بازدید 1459

کدام سربازان مشوق‌های حین خدمت دریافت می‌کنند؟

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت‌نام برای بهره‌مندی از مشوق‌های سربازان ماهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۸ 12 May 2024

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت‌نام برای بهره‌مندی از مشوق‌های سربازان ماهر اجرا می‌شود.

سردار موسی کمالی با اشاره به فرایند ثبت‌نام سربازان ماهر برای بهره‌مندی از مشوق‌های حین خدمت سربازی گفت:‌ این ثبت‌نام برای آن‌ دسته از سربازان ماهری است که قبل از اعزام به خدمات سربازی مهارت‌هایی را فرا گرفته و گواهی‌های مربوط به آن را نیز دریافت کرده باشند. این دسته مشمولان می‌توانند با مراجعه به سامانه، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند اما همان‌طور‌که قبلا هم اعلام شده بود، این مشوق‌ها برای مشمولان اعزامی تیر و پس از آن است و مشمولان اعزامی خرداد یا سربازان در حین خدمت امکان بهره‌مندی از آن را ندارند. او با بیان اینکه از همین هفته ثبت‌نام برای دریافت مشوق سربازان ماهر آغاز می‌شود، درباره اینکه افراد دارای شرایط چگونه می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند نیز گفت:‌ این افراد باید به سامانه سخای پلیس مراجعه کنند. در آنجا اطلاعات مورد‌نیاز را ثبت کنند. مرحله اول وارد‌کردن کد ملی است. پس از آن اطلاعات فرد مشمول برایش قابل‌مشاهده است. پس از آن افراد متقاضی باید امتیاز خود را مشاهده کنند؛ چرا‌که تسهیلات تشویقی بر اساس امتیاز به افراد داده خواهد شد. در اینجا اگر فرد دارای معافیت موقت مانند معافیت تحصیلی باشد، می‌تواند هنگام اعزام از امتیاز خود مطلع شود و اگر معافیت تحصیلی نداشته باشد، پس از اعزام از امتیازش باخبر خواهد شد. همچنین پس از ثبت‌نام افراد در سامانه، نسبت به صحت‌سنجی یا اعتبار‌سنجی اطلاعات مهارتی آنان اقدام می‌شود.

 مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه این طرح برای مشمولان اعزامی تیرماه و پس از آن است، درباره اینکه بهترین زمان برای مراجعه به سامانه و ثبت درخواست چه زمانی است، به ایسنا گفت: فرد باید دو ماه قبل از اعزام در سامانه ثبت‌نام کند. تنها برای اعزامی‌های تیرماه این استثنا وجود دارد که کمی دیرتر از دو ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. آن‌هم به دلیل اخلالی بود که در رونمایی و تکمیل سامانه رخ داد؛ چرا‌که نیاز داشتیم تا بانک اطلاعاتی خود را تکمیل کنیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی