بازدید 25207
رابطه‌ام با درویش خوب است اما دلیلی برای حضورم در پرسپولیس نیست

اختصاصی با علی دایی: استقلال نساجی را می‌برد، از جام شرافت صحبت نمی‌کردند/ فساد در ایران فقط در فوتبال است؟ برخی فسادها قابل پنهان کردن نیست/ حاضر نشدم جانشین گل‌محمدی شوم

علی دایی، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس به مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرمربیگری سرخپوشان واکنش نشان داد و اعلام کرد در این خصوص صحبتی با او نشده است.
کد خبر: ۱۲۳۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ 11 June 2024

اختصاصی با علی دایی: استقلال نساجی را می‌برد، از جام شرافت صحبت نمی‌کردند/ حاضر نشدم جانشین گل‌محمدی در پرسپولیس شوم

به گزارش تابناک ورزشی، پس از مطرح شدن نام علی دایی به عنوان گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس طبیعی بود که باید منتظر واکنش او در این زمینه بود. دایی که همیشه در صراحت کلام شهره است، در گفت‌وگوی اختصاصی خود با تابناک علاوه بر واکنش نسبت به این موضوع درباره موارد مختلف این روزها از جمله قهرمانی پرسپولیس، طعنه جواد نکونام به قهرمانی پرسپولیس و بالا بردن جام شرافت، پرونده فساد در فوتبال و سایر مسائل صحبت کرده است. مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

تابناک: طی چند روز اخیر واکنش‌هایی مطرح شد که شما به عنوان سرمربی پرسپولیس در فصل آینده انتخاب خواهید شد و برخی حتی در این زمینه تبریک هم گفته‌اند.

تبریک برای حضور من در پرسپولیس؟! چه جالب! خودم از همه جا بی‌خبرم.

تابناک: این موضوع که با شما برای حضور در پرسپولیس صحبت شده، صحت ندارد؟

خیر، صحت ندارد. چه کسی گفته باشگاه پرسپولیس با من برای سرمربیگری این تیم صحبت کرده و من هم پذیرفته‌ام؟

تابناک: خب سابقه دوستی شما با مدیرعامل پرسپولیس و دیدارهای گاه و بی‌گاه به انتشار چنین خبری کمک کرده است.

من با آقای درویش در سایپا سابقه همکاری خوب و موفقی داشتم. ارتباط دوستی خوبی هم میان ما جریان دارد، اما این دلیل نمی‌شود که من برای هدایت پرسپولیس روی نیمکت این تیم بنشینم.

تابناک: اما فصل قبل چنین پیشنهادی از طرف رضا درویش به شما شده بود.

بله، این موضوع برای فصل قبل بود. ابتدای فصل آقای درویش برای پیوستن به پرسپولیس صحبت کردند که آن زمان برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال نداشتم و برای نیم‌فصل هم دوباره با من صحبت کردند و این زمانی بود که هنوز یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس حضور داشت و من نپذیرفتم که در میانه فصل به جای دوست قدیمی‌ام بیایم و هدایت پرسپولیس را در دست بگیرم.

اختصاصی با علی دایی: استقلال نساجی را می‌برد، از جام شرافت صحبت نمی‌کردند/ حاضر نشدم جانشین گل‌محمدی در پرسپولیس شوم

تابناک: اما این سری به نظر حضور شما در پرسپولیس خیلی جدی شده است؟

من که می‌گویم خبری نیست. این‌جا در دفتر کارم هستم و زندگی‌ام را می‌کنم.

تابناک: حتی مطرح شده که اردوی پرسپولیس در هلند را شما برنامه‌ریزی کرده‌اید. در آنجا سه دستیار آلمانی و سه بازیکن اروپایی به تیم ملحق خواهند شد. اخبار و شایعات تا این حد پیش رفته است.

اردوی پرسپولیس در هلند چه ارتباطی با من دارد؟ این را تازه از شما می‌شنوم. من عاشق پرسپولیس هستم. همیشه این تیم و هوادارانش را دوست داشته و دارم. از موفقیت‌هایش همیشه خوشحال می‌شوم. چه در پرسپولیس باشم و چه نباشم، همیشه برای این تیم مردمی و هوادارانش بهترین‌ها را آرزو دارم.

تابناک: قهرمانی‌های متعدد پرسپولیس در این سال‌ها واکنش‌ها را نسبت به قهرمانی این تیم بالا برده و برخی موفقیت‌هایش را به عوامل غیرفنی ارتباط می‌دهند. مثل قهرمانی اخیر سرخ‌ها که در روز آخر اتفاق افتاد. به عنوان یک پرسپولیسی نظری دارید؟

بازی پرسپولیس برابر مس رفسنجان را دیدم. من هم می‌گویم گل پرسپولیس آفساید بود، اما آیا تنها اشتباه تأثیرگذار داوری در طول این فصل فقط همین یک گل بود؟!

تابناک: اتفاقاً برخی از کارشناسان و صاحب‌نظران داوری هم به همین موضوع اشاره کرده‌اند که اشتباهات در طول فصل زیاد بوده است.

می‌خواهم بگویم شما دو بازی رفت و برگشت دربی را ببینید. اشتباهات داوری آن را کارشناسی کنید. در بازی رفت یک پنالتی اشتباه برای استقلال گرفتند که سبب شد بازی با تساوی به پایان برسد. صحبت از VAR و غیره می‌کنند، اما حتی صدای داوران در اتاق VAR در بازی برگشت در صحنه مشکوک به پنالتی روی عیسی آل‌کثیر نادیده گرفته شد و باز بازی با تساوی به پایان رسید. همین دو بازی و امتیازاتش می‌توانست کاری کند که سرنوشت قهرمانی پرسپولیس به روز آخر نکشد.

اختصاصی با علی دایی: استقلال نساجی را می‌برد، از جام شرافت صحبت نمی‌کردند/ فساد در ایران فقط در فوتبال است؟ برخی فسادها قابل پنهان کردن نیست/ حاضر نشدم جانشین گل‌محمدی شوم

تابناک: بنابراین شما برخلاف نظرات برخی‌ها معتقدید که پرسپولیس فوتبالی قهرمان شده است.

من می‌گویم پرسپولیس قهرمان شد چون خواست، تلاش کرد و لایق قهرمانی بود. این تیم تمام تمرکز خود را روی بازی‌های خودش گذاشته بود. یک مصاحبه از کادرفنی و بازیکنان و دیگر عوامل مجموعه پرسپولیس ندیدیم که بگویند کسانی یا دست‌های پنهانی نمی‌خواهند و نمی‌گذارند ما نتیجه بگیریم. صحبت‌ها فقط فنی بود و کسی از داوری حرفی نمی‌زد.

تابناک: اما در مجموعه تیم استقلال حتی در روزهایی که صدرنشین بودند، مدام صحبت از داوری و دست‌های پنهانی بود که نمی‌گذارند آنها قهرمان شوند. صدرنشینی را هم که از دست دادند، صحبت از جام شرافت و جام فلزی به میان آمد. نظری در این خصوص دارید؟

این‌ها دیگر فقط شلوغ‌کاری و بحث‌های حاشیه‌ای است. اگر استقلال در بازی مقابل نساجی که همزمان با دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان بود، به پیروزی می‌رسید، صدر جدول و در نهایت قهرمانی را از دست نمی‌داد و دیگر حرفی از جام فلزی و جام شرافت نبود. پرسپولیس قهرمان شد چون فقط روی مسائل فنی خودش تمرکز و کار کرد.

تابناک: با این حال بازیکنان استقلال پس از بازی مقابل نساجی بیش از اینکه از عملکرد فنی خودشان صحبت کنند، در مصاحبه‌هایی که داشتند از داوری بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان صحبت کردند، در حالی که بازی همزمان بود و عملاٌ نمی‌توانستند روند داوری را ببینند.

وقتی ذهن بازیکن را درگیر مسائل حاشیه‌ای می‌کنند، نتیجه‌اش همین می‌شود که اشاره کردید.

تابناک: با توجه به شرایط پرسپولیس در ابتدای فصل و نتایج این تیم تا میانه فصل آیا تصور می‌کردید، پرسپولیس به جام قهرمانی دست پیدا کند؟

واقعیت امر با توجه به فعل و انفعالات نقل و انتقالاتی تیم‌ها در ابتدای فصل و با توجه به امکانات مالی و زیرساختی، من سپاهان را بخت اول قهرمانی می‌دانستم، اما خب حالا خوشحالم این افتخار بار دیگر نصیب تیم پرسپولیس و هوادارانش شد.

اختصاصی با علی دایی: استقلال نساجی را می‌برد، از جام شرافت صحبت نمی‌کردند/ حاضر نشدم جانشین گل‌محمدی در پرسپولیس شوم

تابناک: در میانه این فصل پرسپولیس و استقلال هم واگذار شدند. شما با این شرایط آینده این دو باشگاه را چگونه می‌بینید؟

اکثر مردم ایران یا طرفدار پرسپولیس هستند یا استقلال. تراکتور، ملوان، سپاهان و دیگر تیم‌ها نیز قابل احترام هستند و در شهرهای خود طرفدار دارند، اما واقعیت این است که پرسپولیس و استقلال در تمام ایران طرفداران خاص خود را دارند. این که این دو تیم از لحاظ منابع مالی دارای ثبات و نقطه اطمینان باشند به بهبود کارشان کمک بزرگی می‌کند. پرسپولیس از ثبات مدیریتی خوبی برخوردار است و هلدینگ بانکی که حامی و سرمایه‌گذار این باشگاه شده حالا دست آقای درویش را برای برنامه‌ریزی بهتری بازتر می‌گذارد. استقلال اما از این ثبات مدیریت برخوردار نبود که تبعات آن را هم دید، اما حالا با حضور آقای شهریاری که از مدیران سالم و موفق کشورمان است امیدوارم استقلال نیز فصل آینده روزهای خوبی پیش‌رو داشته باشد. من با آقای شهریاری در صباباتری کار کرده‌ام و مدیریت‌شان را دیده‌ام. مطمئنم استقلال را به جایگاه مناسبی خواهد رساند.

تابناک: با این شرایط به نظر شما تیم‌های ایرانی می‌توانند در لیگ نخبگان آسیا با تیم‌های ثروتمند عربی و تیم‌های حرفه‌ای شرق آسیا مقابله کنند؟

ببینید، الهلال عربستان با وجود صرف هزینه‌های چند میلیارد دلاری، نتوانست از پس العین امارات که از لحاظ هزینه نسبت به این تیم در رتبه پایین‌تری قرار داشت بربیاید. نکته‌ای که من هم با آن مخالفم، جذب بازیکنان بی‌کیفیت خارجی است. فکر کنم در فصل گذشته خیلی کم بازیکن تأثیرگذار خارجی در تیم‌های ایرانی دیدیم. باید تیم‌های ما روی این موضوع دقت عمل بهتری به خرج دهند. همین اوستون اورونوف که پرسپولیس جذب کرد. با همین شرایط مالی می‌توان بازیکنان خارجی خوبی جذب کنند تا در سطح آسیا بتوانند با رقبای متمول حاشیه خلیج فارس و تیم‌های شرق آسیا رقابت کنند. بازیکن خارجی که به فوتبال ما می‌آید، باید آن‌قدر خوب باشد که روی نیمکت نباشد.

تابناک: از پرسپولیس و استقلال فاصله بگیریم و به بحث داغ این روزهای فوتبال برسیم. باز شدن پرونده جدیدی از فساد گسترده در سطح مدیران، داوری و عوامل رسانه‌ای فوتبال که می‌خواهیم نظر شما در این خصوص بدانیم؟ شما جزو اولین نفراتی بودید که علیه فساد در فوتبال صحبت کردید، اما حلا بیرون از فوتبال هستید و فاسدان هنوز وسط گود فوتبال مشغول به کارند.

این اتفاق خیلی خوبی است که با فساد در فوتبال مقابله شود و آلودگی را از این دلخوشی ساده مردم پاک کرد. شما تأثیرات مثبت فوتبال در سطح جامعه را ببینید. الان یک هفته بیشتر است که از قهرمانی پرسپولیس می‌گذرد، اما هنوز هواداران این تیم از این موضوع صحبت می‌کنند و در شبکه‌های اجتماعی عکس‌های‌شان را به اشتراک می‌گذارند. پس چه بهتر که فوتبال ما در فضایی سالم پیش برود، اما یک نکته در این میان حائز اهمیت است. آیا فساد در ایران تنها در فوتبال جریان دارد و باید با آن مقابله شود؟! در بخش‌های اقتصادی فسادی وجود ندارد؟ بعضی از آنها دیگر چنان بزرگ و خارج از حد تصور است که قابل پنهان کردن نیست و مردم از آنها باخبر می‌شوند. با فساد در فوتبال صدالبته باید مقابله شود تا مردم به سلامت گردانندگان آن ایمان بیاورند. در غیر این صورت از فوتبال زده می‌شوند، اما مقابله با مفسدین اقتصادی چطور؟! کدام یک از موارد سال‌های اخیر که برملا شد به جیب ملت برگشت؟! در این شرایط سخت اقتصادی بهتر نیست مثل فوتبال در این زمینه نیز شفاف‌سازی و با متخلفان برخورد قاطع صورت بگیرد و اعتماد جامعه کسب شود؟

گفت‌وگو: صالح محمدرحیمی

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴۹
یاد گفته معروف الکس فرگوسن در رابطه با قهرمانی های مداوم یک تیم در داخل کشورش و نیاوردن عنوان و قهرمانی همان تیم در جام های خارجی افتادم
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
یعنی استقللل تاجیکستان که هرسال درکشورش قهرمان میشه ولی دراسیا نمیتونه قهرمان بشه حتما غیرفوتبالی قهرمان شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
همین تیم 2 بار رفت فینال اسیا و باعث شد سهمیه فوتبال ایران کم نشه! لابد انتظار داری با این بازیکنا و این زیرساخت قهرمان اسیا هم بشن؟ تیم ملی ایران چند سال پیش قهرمان اسیا شده؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
آقا مرتضی یادت باشه که استقلال ایران بارها بوده که در ایران قهرمان نشده ولی همان سال در آسیا قهرمان یا نایب قهرمان شده
کیسه چرکین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
فقط ادمهای شریف شرافتمندانه صحبت میکنند.
NSR
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
این چرندیات مال فرگوسن نیست و هیچ جای اینترنت در هیچ سایت معتبری این صحبتو پیدا نمیکنی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
عزیزم این گفته فرگوسن نیست بعضی از دوستان که سالهاست هیچ افتخاری در داخل کشور بدست نیاورده اند این کلمه قصار را ساخته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
آقای علی دایی یه اسطوره میهن پرسته که توی مواضعش همیشه دیده شده من به عنوان یه ایرانی خواستار ریاست فدراسیونی ایشان هستم چرا که رویکرد مبارزه با فساد و ارتقا فوتبال کشور و در ایشان همیشه دیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
آقای اسطوره اگر جام به استقلال رسیده بود همین نظرات را داشتن !! هیچوقت از جنین آدمی حرف حساب انتظار نداشته باشید ! باد کدوم ور میوزد ....
اون میشه اینم میشه: «اگه استقلال گل آفساید به نساجی میزد و می برد از جام شرافت حرف نمی زد»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
آنوقت پرسپولیس از جام شرافت حرف می زد.
درود به شرف علی دایی اینقدر واضح و روشن صحبت کرد که نمی توان چیزی به صحبت های ایشان اضافه نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
عملا از فساد فوتبال دفاع کرد/
یادمونه چطور لز پرسپولیس انداختند بیرون فکر می کردیم مرام داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
چون حرف حقی زده خلاف خواسته تو بوده اینطوری صحبت می کنی اگر موافق تو بود میشد سالار و سلطان و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
بازم پرسپولیسی‌ها رفتن زیر پنجره ی آشپزخونه ی علی دایی بو می کشند که شاید کبابی هم گیر اونها بیاد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
اگر راجب بقیه نادوری های به نفع پرسپولیس صحبت می کرد حق با شما بود
جواد و هاشمی نسب برون مدتی زیردست علی دایی اسطوره فوتبال ایران ودرس مدیریت واخلاق وصحبت کردن یاد بگیرند.زمین فوتبال چاله می‌دونی نیست
شهریار مرد بااخلاق ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
متاسفانه پیش کسوتان دو تیم، بجای اینکه محکم بایستند و بخواهند جلوی فساد گرفته شود. جانبداری میکنند، یعنی فساد خوبه اگه من خوشم بیاد، نتیجه این میشه که جامعه اصلاح نمیشه
با احترام به آقای دایی منطق ایشان درست نیست، با این منطق اگر صنعت نفت هم ۲۰ بازی آخرش را میبرد الان سوم شده بود! مگر شدنی است؟ اینجا لیگ است و رقابتها نزدیک، ۷، ۸ امتیاز ارفاق درباره یک تیم میتواند در قهرمان شدن یا نشدن بشدت موثر باشد!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
چیش دقیقا درست نیست؟ اینکه دربی رفت و برگشت به نفع استقلال سوت زده شده حتی با وجود وار؟
همین بازی اخر مگر لک نباید دقیقه 70 اخراج میشد؟ چطور افساید بودن گل رو می بینید ولی اخراج لک رو هیچ استقلالی نمیبینه؟
جدول سود زیان لز داوری رو هم که فوتبال برتر نشون داد!
تیمتون اگر یکم به جای هیاهو دنبال فوتبال بازی کردن بود نساجی رو می برد و قهرمان می شد. به همین سادگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
آقای دایی نگفت استقلال همه بازیهاشو میبرد گفت اگه بازی با نساجی رو میبرد جام مال اونا بود و این رو هم گفت که همون جوری که داوری به سود پرسپولیس بوده به سود استقلال هم بوده ولی یکبار پرسپولیس از این بچه بازیها درنیاورد و حرفه ای فوتبال بازی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
وقتی بدونی اون بازی رو بخاطر این نبردن که فکر میکردن پرسپولیس داره میبازه، اونوقت میبینی که کاملا منطق ایشان درست است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
باشه شما همه منطق ها را درست ندان ولی بنده یک منطق به شما میگویم ببینم باز هم این منطق را نادرست میدانی ؟
قبول دارم زمین و زمان میخواستند که استقلال قهرمان نشود !
آیا بازیکنان و مربیان و کادر فنی و مدیریت استقلال هم قهرمانی را نمیخواستند ؟
چرا عرضه زدن یک گل به نساجی را نداشتند ؟ اگر یک گل به نساجی زده بودند اینهمه الم شنگه بوجود می آمد ؟مشکل استقلال جایی دیگر است که باید دردش دوا شود !
علی دایی همه می گن مردی، یک نگاهی به بازی‌های نیم فصل اول بنداز و بازی‌های تیم ت پرتپلیس رو ببین تا مطمئن بشی ما استقلالی ها درست می گیم. همون موقع هم که بازیکن استقلال یا تیم ملی بودی همه باید در خدمت بودن و توپ رو می نداختن روس سرت تا گل بزنی.
پاسخ ها
پیام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
آقای نسبتا محترم تلفظ علی آقا رو مسخره نکن
ان جمله راقشنگ گفتی مردم ساده دل .افرین به آقاگل جهان که هميشه پشت مردم هستی .
اگه داور گل پرسپولیس را آفساید می گرفت فکر می کنید که اون موقع دم از جام شرافت می زدید؟!
با همین منطق آقای دایی اگر پرسپولیس چند تا گل آفساید نزده بود الان جای قهرمان عوض شده بود. مسئله اینه که متاسفانه اینها فقط ادعای اخلاق و شرافت و پاکی دارند ولی حاضر نیستند حتا یکبار هم بگند اگر گلهای آفساید نزده بودیم استقلال اول شده بود، مدام میگند اگر استقلال نساجی رو برده بود. حداقل یه سوزن هم به خودتون بزنید.
آقای دایی حرق بی ربط نزنید. ما شما را به انصاف میشناسیم
آقای دایی استقلال اگر با نساجی مساوی کرد به خاطر این بود که شرافتمندانه بازی کرد ولی گل آفسایدی که شما زدید و بردید شرافتمندانه بود؟ شرافتمندانه بردید بازی رو؟ حداقل اون مساوی استقلال شرافتمندانه بود ولی این برد شما به هیچ وجه.
پاسخ ها
سالارت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
خوب اگه شرافتمندانه بازی رفت برگشت داور براتون درنیاورده بود که بازم دوتا دربی دیگه باخته بودین به سرورتون که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
دوست عزیز ناراحتی شما از وار هست که اجازه نداد غیرشرافتمندانه نتیجه بگیرید در اون دو بازی
استقلال بجز ناداوری مدیریت هم دشمنش بود
علی اقا دایی دوست داریم
آقای دایی جان من است و احترام و محبوبیت ایشان بی همتا است . با وجود این با نظر ایشان در مورد قهرمانی پرسپولیس موافق نیستم. امسال بازی ها درست نبود و قهرمانی اش هم درست نبود
اقای دای تو برو همون کتاب رازو چندبار دیگه بخون فکر کنم کم خوندی
کسی که نسبت به وطن خودش خائن هست و از جنبش فواحش حمایت میکنه و دخترش با اون وضع .... دیگه نباید توقع داشته باشیم از فساد حمایت نکنه
آقای دایی از واریزی خودت در زمان مربیگریت به یکی از داورا بگو اگه مردانگی تو وجودت هست بگو از ۲میلیون تومنی که تو بر نامه تلوزیونی لو رفت
دایی مرد تکرار نشدنی که هیچوقت مردم ما قدرش را ندانستند...لایق او نبوده ونیستیم....
علی دایی از زمانی صحبت می کنه که سرمربی سایپا بود.درویش هم تو سایپا بود .همون موقعی که سایپا با بیش از ۹پناتی قهرمان شد.حالا پیدا کنید پرتقال فروش رو
حالا با همین منطق اگر پرسپولیس گل هایش را بدون حرف و حدیث می زد ، کسی نمی گفت قهرمانی حق پرسپولیس نیست . چرا تا قبل از آمدن آقای تاج کسی به قهرمانی هیچ تیمی گیر نمی داد. حتی زمانی که خود مدیر عامل پرسپولیس ، عابدینی گفت دستور آمده بود استقلال حذف بشود ، باز کسی خیلی به قهرمانی های آبکی سایپا و پرسپولیس و پاس گیر نداد. ببین آش چقدر شور شده که هر کس قهرمان می شود ، همه عقیده دارند نتایج بیرون زمین تعیین شده. مربی مثل مورایس هم گفت این جا نمی گذارند کسی به غیر از تیم منتخب قهرمان شود .
نگاه کنید چه قشقرقی سر سقف بودجه سپاهان شد ، هفته ها بازیکنان این تیم ممنوع آلمسابقه شدند ، بعد که سپاهان از رقابت خارج شد و آل کثیر را هم به عنوان پیشکش با تامه غلط کردن به پرسپولیس پس دادند، مجوز بازی صادر شد ، الان هم مطمئن می شوند قهرمان جام حذفی بشود از دلش دراید.
خدا رحمت کنه ناصر خان حجازی رو . البته یونکرز بایر مونیخ هم خوب بازی میکرد
خواهشاً دایی تو از سراغت حرف نزن ما فراموش نکردیم چطور از تیم لنگ قهرمان آفساید ها شوتت کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
نماد کامل استقلالی بودن... فقط غر غر
نساجي رو ميبرد جاي ديگه بهش ضربه مي زدن . تو كه خودت مهندسي و ميدوني مهندسي كردن يعني چي .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
علی آقا گل دقیقه86 آن هم آفساید نظری نداری،مهندس فوتبال سه امتیازی به پرسپولیس، آرشیوها بررسی بشه گند کاری شما نمایان می شود
چرا همین اقای علی دایی سر قضیه طارمی صداش در نیومد .چرا موقعی که خودش مربی بود مدام از داوری ایراد میگرفت اونموقع همه چی مشکل داشت الان که تیمش قهرمان افساید شده داوری ها درست و مشکلی نداره
مظلوم تیم استقلال که هرکی در موردش نظر میده
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری