بازدید 3429
محسن رضایی در دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس دوازدهم:

دوران تکروی و شخص محوری در اداره نهادها و سازمان‌های کشور به پایان رسیده است

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دیدار با شماری از نمایندگان مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم افزایی با قوای دیگر در بیرون دارد، افزود: دوران تکروی و شخص محوری در اداره نهادها و سازمان‌های کشور به پایان رسیده است.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ 19 May 2024

محسن رضایی در دیدار با شماری از نمایندگان مجلس دوازدهم، با بیان اینکه مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون  و هم افزایی با قوای دیگر در بیرون دارد، افزود: وحدت در درون از طريق کار جمعی و پرهیز از تکروی ممکن است. نقد دلسوزانه و منصفانه به وحدت نیروها کمک می کند ولی انتقام کشی و تخریب به برادري ها آسیب می زند و وحدت جمعی را متلاشی می کند.

وی همچنین چارچوب کار جمعی در مجلس را رعایت نظرات جمعی در فراکسيون و ساختارهای رسمی مجلس شورای اسلامی دانست.

رضایی در پاسخ به سوالات درباره انتخاب رییس آینده مجلس بیان داشت: انتخاب رییس مجلس بر عهده نمایندگان و فراکسیون های مجلس است و انتخاب رییس مجلس از این رهگذر، کارآمدی مجلس‌ را بالا می برد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان اضافه کرد: دوران تکروی و شخص محوری در اداره نهادها و سازمان‌های کشور به پایان رسیده است. فراکسیون‌های مجلس‌ شورای اسلامی، می توانند، جای خالی احزاب را در انسجام بخشی و تصمیم گیری جمعی جبران کنند.

گفتنی است، در این دیدارها، تعدادی از نمایندگان مجلس دوازدهم شامل علی نیکزاد، حمید رسایی، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، منوچهر متکی، ابراهیم عزيزي، احمد نادری، مجتبی یوسفی، شهباز حسن پور و ... حضور داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی