بازدید 2840
۲

افرادی که در شعب اخذ رای تبلیغ کنند، اخراج می‌شوند/ متولدین سال 1385 و قبل از آن می‌توانند رای بدهند

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گفت: حق تبلیغ برای هیچ کدام از نامزدها وجود ندارد؛ اگر مشاهده شود از شعب اخذ اخراج می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۴۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ 28 June 2024

به گزارش تابناک، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: از ۸ صبح فرایند انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است و پیرو اطلاعیه ۷ و ۸ وزارت کشور، اسامی و شماره کاندیداهای انتخابات ریاست به ترتیب حروف الفبا در سراسر کشور توزیع شده است.

افرادی که در شعب اخذ رای تبلیغ کاندید کنند، اخراج می‌شوند

وی افزود: طبق اطلاعیه ۱۹  افراد می توانند با شناسنامه و کارت ملی در انتخابات شرکت کنند و کسانی که شناسنامه قدیمی  با همراه داشتن کد ملی به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: طبق اطلاعیه ۱۶ نیز بر اساس ماده ۱۰ هرگونه تصویر برداری  از آرای انتخابات ممنوع است. همچنین طبق اطلاعیه ۱۷ به آگاهی نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای می رسانیم حق تبلیغ و له برای هیچ کدام از نامزدها وجود ندارند و اگر مشاهده شود از شعب اخذ اخراج می شوند.

 

اسلامی تصریح کرد: ۵۸ هزار ۴۰ شعب در سراسر کشور مشغول اخذ رای از هموطنان عزیز هستند و متولد ۸ تیر ۸۵ به قبل می توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

 

وی تاکید کرد: شعب خارج از کشور با توجه به زمان بندی هر منطقه شروع شده است و هیچ شعبه در خارج از کشور هنوز به اتمام نرسیده است و أخذ رای گیری ادامه دارد.

همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی الزامی است

به اطلاع کلیه جوانان برومند ایران اسلامی می‌رساند سن انتخاب کنندگان در انتخابات  18 سال تمام می باشد لذا کلیه متولدین روز 8 تیرماه سال 1385 و قبل از آن می توانند با حضور در شعب اخذ رای در انتخابات شرکت نمایند یادآور می‌گردد همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی برای رای دهندگان الزامی است.

 

اطلاعیه شماره 19: به اطلاع آن دسته از هموطنانی که از نعمت سواد خواندن و نوتن محرومند و یا به خاطر نقض عضو قادر به نوشتن رای خود نیستند می رساند برای شرکت در انتخابات می توانند به همراه شخصی باسواد از افراد خانواده یا فرد قابل اعتماد با حضور در شعبه و با کمک آنها، رای خود را به صندوق رای بیندازند و لذا تاکید می‌کنیم که حتماً یک همراه در کنار این افراد باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
من متولد سال 1360 هستم. آیا من هم می توانم رای بدهم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
نصف روز گذشته حداقل یه آماری یه خبری!! این نیمه الکترونیکی بودن به هیچ دردی نمیخوره؟اگه قراره کل تعداد واجد شرایط مجهول باشه، پیشتازی و تعداد آراء تا اینجای کار مجهول باشه دیگه این تشویش کردنا چیه
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات