...