بازدید 3717

مناظره نامزدهای انتخابات تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود

مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهمدهم تا دقایقی دیگر در استودیوی محل مناظرات در رسانه ملی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳ 17 June 2024

به گزارش «تابناک»، مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم تا دقایقی دیگر در استودیوی محل مناظره‌ها آغاز می‌شود.

مناظره‌ها از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود اما نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۸ خود را به ساختمان شیشه‌ای جام جم رساندند. برنامه «ایران عزیز» از ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه ورود نامزدها را پخش شد.

اجرای این مناظره را «مهدی خسروی» برعهده دارد.

ورود نامزدها به محل قرعه کشی مناظره

همه نامزدهای بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ترتیب وارد محل برگزاری قرعه کشی مناظره انتخابات ریاست جمهوری شدند.

آغاز مراسم قرعه کشی مناظره

بعد از ورود نامزدها و مشاوران آنها به سازمان صدا و سیما و با حضور جبلی رئیس صدا و سیما مراسم قرعه کشی آغاز شد، در ابتدای این مراسم آقای جبلی طی سخنانی به بیان روند طی شده برای برنامه ریزی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

افزایش ۱۲ درصدی مشارکت مردم در نظر سنجی ها

جبلی رئیس سازمان صداوسیما در شروع اولین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری با عرض تبریک عید قربان به حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و مردم عزیز و گرامیداشت یاد شهدای خدمت و به خصوص شهید رئیسی و آرزوی علو درجات برای آنها گفت: امیدوارم مردم شاهد مناظره وزین و آگاهی بخش و اخلاقی باشند.

جبلی گفت: صداوسیما بلافاصله بعد شهادت شهید رئیسی ستاد انتخاباتی تشکیل داد و تمام اقداماتی که در گذشت طی یک سال انجام می‌شد ظرف کمتر از سه هفته توسط کارکنان جهادی انجام گرفت. همزمان با امور انتخابات، صداوسیما درگیر پوشش تشییع شهدای خدمت بود که نتیجه‌ی این پوشش خبری رضایت مردم را در پی داشت.

جبلی افزود: در نظر سنجی های قبل و بعد شهادت شهید رئیسی در زمینه میزان مشارکت مردم در انتخابات، شاهد رشد ۱۲ درصدی مشارکت مردم بودیم و این برکت خون شهداست‌.

جبلی ادامه داد: ما در کنار هدف اصلی مشارکت بالا، فرصت برابر تبلیغاتی را فراهم کردیم که شاهد تبلیغات کاندیداها باشیم. صداوسیما تمام امکانات خود را با رویکرد تحولی و استعانت از افکار سنجی مردم و، کمک نخبگان و دانشگاهیان بکار گرفته است.

صندلی محل نشستن نامزدها مشخص شد

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی، صندلی شماره یکم به آقای قاضی زاده هاشمی، صندلی شماره ۲ به آقای قالیباف، صندلی شماره ۳ به مسعود پزشکیان صندلی شماره چهار به آقای سعید جلیلی، صندلی ۵ به آقای علیرضا زاکانی و صندلی شماره شش به آقای پورمحمدی اختصاص یافت.

اقامه نماز مغرب و عشا

نماز جماعت با حضور نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم اقامه شد.

بر اساس این گزارش، پس از انجام قرعه کشی مناظرات انتخاباتی و مستقر شدن نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مجری اعلام کرد، پس از اذان مغرب و اقامه نماز اولین مناظره انتخاباتی آغاز خواهد شد و اقامه نماز به صورت زنده نمایش داده خواهد شد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری