بازدید 96038

رونمایی از بمب پرسپولیسی‌ها برای جانشینی بیرانوند

گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها با توجه به فسخ قرارداد بیرانوند، مذاکرات مخفیانه خود را با پیام نیازمند آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۴۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲ 22 June 2024

به گزارش «تابناک ورزشی» به نقل از ایرنا، دو سه روز قبل بود که علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد. بعد از آن، شنیده شد بیرانوند از این اتفاق پشیمان است اما این پشیمانی سودی برای دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس ندارد و مسئولان این باشگاه باب مذاکره با گزینه مورد نظر خود را آغاز کرده‌اند.

پیام نیازمند که بعد از قهرمانی در جام حذفی تأکید کرد مشکل سربازی‌اش حل شده و در سپاهان می‌ماند حالا مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است. نیازمند فصل قبل با مشکلات زیادی در رقم قراردادش مواجه شد و همین موضوع یکی از دلایل حواشی سپاهان بود.

مدیران این باشگاه اما قرارداد فصل قبل نیازمند را اصلاح کردند اما برای لیگ بیست و چهارم باید رقم بالایی به او بپردازند که این مسأله بحث سقف قرارداد در باشگاه اصفهانی را با مشکل مواجه می‌کند.

به همین دلیل شنیده می‌شود پرسپولیس از این شرایط نهایت استفاده را برده و با دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان مذاکراتی مخفیانه را آغاز کرده، به این امید که بتواند از شرایط قراردادی او در سپاهان استفاده و نیازمند را جذب کند.

فعلا نیازمند مهمترین هدف پرسپولیسی‌ها برای جانشینی بیرانوند است. گفته می‌شود قرار است او مبلغ درخواستی اش را کاهش بدهد اما سوال این جاست که آیا سپاهان با جدایی او موافقت خواهد کرد یا نه؟ هر چند نیازمند فصل موفقی را پشت سر نگذاشت و در بازی‌های پایانی فصل هم جای خود را به نیما میرزازاد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳
ما این ترقه رو نمیخوایم بیرو برگرده
یکی از نقاط ضعف بزرگ پرسپولیس با رفتن بیرانوند برطرف خواهد شد.
جای این تیر برق بهتره فقط لک بجای اون پولاوند بذارید
ترقه هم نیست،بمب
اصلا اسم این دروازه بانی هم آوردن در شأن پرسپولیس نیست ، از لحاظ فنی واقعا صفر....
بمب نگید بابا گندش نکنید سوراخ ترین گلر ایران
بیرو تاریخ مصرفش تمام شده دیگه خیلی طمع کارشده
با سلام . اصلا نیازمند گزینه منا سبی برای پر سپو لیس نیست . او ضعفهای عمد ه ای دارد .
دروازه بان خوب در داخل لیگ برتر یا حتی لیگ یک کم نداریم
احمدرضا هم از اول عابدزاده ای که میشناسیم نبود از نظر فنی خوب بود بهش اعتماد شد
تبدیل شد به عقاب آسیا
نیازمند یا هر گلر دیگری فرقی نمیکنه ملاک شخصییت بازیکنی هست که میارید . لطفا اول مطمئن شوید انسان قدر شناسی باشه
چرا همش فکر می کنم یکی از وعده هایی که مدیران پرسپولیس به بازکنان میدن ضمانت دعوت به تیم ملی هست.
امیر عابد زاده..... علیرضا حقیقی... بهترین گزینه هاـ.. بیرو بره گم بشه.... شان باشگاه چند ده نیلیونی پرسپولیس به ادمای کم جنبه و بی غیرت نیست.... تا خالا زحمت کشدی ممنون... اما این رسم وفاداری نبود... با پرسپولیس به همه جا وهمه چی رسیدی. اما واقعا تزت انتظار نداشتیم.... روزای باشکوهی باهم بودیم.... بسلامت.... قدر دانت هستیمــــ
هر وقت قهر میکنه یا پول قراردادش اضاف میکنن یا بهش پول میدن این هم عادت کرده دیگه بره گم شه در حد باشگاه پرسپولیس نیست بره بی حجابی خانومش جم کنه
بیرانوند واقعا از نطر فنی عالی بود ومیتونست تبدیل به اسطوره پرسپولیس بشه ولی بخاطر نداشتن یه وکیل خوب وجلوگیری بودن خودش کار دستش داد قطعا خودش هم الان پشیمونه ولی چه فایده .
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری