بازدید 1067

امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر در سیل ۹ استان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۹ استان، از امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ 20 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمودی با اشاره به عملیات مدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ٢٧  فروردین تا اول اردیبهشت، گفت: در این مدت زمان نیاز به انجام عملیات امدادی در ٩ استان (اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۶ شهرستان احساس شد.

وی ادامه داد: امدادگران در ۹۳ مورد عملیات به ۲۵ هزار و ۶۰۵ نفر امدادرسانی کردند، ۲۵۲۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۲۰۳ نفر را به مناطق امن، منتقل کردند.

محمودی با اشاره به حضور ۲۹۸ تیم امدادی، شامل ۱۲۳۰ امدادگر در عملیات کمک‌رسانی در سیل، افزود: آب تجمیع شده در ۱۷۷ واحد مسکونی تخلیه شد و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک  با برپایی ٨٠ دستگاه چادر، برای افراد متاثر از سیل، برپا شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ٥٥٥ دستگاه چادر، ٥٨٣٠ تخته پتو، ٢٩٠٧ تخته موکت، ٨٤٩١ کیلوگرم نایلون، ١٨٥ ست بهداشتی، ٤٧١٥ بسته غذایی، ٢٤١٢ بطری آب معدنی، ٥٨٣٤ قوطی کنسروجات، ٣٨٠ قرص نان و ١٢٤٠ کیلوگرم برنج توزیع شد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، امدادرسانی در چهار استان (سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان) ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم