بازدید 11369

ستاد انتخاباتی پزشکیان: اقدام حقوقی می‌کنیم

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به اتفاقات و حواشی برنامه تلویزیونی میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان اظهار کرد: به معاونت حقوقی ستاد ماموریت خواهیم داد که اعتراض خود را به شورای نظارت اعلام کند و می‌گوییم که ما اقدام حقوقی‌مان را انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۱۲۴۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶ 20 June 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در واکنش به اتفاقات و حواشی برنامه تلویزیونی میزگرد فرهنگی که روز گذشته با حضور مسعود پزشکیان و دو نفر از مشاوران وی و همچنین سه کارشناس برنامه برگزار شد، اظهار کرد: کارشناس صدا و سیما شروع کرد [موضوع] اخراج اساتید دانشگاهی و اعضای هیأت علمی را منحرف کند، [بر همین اساس] سراغ شخصی به نام محمد فاضلی رفت در حالی که شخصی به این نام برای مصاحبه نیامده بود که به او بگوییم شما چه ایرادی دارید.

وی افزود: متاسفانه در اینجا مجری برنامه که موظف است از اینگونه موارد جلوگیری کند، دخالت نکرد و تذکر نداد و آقای فاضلی هم با روحیه‌ای که ناشی از این بحث بود و خاطره تلخی که از سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۴۰۰ او را کنار گذاشتند، [تحت تاثیر قرار گرفت و] آن شد که نباید می‌شد.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان گفت: به معاونت حقوقی ستاد ماموریت خواهیم داد که اعتراض خود را به شورای نظارت اعلام کند و می‌گوییم که ما اقدام حقوقی‌مان را انجام می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱
شما چیزی برای گفتن ندارید و فقط دنبال جار و جنجالید. واقعا مجازی هستید
درود صداو سیمای میلی رسوا باید گردد
اقدام کنید
مردم هم پشتتون هستن
ایندفعه شبیه هنرپیشه های حرفه ای رفتار می کنند
مجری هم مخالف مردم است
ما مردم از رفتار فاضلی در تلویزیون حمایت می کنیم. می دانید چرا؟ برای این که فاضلی آینه تمام نمای ماست! چیزی را به او تحمیل کرده اید(اخراج)، غرض ورزانه آن را مطرح می کنید و وقتی می خواهد توضیح دهد میکروفونش را قطع می کنید! و او در مقابل میکروفون دا پرت و استودیو را ترک می کند! این همان کاری است که با ما مردم کرده اید . به خاطر رفتارشماست که بسیاری حاضر نیستند رای بدهند. این را بفهمید!
بهترین ریس جمهور کسی است که یه برنامه جامع و کامل مثل کشور های پیشرفته برای اموزش و پرورش کشورش داشته باشد، دنبال این باشد ک از تک تک دانش اموزان در کودکی و نوجوانی استعداد یابی کند و نسبت به استعداد اون شخص وسایل کار براش فراهم کند خلاصه اموزش و پروش را متحول کند اموزش با عمل
کشوری قوی و پیشرفته خواهد بود که اموزش و پرورش قوی و پیشرفته داشته باشد
اموزش و پرورش باید بالاترین رکن وزارت باشد
اگه خود را جز این اب و خاک میدونید
سلام من از ستاد انتخاباتی دکتر پژشکیان خواهانم که ما یک دفتر داریم در اختیارشان بگذاریم میتعب رسیدگی نمایند
کاملا صحیح است کارشناس نباید بحث را شخصی می کرد.
یه پیشنهاد به دکتر پزشکیان لطفا این اتباع رو که حدود ده میلیون نفر هستند و مفت و مجانی از یارانه اب و برق و گاز و نان و بنزین استفاده میکنند از ایران خارج کنید یا شرایطی درست کنید که نتونن از یارانه و ثروتی که حق ملت ایران است ازادانه استفاده کنند و به ریش ما بخندند فقط یک حساب سرانگشتی کنید ببینید روزانه چند میلیلر یارانه به این ده میلیون افغانی ها که حق فقرا و محرومان کشور است پرداخت میشه
سلام اقای دکتر پزشکیان عزیز با این عدالت انتخاباتی ( یک نفر با کل نظام ) بهتر است که انصراف بدهید تا خودشان با خودشان مبارزه بکنن ویک انتخابات بیروح وفرمایشی برگزار کنن.چون اینگونه که مشخصه اینا فقط میخان که پز درصد مشارکت را به نفع خود بدن.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات