بازدید 2118

تنها شرط نویدکیا برای ماندن در رفسنجان/ ۲۴ ساعت سرنوشت‌ساز برای «محرم-مس»

قرار است تا فردا تکلیف همکاری یا قطع همکاری محرم نویدکیا و تیم فوتبال مس رفسنجان مشخص شود.
کد خبر: ۱۲۴۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵ 30 June 2024

تنها شرط نویدکیا برای ماندن در رفسنجان/ 24 ساعت سرنوشت ساز برای محرم-مس

به گزارش تابناک ورزشی، محرم نویدکیا را می‌توان جزو معدود مربیان شاغل در لیگ برتر دانست که حاشیه خاصی پیرامون او وجود ندارد. مربی‌ای که در سال‌های کوتاه فعالیت خود، به لحاظ فنی و البته اخلاقی، نگاه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبالدوستان را به خود معطوف کرد. در فوتبالی که هیاهو و شلوغ کاری و بعضاً اتهام‌زنی به جزو لاینفک آن تبدیل شده، محرم سعی کرده خود را دور از این فضا نگه دارد و بر همین اساس چند بار صحبت‌های او در نشست خبری مورد توجه قرار گرفت.

نویدکیا در شرایطی از سپاهان جدا شد که شروع مربیگری او با یک رتبه دومی و یک رتبه سومی در لیگ‌های بیستم و بیست‌ویکم همراه شد. در ادامه او حدود یک سال و نیم از این عرصه دور ماند، تا اینکه نیم فصل لیگ برتر بیست‌وسوم با قبول هدایت مس رفسنجان به سطح اول فوتبال ایران بازگشت.

مسی‌ها که در نیم فصل نخست نتایج خوبی نگرفته بودند، با محرم نویدکیا عملکرد قابل قبولی داشتند و حتی به فینال جام حذفی هم صعود کردند که با شکست مقابل سپاهان، دست‌شان به جام نرسید. در این شرایط و پس از اتمام فصل، محرم جلسه‌ای با مدیران باشگاه داشت و تنها خواسته خود را برای ادامه همکاری مطرح کرد. اینکه بودجه مشخصی تصویب شود و از آن مهم‌تر اینکه پرداختی‌ها بدون تأخیر و در زمان مقرر باشد تا تیم در طول فصل با مشکلاتی مشابه فصل گذشته مواجه نشود.

جالب اینکه نویدکیا برای تحقق این شرط خود ضمانت، خاصی هم مطالبه نکرده و معتقد است همین که در شرکت صنایع مس مصوب شود، باشگاه هم موظف به اجرای آن خواهد بود. در شرایطی که گفته می‌شود باشگاه گل گهر اقداماتی برای استخدام محرم نویدکیا برای فصل آینده انجام داده، قرار است تکلیف محرم و مس تا ۲۴ ساعت آینده مشخص شود. نکته حائز اهمیت اینکه یکی از مسئولان باشگاه مس رفسنجان در این خصوص به خبرنگار تابناک گفت: «احتمال ماندن محرم ۵۰-۵۰ است».

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات
آخرین اخبار