بازدید 973

۹۰۰ افسر اسرائیلی خواستار خروج از ارتش شدند

رسانه‌های عبری از تشدید بحران نیروی انسانی در ارتش رژیم اشغالگر و درخواست ۹۰۰ افسر برای خروج از تشکیلات نظامی این رژیم پرده برداشتند.
کد خبر: ۱۲۴۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ 01 July 2024

۹۰۰ افسر اسرائیلی خواستار خروج از ارتش شدند

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره فاش کرد: «۹۰۰ افسر با درجه سروان و سرگرد طی سال جاری خواستار خروج از ارتش شده‌اند و این درحالی است که این رقم در سال‌های گذشته ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر بود.»

در گزارش این شبکه آمده است: درخواست‌ها برای خروج از ارتش تنها یک بحران در ارتش نیست، بلکه بحرانی برای اسرائیل بوده و این بسیار نگران کننده است.

در همین راستا، «نیر دووری» کارشناس مسائل نظامی صهیونیست گفت: یکی از سخت‌ترین امور در شرایط فعلی حفظ افسران در پست‌های مهم در ارتش اسرائیل است.

وی افزود: در ماه‌های اخیر گزارش‌هایی از گرایش افسران برای خروج از ارتش و یا اتخاذ چنین تصمیمی از سوی آنها دریافت کرده‌ایم.

دووری درخصوص دلایل افزایش درخواست‌های خروج از ارتش نیز تصریح کرد: اتفاقات هفتم اکتبر مهمترین دلیل این اتفاق است و علاوه بر آن موضوع پاداش‌ها و توبیخ و همچنین تلاش برخی طرف‌ها برای زیر سوال بردن ارتش نیز ازجمله دلایل این تمایل برای خروج از تشکیلات نظامی است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کرده بودند که ارتش رژیم اشغالگر در حال حاضر بر روی تشکیل یک لشکر ذخیره جدید با توجه به نیاز فوری خود به هزاران نیروی دیگر کار می‌کند.

در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز از نیاز ارتش این رژیم به ۱۵ گردان جدید به دلیل کمبود شدید نیرو خبر داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات