بازدید 1636

سربازها صاحب شغل می‌شوند

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با مهارت‌آموزی سربازان تلاش می‌شود که در کنار دوران خدمت، بعد از اتمام دوره سربازی نیز به یک شغل دست پیدا کنند.
کد خبر: ۱۲۴۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ 12 June 2024


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار محمد‌جواد زاده‌کمند ظهر امروز در قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در استان کردستان اظهار داشت: امروز یکی از مأموریت‌های مهم نیروهای مسلح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه است، در این مأموریت تلاش می‌شود سربازان در کنار دفاع و ایجاد نظم و امنیت یک تخصص در یک مهارت خاص را بیاموزند که علاوه بر خدمت مؤثر بعد از اتمام دوره سربازی نیز به یک شغل دست پیدا کنند. 

وی افزود: خوشبختانه در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قواه از سال 96 قرارگاه مهارت آموزی در نیروهای مسلح  تشکیل شده و با تلاش سازمان‌های مربوطه نیروهای مسلح و استفاده از ظرفیت و توان بسیج و سایر دستگاه‌ها، در راستای اهداف مورد نظر که همان آموزش و مهارت‌آموزی است، کار شده است.

فرمانده قرارگاه مهارت‌‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 680 هزار  نفر از جوانان عزیز ایران اسلامی در این 7 سال گذشته تحت پوش مهارت‌های عمومی و تخصصی قرار گرفتند که بیش از 900 هزار نفر از آنها به آموزش تخصصی دست پیدا کرده‌اند. 

وی گفت: در ارزیابی از مهارت آموزی کارکنان وظیفه  نیروهای مسلح  استان کردستان شاهد عملکرد مطلوبی  بودیم و امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء این وضعیت موجود باشیم که بتوانیم افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم و به اشتغال مؤثری برسند. 

زاده‌کمند با بیان اینکه انسجام و هم‌افزایی خوبی در بین نیروهای مسلح و سازمان اجرایی در راستای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در استان برقرار است، عنوان کرد: امیدوارم روز به روز شاهد ارتقاء این مسیر و هدف ارزشمند در جهت خدمت‌رسانی بهتر باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری