نبض خبر

لحظه مرگبار سقوط خدمتکار حین شوخی صاحب‌خانه

کد خبر: ۱۲۱۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 23 January 2024
تعداد بازدید : 3908
بازدید 14804
متمولین در بسیاری از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، از خدمتکاران پاکستانی، فیلیپینی و آفریقایی بهره می گیرند. آنان با این خدمت‌کاران برخوردهای وحشیانه‌ای دارند که گاهی خبرساز می‌شود. در همین زمینه، ویدیویی از یک زن اتیوپیایی منتشر شده که‌ به عنوان خدمتکار در خانه‌ یک عرب کویتی شاغل بوده است. او از پنجره می‌افتد و در حالی که تنها یک دستش به پنجره بود، صاحب‌خانه کویتی با آرامش و خنده کنان، از او فیلم می گیرد و کمکش نمی کند. وقتی این زن اتیوپیایی به پایین سقوط کرد و مرد، زن کویتی در ویدیویی با تمسخر می‌گوید: «برگرد». زن صاحبخانه بعدا محاکمه شد، ولی بعید است مجازات سنگینی در انتظارش باشد. این لحظات تکان دهنده را با این توضیح می‌بینید که برای اشخاص زیر 18 سال و بیماران قلبی مناسب نیست.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲
پناه بر خدا از این همه بی رحمی و شقاوت و پستی و رذالت . ادمهای ضعیف و فقیر در این دنیا چقدر مورد ظلم و تحقیر قرار می گیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
قدیمی
بی رحم بویی از انسانیت نبردن اینا
خدایا شکرت که بعد از مرگ دیگه حساب و کتاب های کارمون فقط با خودته نه بشر دو پا
این قضایا مختص خاورمیانه هست....کلا.....وگرنه اگر این اتوپیایی در اروپا کارگری میکرد...مورد حمایت قانون بود و این اتفاق براش نمی افتاد
راحت شد بنده خدا
مرگ انسانیت
حیوون کثیف
واقعا ساختگی نیست ؟
باورم نمیشه ، اصلا قابل باور نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
بله ساختگی هست
زن چطوری به پنجره آویزان شده؟
مگه میشه ؟! اگه راست باشه اون صاحبکار رو باید همونطوری از پنجره آویزونش کرد وبه جای کمک همون حرفها رو بارش کرد ! موجود پلید وکثیف !
دیری نمی پاید.
جهنم برایش در همین دنیا اتفاق خواهد افتاد.
شک نکنید.