بازدید 5349

تصادف زنجیره‌ای در تهران؛ پیام پلیس به راننده فراری!

بنا بر اعلام پلیس تهران، ۲ تصادف رانندگی طی چند ساعت گذشته به وقوع پیوست که یک کشته و برخورد چند خودرو را در پی داشته است.
کد خبر: ۱۲۱۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 26 December 2023

 به گزارش تابناک، همشهری آنلاین نوشت: سرهنگ صفر عبادی سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران روز سه‌شنبه، گفت: در ساعت ۰۰:۰۶ بامداد امروز در مسیر غرب به شرق همت قبل از حقانی یکدستگاه سواری پژو که در این مسیر با سرعت زیاد در حال تردد بوده با سواری دنا برخورد کرد.

وی ادامه داد: پس از این برخورد شدید، سواری پژو از محل حادثه متواری شده و سواری دنا بطور مورب و به صورت بسیار خطرناکی در وسط راه متوقف شد.

سرهنگ عبادی افزود: در این میان سه دستگاه خودروی دیگر با سواری دنا برخورد کرده و هر چهار خودرو در میانه راه متوقف می‌شوند که خوشبختانه تیم پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور که در نزدیکی محل حضور داشتند به موقع به محل حادثه رسیده و ضمن ایمن سازی محل تصادف و جلوگیری از برخورد‌های بعدی، خودرو‌ها را به وسیله جرثقیل به محل ایمن انتقال دادند.

 

وی اضافه کرد: راننده خودروی دنا و سه وسیله دیگر خیلی خوش شانس بودند که این حادثه به مرگ و جرح ختم نشد چرا که در آن موقع از شب و سرعت بالای خودرو‌های دیگر، احتمال وقوع تصادف شدیدتر و خطر افتادن جان شأن وجود داشت.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در این خصوص کروکی تنظیم شد و تحویل عوامل کلانتری جهت پیگیری‌های بعدی قرار گرفت و یقینا پس از ارجاع به محاکم قضایی و پیگیری خسارت دیدگان حادثه برای راننده پژو بدلیل فرار از محل تصادف احکامی متناسب با این موضوع صادر خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
چرا نباید گواهینامه این ادم کلا باطل بشه؟ نه واقعا چرا؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
کاریش نمیشه کرد! چند شب پیش یه ماشین حلوی بنده پشت چراغ پاش رو از روی ترمز برداشت و مستقیم اومد زد سپر ماشین من کلی خسارت وارد کرد در جواب اعتراض بنده هم قصد داشت با قدرت بنده و عربده کشی طلبکار باشد که چرا برای من بوق زدی مگه چی شده! وقتی بهش نشون دادم خسارت زدی و باید جبران کنی گفت ماشین مال تصادفه و پیش میاد من هم نمیدم! ترافیک سنگین پشت چراغ و اعتراض همه و .....ایشان مدعی بود خدا را شکر کنید همه سالم هستند و ماشین آهن پاره است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
پژو شوتی بوده
حاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
...انصاف و مروت از دستمون رفته.
با ابطال گواهی‌نامه هم چیزی درست نمیشه
گفته پیگیری خسارت دیدگان یعنی دیگه ربطی به پلیس نداره
اول پیداش کنید بعد خط و نشون بکشید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
سه سوته پیدا میشه
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
اگر بی حجاب بود یا بی حجاب سوار ماشینش بود سه سوته پیدا میشد!
مجازات مناسبی برای برخورد با این دسته از افرادی که محل حادثه را ترک میکنن و یا بهتر بگیم فرار میکنن نیست.

با اصلاح این مورد در قانون باید مجارات بسیار بسیار سنگین و بازدارنده ای باشد که هیچ فردی جرأت و جسارت فرار را نکند. اگر خدایی ناکرده انسانی فوت میکرد تکلیف چه بود؟!
باید مجازاتی در حد قتل نفس تعیین گردد که هیچ فردی نتواند مثل راننده این پژو بی مرام و بی صفت بتواند از چنگ قانون بگریزد. امیدوارم که راننده پژو فراری زودتر دستگیر بشود و در اخبار برای عبرت دیگران نشان داده شود و مجازاتی بسیار سنگین براش تعیین گردد.
تهران پر شده از اشخاصی که با ماشین های داغون و پر سر و صدا شبها در خیابان ها ولگردی می کنند
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات
آخرین اخبار