نبض خبر

تصاویری از یک فاجعه در ساحل خلیج فارس

کد خبر: ۱۲۰۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 11 November 2023
تعداد بازدید : 8353
بازدید 42363
با توجه به عدم وجود محدوده برای ورود خودروها به سواحل ایران، تصاویری از ساحل خلیج فارس منتشر شده که رانندگان بدون احتیاط از روی پرندگان در ساحل رد می‌شوند و منجر به مرگ آنها می‌شوند. این تصاویر را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۹
هوش مصنوعی نمیتونه شناساییشون کنه!؟
همه چیز دست در دست برای نابودی
هر انسانی به اندازه شعورش به حیوانات احترام میگذاره
اینه که ارتقای دانش امروزی برای زیست لازم است. ما باید یاد بگیریم چگونه رفتارمان را با محیط اطراف از سنگ و شن و ماسه گرفته تا پرنده و چرنده تنظیم کنیم. هر کس گفته که تمام مخلوقات فقط برای آسایش و آرامش آدم خلق شده حرف مفت است. دیگر موجودات هم حق حیات دارند و به حدود آنها باید احترام گذاشته شود. وقتی اینها را ندانیم می شویم هیولا. همانچنان که در فیلم می بینیم.
بعضی ها که تازه بدوران رسیدگی از هیکلشان میبارد وقتی وارد شمال یا کنار دریا می شوند فکر میکنند همه دنیا هیچ است و فقط آنها در این کره خاکی وحود دارند بسیاری مناطق در دنیا وجود دارد که هزاران پرنده یا چرنده مانع عبور و مرور مردم می شوند آیا دیده اید که در یکجایی کسی یکی از این حیوانات را زیر بگیرد ؟
بعد میگویند چرا شمال می آیند کتک میخورند !
وقتی ساحل رو به املن خدا ولش کردن ..اصلا چرا باید ماشین موتو .کنار ساحل بیاد ..بخدا ماهم کله داریم .دور دود .میکنن .واقعا امنیت مسافرین رو بخطر میندازن
جریمه سنگین ببندند برای ورود به حریم ساحل ... حیف از اسم آدمیزاد
این عمل غیرانسانی واخلاقی است ودارای عقوبت مسئولین مرتبط باید تمهیدات لازم برای جلوگیری اراین موارد رابایددربرنامه بگنجانند.
البته این در حیات وحش کاری عادی و طبیعی هست که یک حیوانی ، حیوانی دیگر رو مصدوم کنه !!!!
داشم سلام لطفا درست بنویس بجای خلیج فارس نوشتی دریای خزر خیلی باهم فرق دارنر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
عزیزم متوجهم که این اتفاق در جنوب رخ داده است ولی چون ما در شمال هستیم از این اتفاقها و از این قماش افراد به وفور می بینیم درست میفرمایید دریای خزر با خلیج فارس خیلی تفاوت دارند اما نوکیسه و تازه بدوران رسیده و بی شخصیت همه سر و ته یک کرباسند و شمالی و جنوبی اش فرقی با هم ندارند !
جلوی بی حجاب میگیرن ولی ماشین سواری در ساحل وکشتن. پرنده ها مشکلی نیست؟
گفتید دریای خزر ولی‌بعدش میگیدساحل خلیج‌فارس‌‌مگه‌این‌دریای‌خزر تازگی‌ها باخلیج‌فارس بهم‌وصل شده اند،اv
خیالتون راحت جمهوری اسلامی واسه مدیریت درخاورمیانه طرح،داره، واسه ساحل،دریا هاه،داخل که کاری نداره، سیم سانیه حله، ،،
کسی که انسان باشه انسانیت داشته باشه حتی غیر عمد از روی یه مورچه رد بشه دلش میسوزه بعد عذاب وجدان میگیره این چقد بی وجدان و بیشرف هست که عمدی از روی پرنده های بیگناه اینجوری رد میشه زیر چرخ ماشین لهشون میکنه یعنی شک نکن دنیا دار مکافاته یه روزی خودش یا یکی از اعضای بیگناه خانوادش همینجوری زیر چرخ ماشین له میشه از مکافات عمل غافل نشو
سالهاست برای جلوگیری از ورود خودرو به ساحل کمپین تشکیل دادیم... داد زدیم... با مسئولین صحبت کردیم.... اقدامانی کردیم... ولی انگار نه انگار... مسئولینن براشون اهمیتی نداشت.
جرات نداریم بچه هامون رو ببریم ساحل. آقایان در ساحل مشغول تیکاف هستن.
روزی روزگاری کنار ساحل که قدم میزدی کلتس درسی بود برای خودش. پر بود از آبزیان ممختلف، ولی الان شده محل روغن و جای لاستیک خودرو
اینجا محله سورو بندرعباس که یکسری گداگشنه ماشین ندیده کودن (بگیر چی میگم بدبخت از نظر فهم. فرهنگ 1000-) میان نزدیک ساحل با ماشین های زاغارتشون مزاحم مردم و پرندگان میشن. یکبار رفتم شبیه این صحنه ها رو دیدم دیگه نرفتم. واقعا فقر فرهنگی بد دردیه
این گونه حرکات رو تو ساحل سورو بندر عباس داریم میبینیم مخصوصا پژو سوارها که تو شهر بیرون شهر ساحل آرامش برامون نذاشتن
وقتی بچه اش رفت زیر کامیون اونموقع متوجه کارش میشه