آلودگی هوای اصفهان عصر فردا کاهش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی استان تا نیمه روز دوشنبه ادامه دارد و از عصر فردا به تدریج کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۲۰۶۷۹۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 26 November 2023
|
2533 بازدید

به گزارش «تابناک»، مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه این هفته جوی به نسبت پایدار در استان حاکم خواهد بود، اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق استان کمی ابری پیش‌بینی می‌شود و در برخی ساعات وزش باد به نسبت شدید را انتظار داریم.

وی با بیان اینکه وزش باد در مناطق غرب و جنوب استان شدت دارد، افزود: طی امروز و صبح فردا، دوشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی و شهر اصفهان غلظت آلاینده‌های جوی سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: غلظت آلاینده‌های جوی در شهر اصفهان و مناطق صنعتی از فردا بعد از ظهر به تدریج کاهش می‌یابد اما در روز سه‌شنبه نیز شاخص هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس پیش‌بینی می‌شود.

به گفته معتمدی، دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین یک تا ۲ درجه سلسیوس افزایش دارد و طی این مدت بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با کمینه دمای یک درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟