بازدید 1574

ویژگی‌های رئیس جمهوری بعدی از نظر علم‌الهدی

 علم الهدی گفت:  وابستگی به رهبری، ذوب شدن در ولایت و کارآمدی، سه شاخصه ای است که امین ملت در مقام ریاست جمهوری باید داشته باشد
کد خبر: ۱۲۴۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵ 28 June 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، بخش‌هایی از سخنان امام جمعه مشهد در خطبه نماز جمعه این هفته مشهد در ادامه می‌آید:

- خصوصاً برای این انتخابات که الگوی انتخاب پیش چشم مردم به طور واضح و شفاف روشن است و مردم نیز اندوه غمبار خود را در فراق شهدای خدمتشان را با انتخابی آگاهانه همراه خواهند کرد. شور و احساسی که ملت در طول این چهل روز از خود نشان داد، حاکی از این است که مردم واقعاً به چه کسی رأی می دهند و نامزدها باید چه کار کنند تا محبوب و مطلوب رأی ملت باشند.

-  برادران و خواهران محترم، مسئله دفاع از حرم یک جریانی است در تداوم دوران دفاع مقدس یعنی آن کسی که توانست دفاع از این نظام را بعد از شکست دشمن بعثی در مقابل بینش جریان های استکباری دنیا به نمایش بگذارد و آن را در مقام صلابت و قدرت این ملت به ثبت برساند، دفاع مقدس را به عنوان دفاع از حرم استمرار بخشید و اگرچه میدان این دفاع در عتبات عالیات شامل کربلای معلی، نجف اشرف و همینطور سوریه و شامات بود اما در واقع، همه این ها نمایشی از عظمت انقلابی ملت ایران در برابر چشم دشمن به شمار رفت.

- عزیزان ما از پاکستان و افغانستان این مسیر را ادامه دادند و در این بزرگترین حرکت در مسیر تداوم مردآفرینی این ملت، ما را کمک کردند. جریان دفاع از حرم اگر نبود، دشمن استکباری به ما طمع می ورزید اما دفاع از حرم ثابت کرد عظمت ملت انقلابی ایران در برابر استکبار جهانی آمریکا و اذنابش همچنان مستحکم و فوق العاده است.
  
 - امروز خوشبختانه مردم ما چه جوان، چه میانسال، چه سالخورده، چه زن و چه مرد قدردان حرمت خون شهدا هستند و همین برکت هاست که برای مردم بصیرت به ارمغان آورده است. برخلاف اوایل انقلاب که مردم از این و آن سؤال می کردند یا به سراغ ما می آمدند و می پرسیدند که به چه کسی رأی بدهیم، امروز بصیرت ملت به جایی رسیده که با انتخاب خود ثابت می کنند نیازمند هیچ قیّم و راهنمایی نیستند و شاخص را به درستی تشخیص می دهند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات