بازدید 6178

واکنش کاوه به کشتی‌های یزدانی در آستانه المپیک

هم حسن و هم خود ما این نگرانی را داشتیم که در شرایط ایده‌آل نباشد. کشتی اول و آخر او هم زمین تا آسمان فرق داشت. او در کشتی آخر خیلی بهتر بود و مطمئناً در زمان باقی مانده حسن آمادگی بیش‌تری پیدا کند
کد خبر: ۱۲۴۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ 07 June 2024

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: کشتی اول و آخر حسن یزدانی زمین تا آسمان با هم فرق داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، محسن کاوه، سررمبی تیم ملی کشتی آزاد ایران بعد از پایان کار آزادکاران در مورد عملکرد تیم ملی و حسن یزدانی گفت: هدف اصلی ما در این مسابقات این بود که حسن یزدانی ارزیابی شود که خیلی خوب جواب داد. در کنار او چند جوان دیگر هم بودند که به عنوان پشتوانه به این مسابقات آوردیم که عیار خوبی هم از آن‌ها به‌دست آمد.

او افزود: برخی خود را خوب نشان دادند که به نفع خودشان است. برخی هم خوب خود را به نمایش نگذاشتند که به ضرر خودشان است. باید خیلی زحمت بکشند که باز این مسابقه را ببینند. روی هم رفته عملکرد خوب بود.

کاوه در مورد حسن یزدانی و قطعی شدن حضورش در المپیک گفت: شرایطی که حسن داشت و بعد از دوری ۸ یا ۹ ماهه به خاطر آسیب دیدگی و جراحی خیلی خوب بود و در حقیقت پروسه زمانی داریم که حسن بهتر شود. این اولین مسابقه‌اش بود. شاید هم حسن و هم خود ما این نگرانی را داشتیم که در شرایط ایده‌آل نباشد. کشتی اول و آخر او هم زمین تا آسمان فرق داشت. او در کشتی آخر خیلی بهتر بود و مطمئناً در زمان باقی مانده حسن آمادگی بیش‌تری پیدا کند تا یک حسن آماده در المپیک داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سعید جلیلی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری