بازدید 4140
۵
سید چرا افتاد و چرا تعویض نشد؟

آسیب عجیب و طولانی حسینی بعداز گل تساوی شمس‌آذر

زمانیکه حسینی قصد داشت از کنار دروازه بازی را آغاز کند، گویا اتفاقی افتاد و پای راست او پیچ خورد یا چیزی شبیه به آن رخ داد و روی زمین افتاد. گلر آبی‌ها که به نظر می‌رسید از شدت درد زیاد به خود می‌پیچید اما
کد خبر: ۱۲۳۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ 29 May 2024

مصدومیت عجیب و ۵دقیقه‌ای حسینی بعداز گل تساوی شمس‌آذر

مصدومیت عجیب و طولانی سیدحسین حسینی بعد از رسیدن خبر گل تساوی شمس‌آذر به پرسپولیس، سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ شماره یک استقلال به طرز عجیبی و در لحظاتی که پرسپولیس گل تساوی را در قزوین دریافت کرده بود، دچار مصدومیت شد.

پرسپولیس لغزید و صدر جدول رده‌بندی تغییر کرد تا هواداران استقلال، استادیوم آزادی را به مدت 9 دقیقه روی سرشان بگذارند.

در دقیقه 53 دیدار استقلال و درست دقایق کوتاهی پس از اینکه خبر دریافت گل تساوی پرسپولیس به آزادی رسیده بود، اتفاق عجیبی برای کاپیتان آبی‌ها رخ داد که منجر به وقفه پنج دقیقه‌ای در جریان مسابقه شد و حتی گمان می‌رفت که باید شاهد تغییراتی درون دروازه این تیم باشیم.

زمانیکه حسینی قصد داشت از کنار دروازه بازی را آغاز کند، گویا اتفاقی افتاد و پای راست او پیچ خورد یا چیزی شبیه به آن رخ داد و روی زمین افتاد. گلر آبی‌ها که به نظر می‌رسید از شدت درد زیاد به خود می‌پیچید، از کادر پزشکی درخواست کرد تا برای مداوای او وارد زمین شوند.

بهزاد غلامپور خالدآبادی را گرم کرد و برای مدتی طولانی جریان بازی با وقفه روبرو شد. صحنه آهسته تلویزیون چیزی نشان نمی‌داد اما سید از درد به خود می پیچید. 

تصور می‌شد جابجایی قطعی است اما ناگهان سکوهای آبی سکوت کرد! مسعود ریگی در قزوین گل دوم پرسپولیس را زد و دیگر اتفاقات داخل زمین آزادی اهمیتی نداشت.

حسینی هم از جایش بلند شد و بدون آثاری از درد به بازی ادامه داد. استقلال چند دقیقه دیرتر از پرسپولیس هم به جدال همزمان ادامه داد اما حاصلش تماشای خوشحالی بازیکنان قرمز در دو استان آنطرف تر بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
تاکتیک دهه 80 عربها در تیم آقا جواد لالیگایی که مدعی قهرمانی است !
حالا که تو انجام حرکات نمایشی استادی بهتر نبود ازاین نمایش ها تو بازی مقابل انگلیس انجام میدادی 6تا نمیخوردی؟؟؟؟؟؟؟
این یکی از صدها نشانه و دلایلی است که نکونام میگه ما جام شرافت را بردیم!
ایول مانور پیچش پا :))
با این دروازه بان استقلال روی قهرمانی را نخواهد دید.
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری