بازدید 8635
۸

واکنش بیرانوند به صحبت‌های نکونام درباره جام شرافت

دروازه‌بان پرسپولیس پس از دو هفته پاسخ سرمربی استقلال را در جشن قهرمانی تیمش داد.
کد خبر: ۱۲۴۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰ 03 June 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، جواد نکونام پس از تساوی خارج از خانه استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر که موجب شد صدرنشینی را به پرسپولیس تحویل بدهند و در همان جا هم قهرمانی را فراموش کنند، در نشست خبری عنوان کرد که ما «جام شرافت» را در این فصل بردیم.

به گزارش ورزش سه، این اظهار نظر جواد نکونام با واکنش جمعی از بازیکنان پرسپولیس همراه بود که علیرضا بیرانوند هم در جشن قهرمانی سرخ پوشان در جمع خبرنگاران به این موضوع اشاره کرد. بیرانوند در شلوغی جشن قهرمانی پرسپولیس در زمین چمن پاسخگوی خبرنگاران شد و عنوان کرد: بهترین نسل تاریخ باشگاه پرسپولیس همین نسل است؛ نسلی که از آقای برانکو استارت خورد و به اینجا رسید.

او یادآور شد: این جامی که الان دست پرسپولیس است، جام با شرفی است چون تمام تیم‌ها شرف داشتند و زحمت کشیدند. اسم این جام «شرافت» است. این یک نوع بی‌احترامی است که می‌گویید جام شرافت را ما بردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸
خب شرف داشته باش و حرف دو بازیکن خودتون حتی زننده کل افساید را بپذیر که با نظر داور جام به شما رسید و حقتون نبود. با شرف باش
بیرانوند کیه؟
آره جام‌هایی که پرسپولیس با این همه شبهه طی سالیان گذشته تا امسال برده،واقعا جام شرافت بوده!!
هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه!!!!جام شرافت
ششتقلالی می گن همه بمیرن ما بزنیم بکشیم همه را پودر بخوریم فدراسیون و بهدفساد بکشونیم
بهترین نسل که نیستین، پرسپولیس الان با ارفاق متوسط همه دورانهای پرسپولیسه.
نکو نام از شرف چه می‌داند.شرف او پول وشرط بندی است.
والا داستان فوتبال و واقعیت یا شانس ، بحث پیچیده ای است که در تمام طول عمر فوتبال ادامه داشته... و اما اگر بخواهیم واقعیت فوتبال لیگ برتر امثال را بدانیم... اینکه استقلال در برابر نساجی بواقع وا داد و همین امر هم عامل اصلی باختن جام شد... و اما بعد در روز آخر این پرسپولیس بود که شانس و اقبال همراهش شد و جام را برد... ?و شاید در این جام نتوانیم شایستگی یکی از این دوتیم را براستی تعیین کنیم ...!؟
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری