بازدید 1819

ساکت خودش را ممنوع‌المذاکره کرد!

سرمربی نساجی مازندران اعلام کرد تا زمان تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه مذاکره‌ای با تیم‌های دیگر نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۴۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲ 30 June 2024

 به گزارش تابناک، اعلام تصمیم رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مبنی بر واگذاری امتیاز این تیم مازندرانی یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات پیرامون فوتبال ایران بوده است. بعد از انتشار آگهی فروش باشگاه نساجی در رسانه‌های رسمی این باشگاه، ساکت الهامی سرمربی قرمزپوشان شمالی هم که یکسال دیگر قراردادش را تمدید کرده بود در پیامی اینستاگرامی از هواداران خداحافظی و اعلام کرد با نبود حدادیان مجبور به جدایی است.

در چنین شرایطی اما طی روزهای گذشته بسیاری از مسئولان استانی مازندران تلاش‌هایی برای بازگرداندن حدادیان از تصمیم خود برای تیم‌داری انجام دادند که البته هنوز به نتیجه نرسیده اما رایزنی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

مجموعه این اتفاقات و بلاتکلیف ماندن وضعیت مالکیت نساجی روی آینده ساکت الهامی هم تاثیرگذار بوده است. این سرمربی موفق و باتجربه اگرچه پیشنهادهایی از برخی تیم‌های لیگ برتری دریافت کرده، اما فعلا صحبتی با آنها انجام نداده و منتظر است تا وضعیت مالکیت نساجی مشخص شود.

الهامی در این خصوص گفته است: «باید ببینیم آیا رضا حدادیان مالک نساجی تیمداری می‌کند یا نه. الان زمان مناسبی نیست درباره آینده کاری صحبت کنم. یکی دو تیم درخواست‌هایی داشته‌اند اما باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.»

او افزود: «من نسبت به هوداران نساجی تعهد دارم و از آن طرف هم مهندس حدادیان حضور دارد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای مردم قائمشهر بیفتد. در این مدت با حدادیان و بایندریان، مدیرعامل باشگاه صحبتی انجام نداده‌ام و نمی‌دانم قرار است چه تصمیم‌هایی گرفته شود. من بحثی با نساجی ندارم، اگر شرایط حدادیان برای ادامه تیم‌داری مهیا باشد، حرفی نیست، چرا که من با حدادیان به نساجی آمدم و کار را جلو بردم. امیدوارم مسئولان جلو بیایند و فکری به حال نساجی کنند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات