بازدید 3217

بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه‌های عبری زبان

رسانه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی با انفعال خاصی نسبت به انعکاس سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حرم مطهر و برای مدت طولانی در مقابل آن سکوت کردند.
کد خبر: ۱۲۴۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ 03 June 2024


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، بعد از حدود یک ساعت از سکوت خبری روزنامه معاریو در گزارشی در این رابطه اعلام کرد: (رهبر ایران) گفت: اطمینان دارد که حماس روند سازش با اسرائیل را خنثی کرده است.

این رسانه در ادامه نوشت: رهبر ایران امروز دوشنبه اعلام کرد، حملات 7 اکتبر که حماس آن را انجام داده روند سازش با عربستان را خنثی کرده است.

معاریو به نقل از رهبر انقلاب نوشت: عملیات طوفان الاقصی پروژه‌ای که می‌خواست اسرائیل از طریق سازش به بخشی از خاورمیانه تبدیل شود را خنثی کرد، آنچه که حماس انجام داده (برای اسرائیل) ویران کننده بود و ضربه‌ای به اسرائیل وارد کرد که غیرقابل جبران است.

چند کانال خبری مهم عبری زبان هم که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند نیز جمله "ضربه ویران گر به رژیم صهیونیستی" را از سخنان رهبر انقلاب منعکس کردند.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در خبری در این رابطه نوشت: رهبر ایران در سخنرانی خود تاکید کرد: 7 اکتبر باعث شد تا مسئله فلسطین در کانون توجهات قرار بگیرد.

در ادامه این خبر آمده است، (آیت الله سید) علی خامنه‌ای رهبر ایران امروز اعلام کرد، حمله‌ای که گروه حماس در روز 7 اکتبر علیه اسرائیل انجام داد، پروژه بلند مدت آمریکا، اسرائیل و شماری از کشورهای منطقه را برای تغییرات ساختاری در منطقه‌ را خنثی کرد. و در سایه شرایط فعلی هیچ امیدی به احیای این پروژه وجود ندارد.

رهبر ایران تاکید کرد: از روز 7 اکتبر مسئله فلسطین در کانون و مرکز قرار گرفته است و در این رابطه افزود: این یک عملیات وسیع مردمی بود که باعث شد مسئله فلسطین در اولویت جهانی قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات