بازدید 2790

درگیری شدید اتوئو با سرمربی تیم ملی کامرون

اتوئو رئیس فدراسیون فوتبال کامرون با سرمربی تیم ملی این کشور برخورد عجیبی داشت.
کد خبر: ۱۲۳۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳ 29 May 2024

به گزارش تابناک، ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا، اینتر و چلسی که ریاست فدراسیون فوتبال کامرون را بر عهده دارد، به شدت به مارک برایس، سرمربی جدید تیم ملی کشورش که به دستور رئیس‌جمهور این کشور به این سمت رسیده است، حمله کرد.

به گزارش رسانه‌ها، اتوئو پیش از این در نامه‌ای به وزارت ورزش این کشور انتصاب برایس به‌عنوان سرمربی تیم ملی را غیرقانونی دانسته است.

برترین گلزن تاریخ تیم ملی در نامه‌ای خطاب به وزارت ورزش نوشت:«فدراسیون نمی‌تواند این انتصابات را که خارج از هر چارچوب قانونی و مقرراتی انجام می‌شود، به رسمیت بشناسد.» او از عدم دخالت فدراسیون در فرآیند انتخاب سرمربی جدید و کادر فنی ابراز تاسف کرد.

حالا در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، نشان داده می‌شود که بین برایس و اتوئو درگیری عجیبی رخ داده است. در کلیپ ویدئویی که روز سه‌شنبه منتشر شد و اصالت آن توسط خبرگزاری فرانسوی با تماس با یک مقام رسمی در فدراسیون فوتبال کامرون تأیید شد، اتوئو پیش از جلسه‌ای برنامه‌ریزی شده در فدراسیون ظاهر شد و به شدت به برایس حمله کرد. برایس خونسردی خود را حفظ کرد اما تحت تأثیر اتفاقات قرار گرفته بود.

پس از اخراج نماینده وزارت ورزش از اتاق، اتوئو به برایس خوش‌آمد گفت:«به خانه خوش آمدی.»

اما اوضاع وقتی که نماینده وزارت ورزش از برایس خواست که جلسه را ترک کند، تغییر کرد. اتوئو او را در مقابل درب متوقف کرد و به او گفت:«یا می‌مانی یا می‌روی.»

وقتی اتوئو دستش را روی بازوی برایس گذاشت، برایس پاسخ داد:«اینطور به من دست نزن.» سپس اتوئو او را با شدت دور کرد و با صدای بلند گفت: «من رئیس هستم، آقای مربی!» مربی بلژیکی با صدای آرام پاسخ داد:«من مربی هستم.»

اتوئو پاسخ داد:«نه! شما مربی هستید چون من تصمیم گرفتم، نه چون فرد دیگری شما را انتخاب کرده است. من اشتباهات زیادی کردم! از شما می‌خواهم در این جلسه بمانید زیرا اگر بروید، مجبور خواهم شد علیه شما اقدام کنم.»

برایس با آرامش پاسخ داد:«من احترام زیادی برای شما قائلم...» سپس اتوئو با عصبانیت حرف او را قطع کرد:«شما در کامرون سیاست‌‌بازی نمی‌کنید!» مربی بلژیکی با آرامش کامل پاسخ داد:«در نهایت من تصمیم می‌گیرم که اینجا چه کاری انجام دهم.»

اتوئو گفت:«نه، شما تصمیم نمی‌گیرید، هر چه شما انجام می‌دهید به من و تصمیمات من بستگی دارد.»

وقتی برایس واکنش نشان نداد، اتوئو دوباره صدایش را بلند کرد و فریاد زد:«اینطور با من صحبت نکن، بنشین تا کار کنیم، چه مزخرفی! وقت آن است که این مزخرفات را متوقف کنیم!»

وقتی برایس در حال ترک اتاق بود، اتوئو به او گفت:«اگر از در عبور کنی، دیگر برنمی‌گردی.»

در بیانیه مطبوعاتی، فدراسیون کامرون ادعا کرد که برایس قبل از ترک اتاق، به اتوئو توهین کرده است و این ادعاها در کلیپ نمایش داده نشده‌اند.

فدراسیون اعلام کرد که در «اسرع وقت» جلسه ای با کمیته اضطراری خود به منظور «گرفتن تصمیمات لازم» برگزار خواهد شد.

 

ایلنا

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات