بازدید 4540

گریه دلخراش ده‌بزرگی بعداز باخت در انتخابی المپیک به محسن‌نژاد+فیلم

ده بزرگی پس از مغلوب شدن در دیدار داخل اردویی انتخابی المپیک، تا رختکن سالن ورزشی بوداپست می‌گریست. دلداری طولانی محسن‌نژاد و مربیان تیم ملی هم اشک‌های او را بند نیاورد. ماهها اردو و تمرین سخت شبانه‌روزی، کار آسانی نیست...
کد خبر: ۱۲۴۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶ 08 June 2024
تعداد بازدید : 314

محسن نژاد ملی پوش کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس شد و همانطور که در فیلم بالا می‌بینید رقیب هموطن او امیررضا ده‌بزرگی از فرط ناراحتی بعداز شکست در رقابت انتخابی، مثل کودکان اشک ریخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر اساس چرخه انتخابی وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی، پس از این که امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد نتوانستند مدال طلای مسابقات رنکینگ مجارستان را بدست آورند، یک دیدار رو در رو بین آن ها برگزار شد و محسن نژاد توانست با نتیجه 3 بر 1 از سد ده بزرگی بگذرد و دوبنده تیم ملی را در این وزن از آن خود کند و صاحب سهمیه المپیک شود.

محسن نژاد امروز در تورنمنت مجارستان نقره گرفته بود و ده‌بزرگی به نشان برنز رسید. این مسابقه، پایانی بر ماهها اردوی سنگین و تمرینات سخت و زندگی شبانه‌روزی در اردو بود که حالا باید برای محسن‌نژاد تا اعزام به پاریس ادامه پیدا کند.

گریه دلخراش ده‌بزرگی بعداز باخت در انتخابی المپیک به محسن‌نژاد

بعداز این مسابقه حسن رنگرز و محسن نژاد به امیررضا ده بزرگی که به شدت اشک می‌ریخت دلداری دادند. ده بزرگی پس از مغلوب شدن در دیدار داخل اردویی انتخابی المپیک، تا رختکن می‌گریست.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات