بازدید 7061
۶
بسته ویدیویی «تابناک»

پوپولیسم دیدنی صدام حسین در جلسات دادگاه / چهار اشتباه فاحش در شبکه‌های اجتماعی / ده درس یک کارآفرین / لندرور سری 2 اِی مدل 1963، یک خودرو 4 در 4

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۲۰۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ 06 November 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

پوپولیسم دیدنی صدام حسین در جلسات دادگاه

صدام حسین دیکتاتور عراق که با کودتا بر سر کار آمد، از 16 ژوئیه 1979 تا 9 آوریل 2003 بر این کشور حکومت کرد و هرگونه اعتراض در این دوران را با کشتارهای وسیع چندصدهزار نفری سرکوب کرد. پس از سقوط حکومت صدام حسین با حمله آمریکا، او پنهان شد و در 13 دسامبر 2003 در یک چاله در خانه‌ای در روستای الدور در نزدیکی تکریت دستگیر شد. روند قضایی رسیدگی به پرونده صدام به همراه یازده تن از سران حزب بعث از تاریخ ده تیر 1383 برگزار شد و به دلیل مجموعه جنایت‌های در 27 تیر 1384 به اعدام محکوم شد؛ حکمی که با وجود مخالفت آمریکایی‌ها در نهایت در 14 آبان 1385 برگزار شد. صدام که می‌دانست با توجه به حجم جنایت‌شان، به مرگ محکوم می‌شود، سعی کرد در آخرین نمایش خود، چهره‌ای محکم از خود نشان داد و همچون اغلب دیکتاتورها حتی صحن دادگاه را محل رفتارهای توده گرایانه عوام فریبانه کرد. برش‌هایی از دادگاه صدام حسین را با زیرنویس فارسی می‌بینید. 

 

 

چهار اشتباه فاحش در شبکه‌های اجتماعی

امروزه شبکه ها اجتماعی بخش زیادی از زندگی ما را به خود اختصاص داده اند. اگر شما هم اهل این شبکه ها هستید این ویدئو کمک شایانی به شما در بالا بردن آمار صفحه تان خواهد کرد. 

 

 

ده درس یک کارآفرین

اگر به دنبال ایجاد کسب و کاری جدید و تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق هستید نکاتی حیاتی وجود دارد که باید همواره در نظر داشته باشید . در این ویدیو ده نکته ای که به کسب و کار شما کمک خواهند کرد از انتخاب شریک مناسب تا داشتن علاقه به کاری که شروع می کنید گفته می شود. شرح این جزییات را در ویدیو تابناک ببینید. 

 

 

لندرور سری 2 اِی مدل 1963، یک خودرو 4 در 4

«لندرور سری 2 اِی / Land Rover Series IIA» یکی از خودروهای سری لند روور می‌باشد که در جنگ جهانی و بعد از آن بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و به خودرویی برای رفت و آمد بسیاری از ارتش‌های جهان تبدیل شده است. این سری خودرو از سال 1948 تا 1985 در نسخه‌های مختلف توسط لندرور تولید و عرضه شده است و در طول این مدت، تغییراتی که روی این خودرو صورت گرفته است، بسیار جزئی بوده‌اند. این ویدیو درباره فردی است که با شور و اشتیاق یکی از نسخه‌های سری 2 اِی را که مدل 1963 می‌باشد، به دست آورده است و درباره حس و حال این خودرو و رانندگی با آن داستان‌هایی را روایت می‌کند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
در طول ۷۰ سال عمر رژیم غاصب اسرائیل صدام حسین تنها کسی بود در میان کشورهای مسلمان مستقیم به این قوم پلید وارد جنگ شد در سال ۱۹۹۱ تعداد ۳۹ موشک اسکاد از عراق به. اسرائیل شلیک شد و دل ملت فلسطین را خوشحال کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اون کار جنگ نبود حماقت بود عاقبش هم معلوم شد که دخمه دراوردند که اغول گوسفندان بود مرد مغرور جانی و بی ادب و منم منم .... که این سرنوشت تمام کسانی است که می گویند من من گاه می تواند جمله این حقیر هم جایگزین این من شود ولی درون یکی است
نمایش ویدیو اینقدر کند و با تاخیر است که پشیمان شدم
مگر از احمدی نژاد پوپولیست تر در تاریخ داریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
شاید صدام
و چه خوار زبون شد این دیکتاتور!
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج