بازدید 2891
۱

صحنه‌های دلخراش از جنون صهیونیست‌ها

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های وحشیانه خود علیه غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه، دیروز حمله جنون آمیزی به اردوگاه النصیرات در مرکز غزه که از هفته گذشته شاهد حملات دیوانه وار اشغالگران بوده است، انجام داد.
کد خبر: ۱۲۴۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰ 09 June 2024

صحنه‌های دلخراش از جنون صهیونیست‌ها

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ شاهدان عینی جنایت وحشیانه‌ای که ارتش اشغالگر دیروز در اردوگاه النصیرات به راه انداخت، از صحنه‌های حمله جنون‌آمیز صهیونیست‌ها به غیرنظامیان صحبت می‌کنند؛جایی که در میان انبوه تانک‌ها و بمباران‌ها، آوارگان حتی نمی‌توانستند فرار کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های وحشیانه خود علیه غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه، دیروز حمله جنون آمیزی به اردوگاه النصیرات در مرکز غزه که از هفته گذشته شاهد حملات دیوانه وار اشغالگران بوده است، انجام داد.

طبق آخرین آماری که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه ارائه داده، در این جنایت هولناک دست کم 210 نفر شهید و بیش از 400 تن زخمی شده‌اند.

رژیم اشغالگر در حالی اردوگاه النصیرات را هدف حملات وحشیانه خود قرار داده که آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) مختصات این اردوگاه را در اختیار ارتش صهیونیستی قرار داده بود تا اشغالگران به آنجا حمله نکنند.

آوارگانی که در اردوگاه النصیرات پناه گرفته بودند، در جریان حملات جنون آمیز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه بارها آواره شده‌اند و اغلب آنها از اردوگاه البریج فرار کرده بودند.

صحنه‌های دلخراش از جنون صهیونیست‌ها

اشغالگران اردوگاه آوارگان را تبدیل به منطقه جنگی کردند

شاهدان عینی جنایت دیروز اشغالگران در اردوگاه النصیرات می‌گویند: همزمان با بمباران هوایی و حملات توپخانه‌ای ارتش اشغالگر و ورود نظامیان صهیونیست به داخل اردوگاه، اتفاقی وحشتناک که آوارگان شاهد آن بودند رخ داد و این اردوگاه تبدیل به منطقه جنگی شد.

روزنامه قطری العربی الجدید در گزارشی مستند از جنایت وحشیانه‌ای که ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات انجام داده بود با شماری از شاهدان عینی این جنایت که به مدت دو ساعت طول کشید گفتگو کرد.

محمد منصور، از آوارگان فلسطینی در اردوگاه النصیرات در این زمینه گفت: حمله وحشیانه ارتش دشمن به اردوگاه با بمباران منطقه شمال غربی آن آغاز شد و همزمان با آن کوادکوپترهای ارتش اشغالگر شروع به پرواز در ارتفاع پایین کردند. کوادکوپترها در کنار جنگنده‌های ارتش صهیونیستی به شدت مشغول حمله به اردوگاه بودند.

وی افزود: بعد از آن اخباری درباره عملیات فرود در منطقه بیمارستان العوده منتشر شد که ساکنان اردوگاه النصیرات را به وحشت انداخته و آنها به سمت خیابان اصلی فرار کردند. اما جنگنده‌ها و کوادکوپترهای ارتش رژیم صهیونیستی همه مناطق را هدف قرار می‌دادند و همزمان با آن شاهد ورود تانک‌های نظامی دشمن بودیم که از ورودی اردوگاه البریج در مرکز غزه و از خیابان العوده به سمت شرق اردوگاه النصیرات پیشروی می‌کردند.

این شهروند آواره فلسطینی تصریح کرد: هم زمان با بمباران‌های ارتش رژیم صهیونیستی، تانک‌های این ارتش هم به شکل جنون آمیزی حملات خود را از ورودی شرقی اردوگاه النصیرات تا سراسر آن گسترش می‌دادند، در حالی که ده‌ها جسد روی زمین افتاده بود. کودکان بسیار وحشت زده بودند و برخی از آنها اعضای خانواده خود را در این جنایت از دست داده و تنها ماندند.حمام خون در بازار اردوگاه النصیرات

اسامه مطیر، از دیگر شاهدان عینی این جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات هم به نوبه خود گفت که ارتباط من با خانواده‌ام در همان لحظات اولیه قطع شد، زیرا تعدادی از آنها در داخل اردوگاه و برخی در بیمارستان شهداء الاقصی و برخی هم در اطراف اردوگاه گیر افتاده بودند.

مطیر که یک پزشک است می‌گوید: حملات شدید و بمباران‌های وحشیانه‌ای که ارتش دشمن انجام داد بازار اردوگاه النصیرات دچار آتش سوزی شدید شد و ده‌ها شهید و مجروح را دیدم که روی زمین افتاده بودند. بازار اردوگاه النصیرات یک منطقه بسیار شلوغ است و روزانه ده‌ها هزار نفر برای رفع نیازهای خود به آنجا مراجعه می‌کنند و جنایت وحشتناکی که در این بازار اتفاق افتاد، تعداد زیادی از این مردم را تحت تاثیر قرار داد.

نریمان ابو جهل، دیگر شهروند آواره فلسطینی هم در این زمینه گفت: در اولین دقایق عملیات نظامی ارتش رژیم اشغالگر، تانک‌های این ارتش غیرنظامیان فلسطینی را در نزدیکی اردوگاه النصیرات محاصره کردند. صداهای درگیری ابتدا حاکی از آن بود که حملات در منطقه دیرالبلح به سمت جنوب البریج و النصیرات در حال انجام است اما بعداً متوجه شدیم که حملات وحشیانه دشمن شامل کل منطقه النصیرات شده است.

وی توضیح داد: تانک‌های ارتش اشغالگر به منطقه خیابان ابوعاصی در البریج رسیدند و غیرنظامیان را محاصره کردند. بعد از آن کوادکوپترهای ارتش رژیم اشغالگر به سمت هر کسی که حرکت می‌کرد شلیک می‌کردند. بعد از آن تانک‌ها را در منطقه خیابان صلاح الدین در مرکز نوار غزه دیدیم و همزمان با آن نظامیان صهیونیست به شکل جنون آمیزی شروع به تیراندازی به سمت غیرنظامیان کردند.

صحنه‌های دلخراش از جنون صهیونیست‌ها

صحنه‌هایی دلخراش از کشتار فلسطینی‌ها توسط ارتش اشغالگر

فادی زقوت، یکی دیگر از شاهدان عینی این جنایت وحشیانه دشمن صهیونیستی با اشاره به گستردگی حمله جنون آمیز ارتش اشغالگر به اردوگاه النصیرات گفت: آنچه که در این اردوگاه اتفاق افتاد نمونه‌ای از صحنه‌های هولناکی است که از روز قیامت شنیده‌ایم. غیرنظامیان آواره در این اردوگاه در میان انبوه تانک‌های ارتش دشمن حتی قادر نبودند فرار کنند و اجساد شهدا و همچنین بسیاری از مجروحان برای مدتی طولانی روی زمین ماندند و هیچ وسیله نقلیه‌ای برای انتقال آنها وجود نداشت.

دیگر شاهدان عینی این جنایت فجیع گفتند: صداهای تیراندازی بسیار غیر عادی بود و از هر طرف به گوش می‌رسید. اشغالگران همزمان با هدف قرار دادن ساختمان‌ها در اردوگاه النصیرات به بازار این اردوگاه که یک منطقه بسیار پرجمعیت است حمله کردند.

از طرف دیگر یک زن فلسطینی که اعضای خانواده او در این جنایت دیوانه وار رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بودند در حالی که گریه‌های هیستریک می‌کرد در گفتگو با روزنامه القدس العربی اظهار داشت: ما در غزه می‌مانیم. رژیم اشغالگر از ما چه می‌خواهد؟ آنها می‌خواهند همه ما را بکشند، اما همه ما حاضریم جانمان را فدای فلسطین کنیم.

وی تصریح کرد: ما ناگهان دیدیم که اردوگاه النصیرات تبدیل به یک منطقه جنگی وحشتناک شد و اشغالگران از همه جهت اردوگاه را مورد هدف قرار دادند.

هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد

عبدالهادی جبر، یکی دیگر از آوارگان فلسطینی که شاهد جنایت شنیع دشمن در اردوگاه النصیرات بود می‌گوید: صحنه‌های کشتار مردم در بازار اردوگاه النصیرات بسیار وحشتناک است. اشغالگران در یک چشم به هم زدن این بازار شلوغ و پر از جمعیت را بمباران کردند.

وی گفت: شرایط در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بسیار فاجعه بار است و حملات دشمن به وحشیانه‌ترین شکل ممکن ادامه دارد.

شهدا و مجروحان این جنایت ضد بشری رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات به بیمارستان شهداء الاقصی در دیرالبلح منتقل شدند و تعداد آنها به حدی زیاد بود که کادر درمان بیمارستان مجبور شدند روی زمین و در راهروها به آنها رسیدگی کنند.

اسامه الکحلوت، روزنامه نگار اهل دیرالبلح گفت که در بیمارستان شهدای الاقصی شاهد صحنه‌های آخرالزمانی هستیم و امروز یک روز سیاه برای منطقه مرکزی نوار غزه بود.

خلیل الدقران، سخنگوی بیمارستان شهدا الاقصی با اشاره به اینکه این بیمارستان بسیار بیش از ظرفیت خود برای ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کند گفت: بعد از آوارگی تعداد زیادی از فلسطینی‌ها از استان رفح و مناطق مختلف نوار غزه بیمارستان شهدای الاقصی مجبور است به بیش از یک میلیون نفر خدمات بدهد و تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی بعد از اینکه ارتش اشغالگر، مرکز غزه را منطقه امن اعلام کرده بود، به این منطقه آمده‌اند، در حالی که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری