بازدید 15575
۹

تیم جدید سردار؛ غول‌کش لالیگا و متخصص فتح لیگ اروپا! / لحظه‌شماری برای تماشای آزمون مقابل رئال و بارسا

از حالا هواداران فوتبال ایران، برای تماشای تقابل سردار آزمون با خط دفاعی رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو لحظه شماری می‌کنند. فصلی جذاب بعداز حضور مهاجم بین‌المللی ما در سری آ و بوندس‌لیگا
کد خبر: ۱۲۳۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷ 29 May 2024

تیم جدید سردار؛ غول‌کش لالیگا و متخصص فتح لیگ اروپا! / لحظه‌شماری برای تماشای آزمون مقابل رئال و بارسا

بهترین بازیکن ایران در جام ملت‌های آسیا راهی لالیگا می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از حضور درخشان در روسیه، فصل کم‌فروغ و پرمصدومیت در آلمان و کارنامه قابل دفاع در ایتالیا، سردار آزمون قرار است در فصل آتی لالیگا را هم تجربه کند.

 مهاجم بین‌المللی فوتبال ایران، بازی در یک لیگ معتبر اروپایی دیگر یعنی لالیگا اسپانیا را بعد از سری آ و بوندس‌لیگا به فاصله بسیار کم تجربه خواهد کرد؛ جایی که قطعا با توجه به سبک تهاجمی تیم‌ها و بازی‌های پرگل تر ، آمار گلزنی بهتری فوروارد ترکمن ما را انتظار می‌کشد.

مهاجم ایرانی بایرلوکوزن که با قراردادی قرضی راهی رم ایتالیا شده بود، بعداز ناکامی گرگ‌ها در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، با پیشنهاد انتقال قطعی جالوروسی مواجه نشد و حالا لورکوزن او را به مشتری بعدی واگذار خواهد کرد؛ یک تیم جذاب در اسپانیا که معمولا مهاجمانش مسافر تیم‌های بزرگتر هستند؛ سویا !

به زودی لالیگا سومین ستاره ایرانی خود را بعد از نکونام و مسعود شجاعی خواهد شناخت.

سردار آزمون روز جمعه آخرین بازی خود را با پیراهن تیم رم انجام خواهد داد که یک مسابقه تشریفاتی است! این مهاجم ایرانی مطابق انتظار به بایر لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا و تیم شگفتی‌ساز فصل باز نخواهد گشت ، چون ژابی آلونسو خط حمله آتشین خود را دارد و نیازی به سردار نمی‌بیند.

البته تا همین یکی دو ماه پیش بحث درباره احتمال ماندن سردار آزمون در پایتخت ایتالیا جدی شده بود و گفته می‌شد که دنیله ده روسی خواهان حفظ این مهاجم ایرانی شده است، با این حال عدم توافق مالی باشگاه رم با لورکوزن ، مانع ماندن آزمون در سری آ شد.

سردار در جریان جدال حساس نیمه‌نهایی رم و لورکوزن، نمایشی جنگنده و موثر داشت و سکوهای میزبان ژرمن را به شدت برآشفت. استادیوم در دقایق پرالتهاب نیمه دوم و مصدومیت سردار، یکصدا او را هو کرد که البته واکنشی احساسی به تاثیر مستقیم مهاجم قرض داده‌شده‌شان روی دو گل رمی‌ها بود.

به نوشته سه رسانه اسپانیایی، سردار آزمون با باشگاه سویا اسپانیا به توافق رسیده و قرار است در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی برای این تیم اسپانیایی به میدان برود.

تیم جدید سردار؛ غول‌کش لالیگا و متخصص فتح لیگ اروپا! / لحظه‌شماری برای تماشای آزمون مقابل رئال و بارسا

سردار به زودی در تست پزشکی سویا حضور خواهد یافت که احتمالا اواسط هفته آتی خواهد بود. از حالا هواداران فوتبال ایران، برای تماشای تقابل آزمون با خط دفاعی رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو لحظه شماری می‌کند.

سویا باشگاهی بود که در نقل و انتقالات زمستانی نیز شرایط جذب سردار آزمون را مورد بررسی قرار داد و حتی به این انتقال نزدیک هم شد اما در نهایت تمایل آزمون به ماندن در رم همه چیز را به تابستان موکول کرد.

سردار اگر همچون سری آ ، پرانگیزه و جنگنده در لالیگا ظاهر شود می‌تواند صفحه جدیدی در کارنامه بین‌المللی خود باز کند. خریدی اقتصادی و به صرفه برای سویا ، که همیشه مهاجمان بزرگی به غول‌های اروپا و اسپانیا تحویل داده و از محل سود فروش آنها ، پدیده های جدیدی ساخته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
روی پنالتی دوم رم جلوی لورکوزن کار خاصی نکرد
سویا !!!!!!

یه طوری تیتر زدید فکر کردم میخواد بره رئال مادرید !!
الکی گنده اش نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
من یک افغانستانی هستم ولی واقعا افتخار داره برای ایرانی ها همینکه تا این حد بالا رفته چرا همش حسودی میکنید شما باید افتخار کنید وازش حمایت کنید
اونجا هم گند میزنه.
بابا الکی جو ندید این یارو مفت نمی ارزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
تو چند می ارزی؟
جلوی بارسا و ریا ؟؟؟ خخخ منظورت تماشای بازی از رو نیمکته دیگه بزار بره یک کمم اونجا خودشو بچسبونه به یکی یک کم عکس و استوریشو بزاره بیاد
بازیکنی که تنها در روسیه خوب بازی کرد. در لورکوزن و رم خیلی افت کرد چون بجای تمرین و بازی بیشتر دنبال ماشین خریدن و پز دادن و شو من شدن بودند تا تمرن و بازی. اگر به همین سبک ادامه بدهد باید در لالیگا هم موفق نخواهد شد و تبدیل به مهره سوخته که شاید تیم های داخلی هم تمایلی به استفاده از این بازیکن را نداشته باشند. قلعه نوعی می بایست در دعوت آزمون برای تیم ملی فکر اساسی بکند .
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات