بازدید 18912
اختصاصی/

کارشناس پرحاشیه صداوسیما به پزشکیان: برخورد ما نرم است/ ساپورت پوش ها را در آمریکا، به هواپیما راه نمی دهند

فعال امور زنان معتقد است در ایران مقوله‌ای به نام گشت ارشاد وجود ندارد و برخورد با موضوع بی حجابی خیلی نرم و تزئینی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷ 03 July 2024

تابناک- منصوره معصومی اصل، را شاید همه با جمله معروف«مملکت برای حزب اللهی هاست» بشناسند؛ او در گفتگو با تابناک می‌گوید اصلاح طلبان به دنبال سواستفاده از موضوع زنان هستند.

در دولت رئیسی گشت ارشاد نداشتیم/ در آمریکا به خاطر ساپورت تنگ اجازه ورود به هواپیما داده نمی‌شود/ برخورد با بی حجابی نرم و تزئینی است

او می‌گوید فضلیت‌های اخلاقی زنان در تمامی کشور‌ها مورد احترام قرار می‌گیرد، اما در ایران توسط مخالفین با اساس نظام مورد تمسخر قرار می‌گیرد.

معصومی اصل می‌افزاید برخلاف آنچه منتقدین می‌گویند در ایران مقوله‌ای به نام گشت ارشاد وجود ندارد و برخورد با موضوع بی حجابی خیلی نرم و تزئینی انجام می‌شود.

این فعال امور زنان در پاسخ به افرادی که مدعی فعالیت گشت ارشاد هستند، عنوان می‌کند: آیا واقعا در موضوع «حجاب» در چارچوب تعریف شده عمل شده و در دولت آقای رئیسی این موضوع اصلا وجود داشت؟ 

او ادامه می‌دهد: در نیویورک سه خانم به خاطر پوشیدن ساپورت تنگ اجازه حضور در هواپیما را پیدا نکردند، آیا در ایران چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟ 
معصومی می‌گوید: فتنه زن زندگی آزادی به خاطر چه موضوعی ایجاد شد؟ در موردی که نزدیک ۱۰۰ متخصص علت فوت را بیماری مادرزادی عنوان کردند چه تهمت‌هایی به دولت زده شد.

این فعال امور زنان می‌افزاید: آقای پزشکیان بار‌ها تاکید کردند که می‌فهمند که نمی‌فهمند؛ با این وجود آیا ایشان صلاحیت اعلام نظر در مورد مقوله پرعظمت زن را دارند؟

او عنوان می‌کند: در صورت رئیس جمهور شدن پزشکیان، تمام فضیلت‌های اخلاقی که یک بی دین و لائیک به آن احترام می‌گذارد به فراموشی سپرده خواهد شد اعتراف دارد فصیلت‌ها به فراموشی خواهد سپرده شود.

معصومی ادامه می‌دهد: در دورانی که رئیس کمیسیون امور بانوان فرمانداری کرج بودم استانداری افتخار می‌کرد که زنی در استان محل خدمت او راننده کامیون است، شما ببینید زن را از جایگاه ظرافت به چه جایگاهی رساندند و به آن هم افتخار می‌کنند.

این فعال امور زنان در خصوص گشت ارشاد نیز در خاتمه می‌گوید: بر نحوه اجرای هر فضیلت اخلاقی باید نظارت شود گاهی ممکن است این نظارت به صورت گشت ارشاد باشد البته باید قبل از اجرا بررسی شود و بعد اجرا شود.

برخورد با بی حجابی در ایران نرم و تزئینی است/ در آمریکا به خاطر ساپورت تنگ اجازه ورود به هواپیما داده نمی‌شود

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۵
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۱۲۶
کی به شما گفته که با ان اباس در امریکا اجازه وارد شدن نمیدن میشه به ما نشان بدید دقیقا کجایی امریکا چنین هست
پاسخ ها
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
جناب ناشناس خبر نداری برو تحقیق کن. غرب هم هر کسی نمیتونه هر جور لباس بپوشه بیاد خیابون. آنجا هر پوششی جای خودش را داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
کشوری با 5 هزار سال تمدن در قرن 21 ، بحث امروز مسئولانش و مشکل مردمش شده حجاب، یارانه، فیلترینگ، مذاکره با آمریکا.........
بدبختی آنجا بیشتر حس می شود که این کشور علی رغم داشتن بزرگترین ذخایر هیدروکربنی جهان به علت درایت مسئولان و مقاماتش، 70% مردمش زیر خط فقر زندگی می کنند.
ناشناس
| France |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
سعید جلیلی: مردم شش ماه در روسیه در صف خودرو سمند ایران می ماندند!!!
ناشناس
| Armenia |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
فرشته روح‌افزا، استاد دانشگاه تهران و نماینده زنان ستاد انتخاباتی سعید جلیلی:

فرهنگ در کشورهای غربی در موضوع خانواده و روابط زن و مرد بیچاره شده است ! ۲۰ میلیون نفر در غرب پدر خود را نمی‌شناسند! در صورتی که ۴ سال پزشکیان در مسند قدرت قرار گیرد وضعیت خانواده و روابط نامشروع مانند غرب می‌شود!!!!
رزمنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
جناب ناشناس طوری نوشتی کجای آمریکا ، انگاری وسط آمریکا به دنیا اومدی و یا اینکه کاسه لیسیه آمریکائیها رو میکنی.!!درهرصورت واسه یه ایرانی هردوتاش باعث شرمه چون آمریکائیها درطول دوقرن اخیر خسارتها و جنایتهای بی شماری رو علیه این مرزو بوم واین مردم انجام دادند . بهتره یه نگاهی به تاریخ بندازی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
نه تنها در ریاست جمهوری باید بریم به پزشکیان رای بدیم تا بساط این افراطیگری ها برچیده شود باید در مجلس و شورای شهرهم برویم و به اصلاح طلب ها رای بدیم تا کاملا این ها نتوانند برای اینده کشور تصمیم بگیرند
ناشناس
| Chile |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
«حجاب» تنها یک نوع مدل لباس پوشیدن است. نه کمتر و نه بیشتر.
آزادی پوشش از بدیهی ترین آزادی های انسان است.
در هیچ کشوری در دنیا به جز ایران و همسایه شرقی آن، حجاب اجباری نمی باشد.
متاسفانه حجاب دست آویزی شده برای تحکم و سخت گیری بر مردم.
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
آقای رزمنده شما هم بهتره یه نگاه به تاریخ بیندازی که در طول همین دو قرن روسیه ( رفیق شفیق فعلی ایران ) چه بلایی بسر
ایران آورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
9:30
ظاهراً شما سن تان کم است. قبلاً چنین اتفاقی افتاد، در زمان خاتمی، مجلس ششم و شورای شهر هم سو و هم جهت با دولت اصلاحات تشکیل شد. اما در مملکت آب از آب تکان نخورد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
دیروز مقابل برج ایفل چند زن برهنه داشتن تظاهرات میکردن و کسی هم مانع نشد. حالا چطور ساپورت پوشو گیر میدن؟!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
9:30
معلومه خیلی بچه ای و بقول معروف هنوز دهنت بوی شیر میده ! اینا همش قبلا تجربه شده اگر تاریخ چند سال گذشته رو مرور کنی روزگاری سیاه تر از دوران تسلط اصلاح طلبا بر این مملکت نگذشته ! حالا تو اومدی اینجا میگی بریم به اون دوران !!! تقصیر تو نیست بچه ای دیگه در ک درستی از مسائل نداری .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
۰۹:۱۳
یه سرچ در اینترنت بکن ببین در 2 قرن اخیر آمریکا بیشتر به ما آسیب زده یا روسیه
چرا ما با آمریکا دشمنیم ولی با روسیه دوست جون جونی؟
چیزی به جز تفکر جلیلی هاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
۰۹:۴۸
در زمان خاتمی آب از آب تکان نخورد؟
اگر توسعه و ورود سرمایه دوره خاتمی نبود الان شما تو کپر زندگی میکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
۱۰:۵۹
من با 37 سال سن سایه ترین روزگار اقتصادی ایران رو 3 سال اخیر دیدم
کجای تاریخ ایران 3 سال تورم بالای 50 درصد بوده و افزایش حقوق کمتر از نصف تورم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
11:40

در زمان آقای خاتمی هنوز برنامه هسته ای ایران افشا نشده و تحریمها علیه ایران اجرا نشده بود. بدیهی است که در زمان خاتمی درآمدهای ارزی ایران قابل توجه بود. دلارهای نفتی ضعف های مدیریتی را می پوشاند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
چیزی در مورد قیمت فروش نفت در زمان خاتمی میدونی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
13:13
در اوایل دولت خاتمی قیمت نفت ارزان شده بود. اما در دوره دوم ریاست جمهوری قیمت نفت تا حدی با لا رفت. دلار در دوره دوم خاتمی 800 دلار شد. پرداخت یارانه نقدی در کار نبود و تنشهای سیاس خارجی هم وجود نداشت. اگر همان تیم مدیریتی الان راس کار بود با این اوضاع تحریمها و روابط خراب سیاسی کاری از پیش نمی برد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
میانگین بهای نفت در دولت خاتمی در حدود 25 دلار بود که این رقم تقریبا دو برابر قیمت در دولت رفسنجانی بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
وقتی واژه ها رنگ باخته و ارزش خودشان را از دست دادند

این سرکار خانم در چه چیزی کارشناس هستند ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
مگر در آمربکا کسی قدرت مالی سوار شدن در هواپیما را دارد؟
مگر در آمریکا هو اپیما وجود دارد؟
مگر در آمریکا کسی می داند هواپیما چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
همین چند وقت پیش تابناک مطلب گذاشته بود چرا تراشیدن ریش برای خلبانان هواپیما به دلیل احتمال استفاده از ماسک در فشار کم ممنوع است.
اینجوری بعدا استناد می کنید در آمریکا برای تراشیدن ریش خلبان قانون گذاشتند و به ظاهر او اهمیت دادند؟
در ثانی از کی تا حالا آمریکا شده معیار تشخیص حق؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
هشتاد درصد مردم باید برن چون به جلیلی رای نمیدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
سو استفاده؟
به چه کسانی می گفتن کاسب تحریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
این خانم در مورد رد صلاحیت روحانی در خبرگان رهبری کلی تشکر کرد.
چه انتظاری میشه داشت.
لابد خیلی دویت داشت پزشکیان هم رد صلاحیت می شد.
هومن
| United States of America |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
از من بپرسید تا بگم که آمریکا زندگی می کنم . توی آمریکا هر جایی نحوه لباس پوشیدن خودش را دارد ، مثلا سر کار رسمی شما حق پوشیدن شلوار جین ندارید ، ولی کسی با لباس پوشیدن شما
در خیابان تا وقتی که عورت نمایی نباشد کاری ندارد لباس پوشیدن سر کار هم ربطی به دولت و فرماندار ندارد و رابطه بین کارمند و کارفرما است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
شماها تا کی میخوای به لباس ملت گیر بدی ؟
فکرکردی تا کی میتونید به این راه ادامه بدید؟
علی توکل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
ایشون دقیقا کارشناس چیه؟
این از کجا از قوانین پوشش زنان در آمریکا خبر میده . اونجا بوده ؟؟؟؟؟ یا اینم کارت آمریکا رو داره ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
اينها را نشناختين؟ استاد سفسطه و مغلطه هستند هر جا زورشان نرسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
نه شما اونجا بودید! البته اگر شما نبودید بجای شما ظریف و پزشکیان و روحانی و کابینه دولت سوم روحانی همه بودند و شما را به کعبه آمالتان خواهند رساند، همان‌طور که تو 8 سال دولت اول و دومش کردند!!
م جهانشاهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
عصر حجر است و هیچ کس از هیچ جای دنیا خبر ندارد
فقط شما خبر دارید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
به عنوان پدری که دختر داره میگم
حرفای این خانم خیلی احساسی هست بیشک ولی
واقعا یک عده تا کی زنان و دختران این جامعه را فقط روز
. انتخابات محترم میدونن که رای بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
تو وامثال تو جواب بدید که تا اسم آمریک و غرب میارن ، ندیده آب از لب ولوچتون آویزونه ! شماها کجاشو دیدید !!؟ آمریکا بودید و زندگی اونجا رو تجربه کردید !؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
دروغ های بدون پشتوانه میگن ک هیچ جوره قابل اثبات نیست
طرف اونجا با دامن کوتاه میره مدرسه بعد چطور به ساپورت گیر میدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
نماد اصلاحات تورم تک رقمی خاتمی
گفتگوی تمدن ها
آزادی رسانه ها و جنبش دانشجویی هست
معنی برخورد نرم رو هم فهمیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
شبیه برخورد مومنانه ولی از آخر
این همونیه که میگفت کشورمال حزب اللهی هاست ؟؟؟
پاسخ ها
سردار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
سرکار خانم منصوری و سرکار خانم روح افزا خدا را شکر که دکتر پزشکیان امد و ابرو برای مملکت اورد و مخالفان تفکرات و نظرات شما توانستند اینگونه به شما بگویند با منطق شما موافق نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
بله اینها تمامیت خواه هایی هستند که تبر به ریشه اسلام زدند
من طرفدار ساپورت پوش ها نیستم اما این چیزی که در مورد اجازه ندادن به چند زن ساپورت پوش به هواپیما گفتی ، پروفسور، ریشه علمی داره نه "حجابی"!
در هواپیما و در ارتفاع بالا فشار هوا کم هست و پوشیدن ساپورت در گردش خون اختلال به وجود میاره!
تورو خدا ببین چه کسانی سکان هدایت کشور رو در دست دارن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
سطح درک این خانم اینه که ساپورت ممکنه حواس خلبان را پرت کنه هواپیما چپ کنه
واقع بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
از خودت فرضیه مثلا علمی در نکن. فشار داخل هواپیما با فشار سطح زمین تقریبا به یک سطح رسانده میشه و چه با ساپورت چه بی ساپورت دچار کمبود اکسیژن میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
این بنده خدا یه دروغ شاخدار از خودش در اورده برای اثبات یا نفی اش مردم توضیح میتراشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
پدر توجیه بسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
ممنون از اطلاع رسانی
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
خخخخ ... جناب پروفسور اینو از کجات در آوردی !؟؟ شورت وکمر بند چی پروفسور اینا در گردش خون تاثیری نداره !! اونا رو هم در بیارن پروفسور برای سلامتی و رسیدن اکسیژن !؟ خدایا اینا دیگه کین گودرزو به شقایق وصل میکن عین آب خوردن بعد ادعای اداره مملکت رو هم دارن !! حتما به پزشکیان رای بده این استاندارهای پروازو تو ایران هم اجرائی کنه ! خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
هیچ جای دنیا جز ایران و افغانستان محدودیتی برای پوشیدن ساپورت نیست الکی دنبال توجیه نباشید
خیلی ازهمین گیردادن های الکی شماباعث شده خیلی هاازروی لجبازی اینجوری میان توخیابان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
ربطی به لجبازی نداره مربوط به ولنگاری هستش و سعی در شکستن قوانین مدنی کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
8.41
داره دقیقا این یک شکل اعتراض مدنی به وضع موجوده .از طرف ماهم حرف نزن
خوب دیگه چی!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
هیچی سلاکتی شما نگران نباش ! دعوا سر لحاف ملا بود حل میشه حل میشه دائی !!!
درست میگه
یه عده بالباس اتاق خواب میان کف جامعه و این برازنده مردم متمدن ایران نیست
دختران ما را روزگاری افتاب و مهتاب هم نمیدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
به عنوان یک زن میگم به تو ربطی نداره که ما چی میپوشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
آن زمانی بود که زنان حق زندگی نداشتند اکنون که حقوق مساویرا بین زنان ومردان پذیرفته شده زنان را فهمانده هرکه خوشکلتروزیباست مورد پذیرش جامعه قرار می گیر۸ وبرای اینکه دیده بشه بهتر همان زیبایی هارا بزاره کف خیابان تا به خواسته‌اش که همان دیدن شدن است برسه واب را می ریزه بر همان جایی که می سوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
از نظر شما دختر باید همیشه در پستو باشه و وسیله ای هست برای تولید نسل و جوجه کشی
این مطلب الان هدفش چیه؟ وحدت؟ فرهنگ سازی؟ تحریک؟ تابناک عزیز این مطلب رو با چه سیاستی گذاشتید تیتر یک؟ قائدتا نظر اکثریت باید در تیتر یک مطالب باشد. واقعا ناشیانه هست این کار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
اگر بیان اشکالات در یک جامعه باعث تحریک میشه واقعا باید اقدام به درمان افراد مشکل دار جامعه کرد...اگر میگن با ساپورت توی خیابون نیایین و یکسری تحریک میشن که دعوا راه بندازن نشون میده جامعه بیمار شده و باید درمان بشه
گشت ارشاد نداریم؟ پس روی ون های نیروی انتظامی چی نوشته بودن؟ صاف توو چشم مردم زل میزنن دروغ میگن
پاسخ ها
عبدلله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
دروغ گویی و شعارهای دهن پرکن و عوام پسند از ویژه گیهای خاص این تیپ آدمها است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
نوشته بودن اتاق نرمش و برخورد مومنانه!؟!؟!؟؟!؟ شما اشتباه دیدی!؟!؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
برای مردان "پلیس نظام وظیفه" هست برای زنان همین چهارتا ون هم نباشه که نمیشه!والا
خیلی نرم!!
من میخوام به این خانم منصوری کمی توضیحات بدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
من هم ميام
شل شدن حجاب عامل برانگیختن مردم برای رای دادن نیست این مال دوران خاتمی و حسن بود
می گوید آنها از موضوع زنان سوء استفاده می کنند ولی نمی گوید خود ایشان و همفکرانشان ادعا دارند کل کشور مال حزب اللهی ها است . شما که آش را با جاش یکجا خوردید .
جمعه جواب مردم را می گیرید .
اشکال نداره خانم مثلا کارشناس، خودتو زیاد ناراحت نکن. بعد از ریاست جمهوری پزشکیان اگه دوست نداشتی میری
سعید جلیلی به فروختن سمند در روسیه و ونزوئلا افتخار میکرد !
چی شد این بازم پیداش شد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
چیزی نشده احساس خطر کرده!
به فرض صحت ادعا ببینید این خانوم چطور آمریکا رو الگوی خود قرار داده و بدلیل اینکه اونجا به ساپورت پوشان اجازه ورود به هوا پیما نمیدن میخواد اینجا تمام حقوق مدنی خانوم ها پایمال کند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
حقوق مدنی آقایون که تا نرن خدمت حتی وام بانکی هم نصیبشون نمیشه پایمال شده نیست؟؟؟منطقی باش "شب" و از خواب غفلت برخیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
اخه اونم داره اشتباه میگه به خاطر ساپورت نبوده چون ساپورت پرچم امریکا بوده اعتراض شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
آفرین، آمریکا خیلی چیزهای دیگه هم داره چرا در مورد اونها نباید اونجوری باشه؟
علت مرگ مهسا امینی
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران متن نظریه پزشکی قانونی درباره علت مرگ را در برنامه گفتگوی ویژه خبری روخوانی می کند.
در گزارش تحقیق و تفحص مجلس و رسانه‌ها نظریه پزشکی قانونی با تغییراتی در یک جمله آورده می شود.
کارشناسی من: سند اول اصیل است. کارشناسی منصوره معصومی: سند دوم اصیل است.
نرم و تضعینی ؟؟ کتک زدن رفتار نرم شماست ؟؟ ما کور نشدیم هنوز خودمون داریم با چشمامون میبینیم
محض اطلاع دوستان: "رئیس کمیسیون امور بانوان" فرمانداری نداریم. اسم پست "کارشناس امور بانوان" هست.
پاسخ ها
بانو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
ولش کن حسرت رییسسس شدن داره !
جلوی بی حجابی و بند و باری باید گرفته شود، حتی اگر اکثریت مخالف باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
وقتی در ایران اطفای امیال جنسی سخت و گران و پیچیده است تحریک نیز باید بشدت ممنوع گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
هنوز نفهمیدی زور جواب نمیده .اینقد فهمش سخته ؟؟ به تو ربطی نداره .همین
توقیف کردن ماشین مردم میشه برخورد نرم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
تحریک کردن جوون یکه یالقوز میشه برخورد عاقلانه؟؟؟!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
9.42
مشکل از شماهاست .شماها چی هستین ؟ تحریک میشین ؟ چرا نمیرین افغانستان که تحریک نشین ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
ناشناس ۹:۴۰
منم وقتی تو خیابون شاسی بلند میبینم تحریک میشم، آیا حق دارم برم به ماشین طرف تعرض کنم؟ وقتی ویلای لاکچری وسط شهر تهران میبینم تحریک میشم، آیا حق دارم از دیوارش برم بالا؟ در همه ی موارد جواب اینه: تحریک میشی؟ خودتو کنترل کن عمو جان.چطور همتون خارج میرین، اونجا هیچ حرکت خلافی ازتون سر نمیزنه، تو تا تار مو از هم وطن خودتون میبینین تحریک میشین؟
شدیدا با الزام زنها به رعایت حیا و حجاب و فاصله با مردان معتقدم تازه وضعیت امروزه هم اون چیزی نیست که باید باشه الآن تمام فشار کنترل نیازهای اولیه بر دوش مردان افتاده که ناعادلانه است
والا برا افتادن روسری نذاشتن ما مترو سوار شیم هواپیما و ساپورت و ... پیشکش

این خانم جلسه ای اگر از ماشینش پیاده شه و بیاد دم مترو می فهمه گشت ارشاد داریم یا نداریم
در نیویورک سه خانم به خاطر پوشیدن ساپورت تنگ اجازه حضور در هواپیما را پیدا نکردند،...

اگر اینگونه است پس کاخ سفید را برای چه می خواهید حسینیه بکنید ؟ کاخ با این اوصاف خودش حسینیه است ...!!!!!!!!!!!!
الان درترکیه که کشوری اسلامی است یا راه دور نریم لبنان و سوریه و فلسطینی که سنگشون رو به سینه می زنید گشت ارشاد دارن؟؟؟!!!! زن بشار اسد که بی حجابه ، کلی هم زن خواننده و مدل دارن. شما به فکرزنان ایران و آمریکا نباش دوستان خودتون رو ببین
این خانمها و آقایان بشدت نگران میگردن تا یک چیز در غرب و آمریکا پیدا کنن و اون بکوبن بر سر مردم ایران اها دیدی ما راست میگیم اونها هم اینجورین والا. از خودتان و کارهایتان کم آوردید و مردم از خود بیزار کردید میخواهید از غرب مایه بزارید اونها حتی با شلوارک هم تو خیابان و کوچه بازار میگردن کجایی کاری
رای نمیدیم تا دیگه با این ادمها مصاحبه نکنید
اگر این خانم راست میگه پس این قضیه فرهنگ منحط غربی و فحشا در غرب که چهل و پنج سال است مدام برای ما گفته میشه جریانش چیه ؟!!!!!!!!!!!!!
والله تفکر امثال شما حتی شال سرکردن زنان رو بر نمی تابه چه رسد به اینکه اجازه ساپورت پوشیدن داشته باشند. اجازه بدید رفتارهای دیگر مثل جامعه امریکائی باشه بعد شما از سوارشدن زنان ساپورت پوش به هواپیما جلوگیری کنید.
باید با بی حجابی و اشاعه فحشا به مانند اول انقلاب با قوت و شدت برخورد بشود اکثریت مردم مسلمان و متدین هستند تاب تحمل دیدن فساد لجام کسیخته ای که در جامعه الان هست را ندارند باید به خواست اکثیرت مردم احترام گذاشت رعایت حجاب و حدود شرعی و مبارزه با مظاهر فساد غربی یک مطالبه عمومی و همگانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
تو بیا اول بگو منظورت ار اکثریت یعنی 7 درصده ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
تکبیییییییر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
از سال 60 تاحالا تو کدوم غار گیر کرده بودی خبر نداری بیرون چه خبره؟ یا معنی اکثریت و اقلیت را نمیدونی چیه
اگر هم خیر درست باشه نه بخاطر پوشیدن ساپورت که حتما مشکل دیگه ای داشتند. بعدش هم سوار هواپیما نکردن با یه زور کتک سوار ون کردن تفاوت زیادی داره.
پوشش واقعا مهمه و ما مردم با فرهنگی هستیم بعضی ها واقعا با لباس زیر میان بیرون چه مرد و چه زن اماکنترل پوشش با امر و نهی ممکن نیست و اتفاقا باعث لجبازی میشه فقط باید آموزش داد و کار فرهنگی کرد شان زن و مرد ایرانی خیلی بالاست و باید این رو بهشون نشون داد نه با زور و تهدید....
منع سه زن از سوار شدن به هواپیما به خاطر ساپور پوشیدن؟ عجیبه! منبع خبرش چیه؟
من با ولنگاری در پوشش مخالفم. اما آن خانمی که گفته میشه در نیویورک از سوار شدن به هواپیما منع شده بود ساپورت نپوشیده بلکه تقریبا برهنه بود. خبر را دقیق نقل کن حاج خانم.
ما از اینور بوم افتادیم ، اونا از اونور اصلا جای مقایسه نداره،
برخورد نرمتون هم دیدیم فقط یه مقدار جزئی تلفات داره ،
در ضمن اگه میتونی این حرفارو بیا جلوی مردم بگو نه تو یه اتاق در بسته، خانم با کلاس
خانم منصوره تو مختاری حتی میتوانی نمد بپوشی بیای توی جامعه ولی حق نداری برای دیگران نسخه ببیچی .مملکت هم برای همه هست .من برای این مملکت جنگیده ام وبرای امثال تو هم اگر حدودت را بشناسی احترام قائلم
این خانم چقدر پول میده که تریبون در اختیارش قرار بگیره؟
من متن رو نخوندم چون هر کسی ارزش وقت گذاشتن نداره ولی اینو فهمیدم که حضور آقای پزشکیان خیلیا رو ترسونده چون انشالله باید برگردن تو پستوی خونه شون تا بعد
خانم منصوری اکثریت جامعه با ولنگاری موافق نیستند ولی عملکرد شما و هم فکرهاتون متاسفانه شرایط را بدتر کرده و جامعه را دو قطبی می کنند
فکر کنم این خانم اصلا شعر زیبای زیر را نشنیده باشند:
آنکس که بداند و بداند که بداند
اسب شرف از گوهر گردون برهاند
انکس که بداند و نداند که بداند
بیدارش نمایید که بس خفته نماند
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به منزل برساند
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند!
ایران مال ایرانیست. اگر مشکل داری برو افغانستان یا عربستان سعودی بخشی از پاکستان هم برای شما قابل سکونت است.
به این خانم دروغگو بگین برخی بیمارستانهایی که با پول بیت المال ساخته شده ورود زنان بدون چادر اجباری را ممنوع است!! چقدر باید گستاخ باشی تا با گردنکلفتی حتی قوه قضائیه هم جرات برخورد قاطع با مدیران آن بیمارستانها را نداشته باشد؟ و به این بی قانونی و جرم خود ادامه میدهند. بالاخره یک آدم قلدرتر پشت اینها هست دیگه!
رای بی رای
درست میگه. بالاخره مجریان صدا و سیما هم مثل سلبریتی ها گرین کارت آمریکا رو دارن و اونجا زیاد رفت و آمد می کنن. فقط ممکنه یه روز برن و دیگه برنگردن و یهویی بعد از چند وقت، عکسشون با همون ساپورت تو اینترنت پخش بشه...
50>10 است
چی بگیم.از ایشون بیشت از این انتظار نمیره.نون اینا توی این مواضعه.فعلنم مملکت دست ایناست.
اولا که دروغ به آمریکا نجسبونید کلا مرجع تقلیدشان شده آمریکا !!! نمی دونم این کشور استکباری چرا اینقدر جاذبه برای ارزشی های استکبار ستیز داره !!!!! دوما در آمریکا پلیس های زن چادر و مغنعه ندارند در آمریکا سواحل دریا آزاد و مختلطه و کسی هم نگاه بدی به دیگری نمی کنه اینجا شما هفت هزار پلیس مامور می کنید سواحل را کنترل کنند از بس بیکار هستند
بخاطر پوشیدن ساپورت؟؟؟؟؟
جدی می فرمایید؟ حداقل خبر رو کامی میخوندید. روی ساپورتی که میفرمایید فخش نوشته شده بوده. و طبق قانون تمام شرکت های هواپیمایی لباسی که توهین آمیز باشه پوشیدنش توی هواپیما ممنوعه. خودت بلد نیستی سرچ کنی بده یکی دوروبرت سرچ کنه ببینی اصل خبر چی بوده بعد افاضات فدوی حواله میکروفون بکن.
مزخرف نگو تو آمریکا هرطور بخواهی میتونی لباس بپوشی و سوار هواپیما بشی
این که یک بار در آمریکا با ساپورت پوش ها برخورد شده به فرهنگ و قوانین کشورشون ربط داره.موضوع اینه که در کشور ما اگر یه عده نسبتا زیاد بخوان حجاب یا حجاب سر نداشته باشن به زور نمیشه.
تویی که میگی اگر پزشکیان رییس جمهور بشه وضعیت روابط نامشروع مثل غرب میشه؟!انگار الان گل و بلبله
شایدم گفته اند ساپورت نبوشید تا پا ها زیباتر دیده بشه و این بنده خدا بد فهمیده خیال کرده میگن باید ماتتو عربی بپوشن تا ساپورت دیده نشه
ببین کل ادم‌های دور و برت ۹ میلیون بیشتر نیستن پس ساکت شو بشین سر جات. اگر هم ناراحتی جمع کن برو
چقدر از این تیپ آدمها که با خود حق پنداری ضربات اساسی به جامعه اسلامی می زنند متنفرم
یکی به این خانم برسونه که ایران و آمریکا دو کشور متفاوت هستند. اگر به آمریکا استناد میکنه تا کم حجابی رو نقد بکنه اونوقت آمریکایی ها خیلی کار های دیگه هم میکنن که با رفتار و افکار ایرانیا جور در نمیاد. البته افرادی مثل ایشون تا حالا در خالی کردن پشتوانه های فرهنگی ایرانیان خوب درخشیدند.
ایشون احتمالا مشکل بزرگ بینایی دارند یا مغزشون کوچیکه که برخورد خونریز و وحشیانه گشت ارشادیها با خانمها رو نمی بینند یا اونقد خودش خشن و مریض هست که رفتار وحشیانه واسه اش نرمه
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات