بازدید 305474

آغاز توزیع گوشت و کالاهای اساسی به درب منزل تهرانی‌ها

شهردار تهران از آغاز توزیع گوشت و کالاهای اساسی درب منزل تهرانی‌ها در قالب سامانه شهرزاد از امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴ 05 July 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی در آیین آغاز فروش غیرحضوری گوشت و کالا‌های اساسی در بستر سامانه شهرزاد که همزمان با یکصد و سی و یکمین پویش امید و افتخار برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز بسیار خوبی است چراکه این برنامه جزء برنامه‌های بسیار بزرگ مدیریت شهری برای ارائه خدمت است، اظهار کرد: امروز برای بنده که توفیق افتتاح خدمات مختلف را دارم، کارکرد بالاتری دارد که بخشی از آن به همکاری دولت و شهرداری، بخشی دیگر توجه به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و بخش سوم به دقت در ایجاد عدالت و توسعه کرامت انسانی برمی‌گردد.

وی افزود: در بخش اول و همکاری دولت و شهرداری، در ۳۳ ماه دولت شهید رئیسی همکاری‌های جدی را با هم شروع کردیم که اولین قدم در حوزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و جمع‌آوری کلونی‌های هزار نفری بود و امروز تقریبا هیچ کلونی در پایتخت وجود ندارد. در ابتدا هشت هزار و ۵۰۰ نفر و امروز ۲۰ هزار نفر در مراکز یاورشهر خدمات دریافت می‌کنند؛ در حالیکه در گذشته یک نفر هم خدمات نمی‌گرفت.

زاکانی ادامه داد: ۷ هزار و ۲۰۰ کودک کار در مراکز پویاشهر خدمت دریافت می‌کنند. همچنان ۷۰۰ مدرسه خدمت می‌گیرند که امسال به هزار و ۸۰۰ مدرسه افزایش می‌یابد و در هیچ یک از این موارد نگفتیم وظیفه ما نیست.

شهردار تهران با بیان اینکه در حوزه مسکن نیز ۲۰۳ هزار واحد مسکن را کلنگ‌زنی کردیم که به ۲۲۸ هزار واحد خواهد رسید، گفت: هر متر خانه میانگین ۸۰ میلیون تومان است و این ظلم به مردم است.

وی با اعلام اینکه در گام بعدی رساندن خدمت به دست مردم را دنبال کردیم و عناصری هستند که اجازه نمی‌دادند این خدمت به دست مردم برسد، ادامه داد: در کارگروهی تصویب شد که شهرداری با پشتیبانی دولت تامین کالا‌های اساسی تهران را انجام دهد. ماه‌ها تلاش شد و زیرساخت‌های آن در تهران هوشمند مورد پیگیری قرار گرفت و تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی دنبال شد. این برای اولین بار اتفاق افتاد و امروز شروع گام چهارم ما در همکاری‌هاست.

زاکانی اضافه کرد: سلامت و بهداشت مردم گام بعدی همکاری‌ها و گام ششم ورزش و تندرستی است تا با ظرفیت‌های موجود مسیر را هموار کنیم. گام هفتم نیز کارآفرینی است و می‌خواهیم افراد در خانه کار کنند و ما پشتیبانی کنیم. ما این هفت گام را بین دولت و شهرداری تعریف کردیم.

شهردار تهران با بیان اینکه علاوه بر همکاری در رفع تنش آبی در تهران در بخشی دیگر برای تامین هزار و ۱۸۴ واگن هماهنگی بین شهرداری و دولت به عمل آمد، گفت: ظرفیت مترو پایتخت دو برابر می‌شود و اولین قطار‌هایی که نمونه اولیه آن ساخته شده از بهمن ماه وارد خطوط می‌شود.

وی با بیان اینکه فروشگاه شهروند ظرفیت فوق‌العاده‌ای در سطح شهر ایجاد کرده است، تاکید کرد: در کنار آن میادین میوه و تره‌بار در حال فعالیت هستند. در این ۳۳ ماه ۶۰ بازار و میدان گسترش یافت و خدمات آن گسترده شد که این دو ظرفیت نظیری ندارند. در کنار این سامانه شهرزاد در مرکز تهران هوشمند خدمت ارائه می‌کند که علاوه بر این سامانه شهریار نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسد و در آن شهروندان دیگر به شهرداری مراجعه نخواهند کرد و برای مثال می‌توانند خدمات حوزه شهرسازی را دریافت کنند.  

زاکانی با بیان اینکه در حوزه شهرزاد به دنبال این هستیم که ۹.۵ میلیون جمعیت را در قالب ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار شناسایی کنیم، گفت: خدمات خاص به اقشار مختلف از جمله معلولان، دانشجویان، دانش‌آموزان و بازنشستگان و دیگر اقشار پیش‌بینی شده است. مدیریت شهری خادم مردم است و بار‌ها اعلام کردیم که همه چیز آماده شده تا چهره شهر را عوض کنیم.

وی ادامه داد: یک هزار و ۸۶۰ دستگاه اتوبوسی که دریافت کردیم تا بهمن‌ماه به ۷ هزار دستگاه اتوبوس خواهد رسید و این یک تحول بزرگ است. 

شهردار تهران با بیان اینکه در گذشته خدمات در قالب کارت منزلت ارائه می‌شد که در قالب هوشمند ارائه خواهد شد، گفت: بیشترین اماکن ورزشی، سینما‌ها و مراکز فرهنگی در اختیار شهرداری است و به دنبال ارائه خدمات هوشمند در این بخش‌ها هستند.

وی با بیان اینکه گوشت گوسفند هر کیلو ۳۱۹ هزار تومان است، تصریح کرد: گوشت موجود در بازار بیش از دو برابر این قیمت عرضه می‌شود. روزانه ۱۲۰ تن گوشت در میادین و فروشگاه‌های ما توزیع می‌شود و شهروندان در صف می‌ایستند تا گوشت تهیه کنند، اما برخی می‌گویند کرامت انسانی آن‌ها آسیب می‌بینند گوشت ۷۰۰ هزار تومانی می‌خرند. تلاش ما این است که سه میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار گوشت را در قالب سامانه شهرزاد با پیک برقی که پیش‌بینی شده، درب منزل دریافت کنند.

زاکانی  با تاکید بر اینکه یکی از اقتصاددانان گفته بود که این اقدام توهین به مردم است، اما اینگونه نیست و یکی از ابرپروژه‌های ما به شمار می‌رود، یادآور شد: هفته قبل پروژه ۸۰۰ میلیاردی افتتاح شد، اما پروژه امروز بسیار فراتر از آن است. حذف دلال‌ها در این مسیر بسیار اهمیت دارد. سال قبل هر کیلوگرم لیمو ۶۵ هزار تومان عرضه می‌شد، اما از کشاورز چهار هزار تومان خریده می‌شد، اما ما با رضایت کشاورز هر کیلو لیمو را ۱۰ هزار تومان خریدیم و با احتساب هزینه ۱۷ هزار تومان عرضه کردیم.

شهردار تهران ادامه داد: مرغ را از تولیدکنندگان ۶۲ هزار تومان خریدیم و به قیمت ۶۷ هزار تومان عرضه شد.

وی اضافه کرد: کار دوم ما این است که با همکاری کشاورزان، دامداران و مردم، شهر را ارزان کنیم. این کار در تهران می‌تواند به سرعت در کشور دنبال شود.

زاکانی با بیان اینکه با استاندار تبریز و شهردار اصفهان صحبت کردیم که این سامانه رایگان به آن‌ها ارائه شود، گفت: امروز منبع دست ماست و می‌گوییم سامانه را به هزار و ۴۰۰ شهر ارائه خواهیم داد. ما در تهران به کل کشور خدمت می‌کنیم.

زاکانی با تاکید بر اینکه اگر دولت نخواهد ما نمی‌توانیم کاری کنیم، گفت: اگر دولت نخواهد تنها می‌توانیم خرید قراردادی از کشاورز و دامدار را انجام دهیم. باید از رئیس‌جمهور شهید، معاون اول رئیس جمهور، وزیر صمت، وزیر اقتصاد و وزیر جهاد تقدیر کرد.

شهردار تهران همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ما دنبال این هستیم تهران را ارزان کنیم و ارزانی را به کل کشور سرایت دهیم، گفت: مسکن، معیشت و خدمات را در این راستا هدف‌گذاری کردیم و با پشتیبانی دولت و شخص شهید رئیسی این مهم رقم خورد و در تفاهم‌نامه با وزیر جهاد کشاورزی، پشتیبانی از سوی دولت را دنبال کردیم و شهرداری تامین و توزیع را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: زیرساخت‌ها از مهرماه سال قبل فراهم شد و خدمات مختلفی در شهرزاد ارائه شد، اما از امروز با توجه به بعد خانوار در قالب سه میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار، خدمات یارانه‌ای دولت در فروشگاه‌های شهروند، میادین میوه و تره بار و درب منزل دریافت خواهند کرد. کاهش ترافیک و آلودگی هوا و توزیع عادلانه اقلام بین کل اقشار از اثرات این طرح است و کرامت انسانی آن‌ها حفظ خواهد شد. در کنار آن دیگر اقلامی که یارانه دولتی نمی‌گیرند و قیمت آن برای مصرف کننده چند برابر است خرید قراردادی می‌کنیم و دست دلالان در این راستا کوتاه خواهد شد و این مسیر در سامانه شهرزاد دنبال می‌شود و با این نگاه تهران سطح اساسی در افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان را دنبال خواهد کرد.

زاکانی افزود: در تهران وقتی این کار انجام شود در سایر شهر‌ها نیز انجام خواهد شد چراکه تهران سخت‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط را دارد. ما این سامانه را رایگان در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

شهردار تهران  با بیان اینکه تمامی خدماتی که ارائه می‌دهیم در قالب این سامانه ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما ارزان سازی را در قالب باشگاه شهروندی و خدمات دنبال می‌کنیم. برای مثال اقشاری همچون معلمان و اساتید خدمات را دریافت خواهند کرد. ما چندین استخر داریم و می‌توان خدماتی از این قبیل را با دسترسی به باشگاه شهروندی ارائه داد. این باشگاه ۹.۵ میلیون نفر را دسته‌بندی می‌کند و خدمات خود را ارائه خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد سفر اخیر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری به چین گفت: سفر اخیر معاون حمل و نقل به چین نتایج بسیار مثبتی داشت و رام قطار شهری که آماده شده بود رونمایی شد و بهمن ماه وارد می‌شود. هشت رام کامل و ۱۰ رام به صورت قطعات وارد خواهد شد. بیش از هزار و ۵۰ رام در داخل تولید خواهد شد.

زاکانی افزود: اتوبوس‌ها هم نهایی شد و قسمت اول آن آماده بارگیری و انتقال به تهران است. تامین تاکسی‌ها نیز ارتقاء پیدا کرد و از تاکسی‌های قبلی بهتر است، اما همان قیمت را دارد. مدیرعامل شرکت تولیدکننده اتوبوس و تاکسی هفته آینده به تهران می‌آیند تا مسیر هموار شود و از یک یا دو ماه آینده شاهد ورود این دستگاه‌ها باشیم. تراموا که دو سوم مترو مسافر جابجا می‌کند قرارداد بستیم که دو نمونه در ماه‌های آینده وارد خواهد شد و خط یک بی آرتی با توسعه به سمت غرب تا تهرانسر و به سمت شرق تا پایانه شرق جدید فعال خواهد شد و یک خط جنت آباد- مصلی- لویزان فعال می‌شود و این چهار دستاورد مهم است که از وزارت امور خارجه و صمت تقدیر می‌کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: تراموای قبلی ریلی بود، اما این تراموا چرخ لاستیکی است. برای دو مورد قراداد بسته شده تا به عنوان نمونه استفاده شود و از ماه آینده منتقل خواهد شد. از یک تا دو ماه آینده در گمرک مستقر است تا تحویل بگیریم و در بی آرتی خط یک جایگزین اتوبوس می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۹۲
خیلی ازش می ترسم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
پس مردم پستوی ایران چه می شود ،ایران فقط تهران بوده،آیا شهرداری ها و دهیارهای کشور هم از این بذل و بخشش دارن؟یا می گیید از طرف کمیته امداد می گیرن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
شاید واسه یه تهران‌ دیگه اینکارو میکنن وگرنه تهرانه پایتخت ایران محله نظام آباد که ما هستیم با حقوق مستمری بگیری که همچین چیزی ندیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
شما برو یه سیستم تفکیک زباله طراحی کن ۵۰ سال از دنیا عقبیم
مردم خودشون میتونن برن گوشت بخرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
بخاطر احتمال جابجایی خودش میخواد یک طرح غیر عملی را شروع کنه که وقتی عوض شد بگه دیدین نتونستند ادامه بدند .بجای ماهی دادن به مردم ماهیگیری یاد بدین زحمت زیاد نکش جناب زاکانی
بدبختی
پاسخ ها
مجیدیه نبش خیابان موسوی گوچه شمشاد پلاک 1
| France |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
هول نکن بگذار ببینم من که تهرانم در مجیدیه میشینم و با 65 سال سن ماهی 5 میلیون بیمه کار افتاده گی ابا واقعا گوشتی می رسد یا الکی گفته پس هول نکن تو پستو ایران چمیشه ایشایحرفی گفته برا عوام که فریبش. ربخورند همین هنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
حتما گوشت فاسد وتاریخ گذشته است.
مرد حسابي، به جاي گوشت و کارهايي که به شهرداري مربوط نيست، به سيستم حمل و نقل شهري رسيدگي کن. الان قبلا ايستگاه هاي اتوبوس مانيتور داشتند، مي شد ديد اتوبوس چه ساعتي مي رسد، نرم افزارها و کارت خوانها کار مي کردند. الان اکثرا خراب شدند. حالا شما دنبال شوآف هستيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
درود. خیلی مرده بره چهارتا اتوبوس نو کنه.
کدخدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
بیست گرم طلا چی شد اون هم میارن درب منزل با احترام تقدیم میکنن
تمام حرفات از اول تا آخرش دروغه. و البته مذخرف. کسی جز دار و دسته خودتون به تو گوش نمیده. ملت راه خودشون رو میرن. تا چه زمانی این دو مسیر متفاوت ملت و دولت با هم تصادم کنه.
پاسخ ها
ببژن پارسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
خودمانیا حسابی تحت تأثیر اینترنشنال هستی
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
به ۹:۵۹
فقط همینو یاد گرفتید ملت نزدیک به انفجارن کی میخوای بفهمی؟
آقای.زاکانی.به.لطف.شما.وهم.حزبیهای.شما.الان.بخدا.یک.سال.یک.کیلو.گوشت.واسه.خانوادمان.نخریدم.وشده.یک.کیلو.گوشت.میوه.برای.خانواد.ما.ارزو..ادرس.میغرستیم.که.گوشت.به.ادرس.ما..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
فقط شمانیستید که گوشت که جای خود مردم حتی از خرید مرغ هم موندن ..این واقعیتیست که بیانش هم سخته....واقعا زندگی برا مردم....
همش‌در‌حد‌شعار‌‌باقی‌میمونه..اصولا‌حرف‌زیاد‌میزنه
دروغ بزرگ
زاکانی ما نمیذاریم تو شهردار تهران بمونی اینو توی این روز وساعت یادت باشه...
پاسخ ها
عابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
خب اگر اینم شهردار نباشه، قراره یکی بیاد مثل خودش. خودت که اینارو بهتر میدونی.
سلام آقای زاکانی عزیز این بذل و بخششی که تو تهران راه انداختی منابعیش از خوزستان تامین میشه خوزستانی که مرکزش نه آب بهداشتی دارد نه دفع فاضلاب صرفا جهت اطلاع ۲۰ سال است هنوز متروش راه اندازی نشده و هزار ناعدالتی های دیگر....
پاسخ ها
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
اگر خوزستان را از طلا فرش کنند بازهم حرف دارن ،اینش اونه ،اونش اینه
تن تن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
بیژن طلاهات را بزار تو جیبت باد نبردت بیژن برو گوشت
مفتی بگیر بیژن شیر یارانه ایت را بخور بیژن زمان جنگ اینجا بمب می بارید کپن گوشت مخصوص تهران اعلام می شد بیژن برو مترو قیمت یامفت سوار شو بیژن
پدرت گاوداري داره از کجا میارآقای پوششی خودتو زمین بذار اینقدر خود خواه نباش
پاسخ ها
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
زنده باد حسن فریدون که پوشش همه اصلاح طلبان است
طلاها رو‌کی میده؟ همون 20 گرمی که میگفت
فروشگاه شهروند، تره بار و اینایی که پزش را میدی ربطی به دوران مدیریت تو نداره، تو چه کار و برنامه جدید و زیربنایی داری؟
امروز ديدم يك كاميون گوشت آوردن درب منزلمون

تعجب كردم !

مرسي از شما خدام ملت !
پاسخ ها
قاصدک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
این ۴۵ سال دولت موقع انتخابات مهربون میشه .از جیل مردم به خودشون میده
ای بدبختی گیرکی افتادیم..جلسه میزاره بعددستاوردسازی می‌کنه..هیچکی تاحالاازاین جلسه ها نداشته من اولین نفرم تازه دویست جلسه دیگه هم میزاریم..مرسی
آدم دروغگو. یک کلمه از حرفاش راست و درست نیست
این همه فعالیت چرا سه سال ما هیچی ندیدم خدا وکیلی اگر این فعالیت ها شده باشد باید آقای زاکانی رو صادر کنین تا ملت های دیگر هم بی بهره نباشند..
آقای زاکانی همه اینها که میفرمایید روی کاغذ است یا واقعیت دارد اگر شما اینقدر توانایی توسعه شهری رو دارید چرا در فکر معاون اولی رئیس جمهور هستید یا این کارتان فرار رو به جلو است که شهردار بعدی رو گرفتار کنید.
خدا به این ملت رحم کند
بابا از تهران پا بگذار بیرون ببین چه خبر در روستهای ما اب ندارند بخورن شما می. گویی من. از پول بیت المال این کار ان کار می کنم توی شهرستانها ی جوانانی آشغال جمع می کنند که انسان شرمش میشه نگاه کنه مرد حسابی اگه راست میگوی بیاد ما موریت پول ماموریت ازدولت بگیر بیاید شهرستانها بییند چه خبر فقر را بیرون از تهران ببینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
این توزیع جهت جمع اوری رای جلیلی فردا خبری نیست وگوشت وکالاها فاسده گول نخرید
خدا خیرت بده از تهران بیاد بیرون ببین فقر دنیا را گرفته
توهم وخیالی بیش نیست
بر پدر آدم دروغگو لعنت
آخه آدم بیسواد تو به کار شهرداری چی کسی که با سهمیه مدرک گرفته
با پوششی پست می گیرد معلوم است دنبال منافع می باشد
برواقای ذاکانی اگر می توان گوشت کیلو۷۸۰هزارتومان را به نرخ سال ۹۶ بگوبفوسنند ومرغ را هم همین طور سال۹۶ به شعور ملت ایران توهین نکن
من گوشت نمیخوام طلا بفرست دم خونمون
آقای زاکانی گوشت راشمابخورید که عادت به خوردن دارید به مردم توهین نکن آقای پلیس بد
مرد حسابی چهارستون ما حاشیه نشین‌ها داره از گرانی مواد خوراکی خورد میشه چی میگی .چی میزنی.
روز انتخابات شروع مبکنی برای تبلیغ
اقا دنبال کاسبی هست دیجی کالا را دیده ووو گفت عقب نمونم فعلا با هزینه شهرداری به اوج میرسونه تا یه کارتل بزرگ بشه بعد درلینگ
خداوندا به کسی که عقل دادی همه چیز دادی و به آنکه عقل ندای هیچ ندادی
ایران که فقط تهران نیست چرا به انجایی که منبع درآمد کشوره توجه نمی کنید بعد می گید مردم تو انتخابات مشارکت نکردن ببینید مشکل کجاست البته خودتان بهتر از مردم هم می دانید .بی عدالتی فقر فساد در ادارات تبعیض انگیزه ای برا مردم نزاشتید مردم می بینند یه عده شاهانه زندگی می کنند ویه عده تو فقر دست پا می زنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
تمام ایران ریختن تو تهران و
از هر 10 نفر ساکن تهران حداقل 8 نفرشون شهرستانی هستند
خدا خیرت بده مرد، خیلی کارت درسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
حالامگربه تهرانیا دادکه به شهر وروستا های دیگه هم بده این درو
سلام بدون مقدمه چرا همیشه از تهران چرا از استان‌های که 60 درصد منابع نفت و گاز را تامین میکنن شروع نمی‌کنید این استان خوزستان با مرکزی اهواز و دمای 60 درجه بیشتر نیاز توجه دارد خودمن با سن 55 سال نه کار نه بیمه نه درآمد درست فقط یک یارانه کجای انصاف
پاسخ ها
مامان بچه هام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
والا ما هم راضی هستیم اول از خوزستان و سیستان و بلوچستان شروع کنن چه فرقی می‌کنه ولی همش دروغه
اینا رو ولدکن طلا رو کی میدی
زاکی جون، من طلا می‌خوام... فعلا تو فریزر گوشت و مرغ دارم...هر موقع داشت تموم میشد بهت میگم بیاری در خونه...
پوششی .حیف تهران که این شهردارش باشد
توزیع گوشت یعنی اوج سو مدیریت افراد بیسواد و پرادعا و خاک حرمت انسان ها
کارها را به اهلش بسپارید تا مردم مانند دیگر کشورها با عزت و احترام خودشان قدرت خرید و انتخاب داشته باشند
تا اخر می مونی دیگه ؟؟؟..
اقای‌زاکانی گوشت‌آخری ۷روزه که گذاشتیم زودپزنمیپزه
عوضش نمیکنید؟
کسی که به خاطر گوشت رای دهد. رییس جمهوری مشخص است. مردم تهران فقط شب انتخابات به‌گوشت احتیاج دارند. فکر کنم این بشر قاطی دارد
بنظر من باید منصفانه حرف زد از وقتی که زاکانی شهردار شده اوضاع تهران خیلی بهتر شده ... وضع تاکسی ها، پارکها، کارتن خوابها، فضای سبز تهران، اتوبان ها و میادین میوه و تره بار....
ازاسب افتادیم نه ازاصل درسته فقیریم وندار ولی عزتمون فروشی نیس
منظورت همون گوشتهای برزیلی و استرالیا و کنیا هست!....
یا مرغهایی که گرفتم از بوی بد نمیشد سمتش رفت وقتی پختم برای گربه های تو کوچه حتی حاضر نشدند سمتش بیاند!الان این افتخار داره!
بهتره برگردی تو حیطه کاری خودت!
از بوی تعفن و شیرابه زباله ها یک محله به عذابند!
سلام خسته نباشی آقای پوششی بجای این افاضل بفکر ترافیک الودگی هوا محط زیست وکودکان کار و فضای سبز باشید تا پوشش سوم بدرود
گوشت کیلویی ۳۰۰ تومن رو از تولیدکننده میگیری یا از واردات،مرغ۶۲ تومن رو از تولیدکننده میگیری یا از واردات،البته با ارز دولتی،حالا چقدر این وسط رانت هست بماند،راستی قرار بود تا آخر انتخابات باشی،چی شد؟!ما مردم گوشت و مرغ خارجی دولتی نمیخواهیم،ما درآمد بالا میخواهیم تا خودمون بتوانیم بهترینهارو برای خودمون خرید کنیم
اینهمه گوشت تو یخچالمون جا نمیشه به نظرم مثل سهام عدالتون در سه یا چهار مرحله بدین. ما رو این همه خوشبختی محاله هههههههههه شهرداری! گوشت! یک کیلو!
تهران هزاران مشکل داره. هزاران هزار. شما کدوم رو حل می کنید زاکانی ؟؟؟ یک مشکل کوچیکش : موش ها !!!! مشکلات بزرگش هم که هیچ !!!! درخت هم که نذاشتی دیگه ! کارنامه دبیرستان جنابعالی هم که دیدیم ماشالله!!!!
سه چهارماه انجام بده وقتی فهمیدی اشتباه است دست برمیداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
اون الان هم میدونه اشتباهه عمدا میخاد اشتباه کنه
الوعده وفا،با احترام ،وعده صادقی که در مناظره ها گفت داره عمل میکنه،ایراد نگیرید اجازه بدید کارش بکنه یه چیزی ازش در میاد
بجای این کار یک فکری بحال وضعیت اسفبار سیستم جمع اوری ذباله در سطح شهر بکن. بوی تعفن در سرار کوچه و خیابا نها - جاری بودن شیرابه الوده سطل های ذباله - بدون در بودن انها - پاره کردن کیسه ها و تخلیه ذباله توسط ذباله گرد ها .
ذباله باید از در منازل جمع اوری شود نه اینکه همه محل ذباله ها رو تو سطل کنار منزل یک سری خانواده های بد شانس جمع کنند تا زندگشون از تعفن ان مختل بشود.
از وضغیت فاجعه بار توقف موتور ها در پیاده رو و فروش پیاده رو ها به انها خصوصا در خیابان جمهوری - وضعیت اسفالت و جوبها که دیگر چیزی نمیگم
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
آق جان شاید تو محل شما اینچنین که میگید باشه،ولی چندین محله که ما می‌شناسیم و تردد داریم چنین نیست.البته محله شما هم اگر چنین چیزی باشد برمیگرده به فرهنگ خانوادها چون با همین کاری که انجام میشود محله های دیگر مشکلی ندارند.
زاکانی تا آخر میمونی
دروغ خخخخ
بسیار هم خوب است چون خیلی ها توان ایستادن در صف های طولانی را ندارند ولی بعضی ها چندین بار در صف می ایستد و حتی بیشتر از نیازشان گوشت می گیرند انشاالله در شهرهای دیگر هم امکان پذیر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
پس این همه فروشگاه آنلاین و پیک برای چیه؟! خوشتون میاد بهتون توهین میکنن؟؟؟
اگه راست میگید گوشت تو بازار ارزون کنید که همه استفاده کنن این کارها چیه چرا به شآن مردم توهین میکنید ایران 90 میلیون نفر فقط تهران
سود سهام عدالت را نمی دهید بعد می خواهید رای بدهیم
مردم گول این تیتر ها رو نخورید همه ی اینا این چند وقت در اختیار پزشکیان بودند
نه به دولت سوم روحانی
تاکسیهای ون 17ساله شدند . لوازم یدکی این ماشینها وارد نمیشود و هیچ برنامه ای هم که برای تعویض ندارید .رانندگان تاکسی و مردم چکار کنند. مگر وظیفه شهرداری نیست.
طرح خوب و منطقی عادلانه ای است اگر واقعا اجرا بشه در تمام ایران
از نظراتی که مردم در سایتهای خبری درباره زاکانی مینویسند نشان میدهد که این شخص رتبه‌ی منفورترین فرد ایرانی را کسب کرده است
درود بر زاکانی
خداپدر ومادرت رابیامرزت خدابه شماطول عمر بده انشاالله تااخرسال این کارها انجام بشه تادشمنان ایران کور شن وسخن گوی استکبار نشن من ببینم ازرو میرن یا نه
دروغ بزرگ ۱۴۰۳
اخه فقط تهران جزع ایران بقه شهرها بی ارزشن میدونی چرا چون مردمشون مثل تهرانی ها برای هرچیز پیش پا افتاده نمیریزن تو خیابونا خراب کاری کنن
آقای زاکانی منتظر وعده ۲۰ گرم طلای ۲۴ عیار هستیم که انشالله به وعده های تون عمل خواهید کرد دم گرم واقعا مردی سه ماه هستش گوشت نخوردم اینا بیار درب منزلمون
اولا مسکن سازی کار شهرداری نبوده ونیست درثانی این شهرزاد با اسنپ چه فرقی داره؟ مگه گوشت وتره بارمجانی می خوای بدی؟ چرا فکر ساماندهی نظافت شهروتفکیک زباله ازمبدا وزیباسازی شهرنیستی؟
۲سال پیش روز عید قربان ۲کیلو خریدم ۴۰۰ هزار تومان پارسال خریدم ۲ کیلو ۸۰۰ هزار تومان امسال ۲ کیلو گوشت خریدم ۱ میلیون ۷۰۰ هزار تومان........
به لطف شما وامثال شما من که حدودا از زمانی که بازنشت شدم دیگر توان خرید گوشت ومیوه خوب را نداشتم وقتی خودم را میبینم حرفهای شما باورم نمشه حالا بیا قسم بخور ان جیز که عیان است چه حاجت به بیان است
مشکل اینا نیست حپو بدبختی بچه ها ماست که سن ازدواجش تموم شده نتونسته خانواده تشکیل بده بخاطرشرایط که شماها سراونااوردن
آقای زاکانی اینهایی که دارن شمارو تخریب میکنن از جای دیگه میسوزن...?
دمتون گرم.
قدیم تعاونی‌ها بودند که با کوپن می‌رفتند اجناس خود را تهیه می‌کردند الان شهرداریها دارن اقلام اساسی رو به درب منزل می‌برند دارین چی کار می‌کنید خوبید
چون نگفتی طلای ۲۰گرمی رو جلیلی به ما بده رأی را به پزشکیان دادم
بخدادروغه ،تهران گوشت دادن ماکه ندیدیم .
آقای زاکانی لطفا به بهداشت شهر توجه کنید زیر درختها پر زباله هست جوی های شهر بوی لاشه وتعفن میده اینها همه بیماری ایجاد می کنه درختان خیابانهارو آبیاری کنید آلودگی زیست محیطی رو کم کنید .گوشت ومرغ وروغن وشکر پیش کشتان حق وحقوق شهروندان رو بدهید از ثروت این مرز وبوم چون منابع وذخائر که استخراج میشه پول نفت وگاز برلی آبادانی وبرای تمام مردم ایران هست شما حقوق وحق مردم رو ادا کنید خودشان می دونند که چی بخورند حالا معلوم نیست که اون کالاهای اسلسی که به مردم می خواهید بدهید سالم وبهداشتی وخوب هست یانه لطفا به مردم وملت توهین نکنید مگر ملت گدا هستند ملت شرا فت داره نمی خواد شما بذل وبخششش کنید شما امورات وبهداشت شهرو رعلیت کنید بسه
اقایانی که تایید صلاحیت میشوند و بعد از گرفتن وقت رسانه ملی و ملت انصراف میدن اینا باید محاکمه بشن و تا به شعور ملت توهین نشه و در ادوار بعدی هم تایید نشن دوباره از میدان در برن
دکتر زاکانی عزیز با برنامه ویژ در شهرداری تهران بهترین فرصت ها را در این ۴۵ سال برای شهرداری محقق کرد و با نگاهی ویژه توانست جایگاه ویژه و جهانی ایجاد کند و شهر از بن بست ۱۵ سال گذشته خارج گردد. نبود اگر دکتر زاکانی براین مدیریت تکیه نزده بود
ممنون علاوه بر مدیریت عالی. با رانت و دزدی هم جنگیده
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
یه نگاه به خیابون ۱۹۶ تهرانپارس از باقری به سمت فلکه سوم بندازید ,کل درختای دو طرف به یکباره دود شدن !!! گویا برای جایگاه جهانی نیازی بهشون نبوده
سلام با تشکر از شهردار محترم تهران به خاطر اجرای قوانین که طبق قانون و شرح وظایف قانونی خود که در قانون دیده شده که عبارت است از، تهیه مایحتاج عمومی ،مردم و فروانی نان که خوشبختانه اقای زاکانی به وطیفه قانونی و شرعی خود عمل کرده به امید آن روز که در سایر شهرهای کشور شهرداران نیز عمل کنند
آقای زاکانی
لطفا" منطقه ۱۹ تهران رارسیدگی کنید ازهمه نظرشهری عقب است.
آقای زاکانی چراقبررادربهشت زهرایه دفعه۳۰میلیوم کردین
زاکی جون خیلی دست دلباز شدی بابا
لازم نیست تظاهر به احقاق حقوق مردم کنید. بلکه فقط لطف کنید همین قانون اساسی که اینهمه به نفع شماست را بی کم و کاست اجرا کنید. ما به همان هم راضی هستیم.
این سبک بذل و بخشش توهین به شعور مردمه
با این بذل. و بخششها زیر ساخت و شغل درست کنید
گیرم که خلق را بطریقی فریفته دردست انتقام طبیعت چه میکنی
چه کار زشتی
به نام خداوند جان و خرد : چرا فقط برای مردم تهران این طرح را اجرایی عملیاتی می کنید ؟!!! مگه تهران تافته جدا بافته از ایران اسلامی است !!! بدون تبعیضگری های ناعادلانه باید در سر تا سر ایران اسلامی این طرح شهردار محترم تهران پایتخت ایران اسلامی باید در سر تا سر ایران اسلامی اجرایی عملیاتی شود و توزیع شود . والسلام و صلوات التماس دعا . و من الله التوفیق .‌
زاکانی خیلی مدیر بزرگی هستی
کاش فکری به حال سوسک ها و موش ها زیر پای عابران پیاده بشه.فکری برای جمع آوری زباله‌ها و سطل های زباله درون شهر که نشتی آب زباله از اون بوی تعفن و فاجعه به بار آورده.فکری برای بافت فرسوده شهر و نوسازی که هیچ پیشرفتی نمیتونه چهره شهر رو عوض کنه.ناوگان حمل و نقل شهری که هیچ تناسبی با جمعیت تهران نداره.آسفالت ها و سنگفرش خیلی از خیابونها و کوچه ها که باعث زمین خوردن افراد میشه.بعضی قسمت های شهر هست که آدم خجالت میکشه بگه اینجا تهرانه.
گوشت رو خودمون می خریم.
سلام آقای زاکانی ممنون شما فقط گرانی وتورم را پایین بیاورید دیگه لازم نیست شما به زحمت بیفتید وگوشت را دم خانه تحویل بدهید مسکن ومیوه ودیگر اقلام را چکار خواهید کرد ؟؟؟آیا اینهم یه تبلیغ بیشتر نیست ومردم را دست انداختید با آبروی مردم بازی نکنید فقط سعی کنید تورم را کم کنید وما راضی نیستیم امثال شما به زحمت بیفتید.اینهمه گرانی وتورم باعث اش بعضی از مسئولین هستند وبس که عاشق مدیریت هستند وثوت اندوزی ...
می‌ترسیم کامنت بگذاریم متخصص یقه بگیر بیاد سراغمون
نیازی نیست ب مردم میوه بدی پس باید درختی کاشت تا مردم خود از درخت میوه بخورن مردم خیرات خور نیستن حتما برای رای دوره بد اینکار میکنی
من بچه شهرستانم اگه شهردارمردم فهیم وبافرهنگ تهران این اقاست وای به بقیه شهرها متاسفم برامردم تهران که این بشرراانتخاب کردن
حالا گوشت گوسفند. یا گاو. ما هم بیایم تهران
این تفکر که دست واسطه باید قطع شود بسیار عالیست اما سرمایه های سرگردان همین دلالان اگر به سمت تولید برود چه اشتغال عظیمی یه راه می افتاد
اقتصاد و معیشت ستون وعمود این خیمه است غافل نشویم .اگر همین سرمایه ها به سمت تولید و اشتغال اینجاست که حرفه آموزی وافراد متبحر در جامعه نشانه پیشرفت و اعتلای جامعه مردم به شخصیتشان بر می خورد اگر آنان تکریم نشوند.
باسلام. آقای. زاکانی بزرگان ایران تنها در تهران خلاصه نمیشه که شما بگویید ما در تهران درب منزل مردم گوشت دادیم باید به کل ایران پخش کنند آنطوری عدالت اجرا میشود با تشکر.
احسنت به مرامت کاش شهردار ما هم اینگونه کار می کرد تبریز برقرار باشی مرد انشالله با جلیلی ادامه راه خدمت را خواهید داشت
سلام آقای زاکانی فکری به حال کارگران پیمانکاری شهرداری بکن با حقوق کم زیر دست پیمانکاران با سختی زیاد برای پاکیزگی شهر تلاش میکننوپولش میره جیب پیمانکارا مخصوص فضای سبز که تا الان حقوق ۹.۲۰۰ میگیرن و خیلی مشکلات شهری وفضای سبز که اکثرا به خاطر مدیران نالایق وپیمانکاران سود جو وفرصت طلب بوجود آمده بکنید
شهردار نباید چهره سیاسی باشه .. شهردار باید به فکر پیشرفت بازیافت زباله ‌‌ودیگر خدمات باشه
خوش به حال تهرانی ها بعداز چهل سال یه شکم سیر گوشت میخورن.
باسلام من خودم کارمند یکی از شرکت های تابع شهرداری تهرانم بقدری بی عدالتی و تبعیض وجود داره که بسیاری از پرسنل شکایت دارند از پست و مقام های اهدایی گرفته تا حقوق و غیره. آخه شما اگه کارشکن نیستی به سازمان خودت سر و سامان بده و سرت به کار خودت باشه و آنقدر دروغ تحویل مردم نده.
کسی نیست این زاکانی را حذف کند
اینم یکی از هزاران دروغهای شاخدارشونه
باسلام آقای زاکانی شما لطف کنید ترافیک کوشنده تهران را درست کنید و هوای آلوده را سامان بدین مارا بس.
میگم فقط تهران جزایران
خدایا چرا ما را از دست اینا نجات نمیدی زندگیمون تمام شد
ای شیطون کجا قایم شدی نیستی
انشالله تندرست وسلامت باشید آقای زاکانی بزرگوار خداقوت مرد خدا ماباتمام وجود به شماایمان وباورداریم ورای شما رای ماهم هست یاعلی موفق وسربلند باشید
خدا ازت راضی باشه مرد...
انشاءالله هر روز توفیقات بیشتری خدا بهت بده تا بیشتر بندگانش و مردموخوشحال کنی...?
برادر بشنو باور نکن .اینها همش دروغ هست ما توتهران همچین چیزی نیدیم ونشنیدیم فقط دروغ . ثبت نام مدرسه ابتدایی که چند سال پیش مجانی بود تغذیه هم میدادن وسط زنگ الان مدرسه دولتی چندین میلیون باید پول بدی برای کلاس ابتدایی .
ما که آخر نفهمیدیم شما شهردار تهران هستی
یا مسئول دار الیتام
اگر میخواهی گوشت هم توزیع کنی حداقل ببر شهرستان و مناطق
محروم تهران که کسی گوشت خور نیست همه نخود خور ( فلافل خور)
شدند و رفتند پی کارشون گرفتار عوارض معده و نفاخی شدند
بفکر احداث درمانگاه خیریه برامون باش درمان کنیم
همتون دروغگوی بزرگی هستیددرختهای ۰۶ تهران را بریدید نخوردید هر چی فضای سبز بود شهرداری نابود کرد همتون مثل همید
این گوشتا هم فردا از منزل اقوام درجه یک ونیروهای خودی و افراد خاص مدنظر خودشون سر در میاره البته هرچند این طرحهای من دراوری تا حالا زیاد بوده و هیچ نتیجه ای نداشته جز تبلیغات مزخرف که مثلا ما اوادار مردمیم
آقای زاکانی لطفا تکلیف ونهای فرسوده که ۱۸ سال داره کار میکنه روشن کنید. ونهای وانا را صاحب شدید به نام شهرداری وهزینه های سرسام آور ونهای فرسوده روی دوش رانندگان زحمت کش تاکسی ون وعده وعیدهای شما سرابی بیش نیست.
اگر به کرامت مردم فکر میکنید که......... به فکر تعویض ونهایی فرسوده و راحتی مردم از استفاده این ونها باشید با شرایط منطقی برای رانندگان.
یا حق
کار شهردار توضیح غذا یا گوشت نیست چرا شورای شهر جلوی این کارهای نامربوط رو نمی گیرن کار شهردار ایجاد فضای سبز و افزایش فضای سبز است و نظارت بر زیباتر کردن و ایجاد رفاه هیات بیشتر برای شهروندان
چرا فقر فروشی میکنی ....
... حالا که رییس جمهور ایران نشدی حداقل رییس جمهور تهران که هستی لااقل ان ۲۰ گرم طلا را بین تهرانیها تقسیم اگر میتونی ...
چه کسانی مملکت را دارن را می گردانن
شهردار فقط قالیبا ف
تو دوتا بیل آسفالت تو کوچه ها خیابان ها تهران بریز، گوشت دم خونه پيشکش
اگه ممکنه زودتر شروع کنید جان مادرم چهار ماهه گوشت نخوردم
بنده خدامیگه قراره انجام بشه همه نقدکردن گذاشتن تویخچال
صدای این کارها چندوقت دیگربگوش میرسد.
شما ها که همه شاکی هستید و ناراضی پس اینا کی هستن که میرن رای میدن . ایا خود شما ها نیستید ای قوم عجیب
آقای زاکانی تا آخر می مونی دیگه ?
تااخرمیمونی بله میمونم ههههههههه
تا حالا که .......انشاالله که خیر باشد.. اما خواهشاً هر کاری انجام می‌شود راه برای سوداگران و هزار فامیل باز نکنید..
سلام .طلا وگوشت را کی میاری و لطفا در این سطل های زباله را ببند خیلی بو میدن
جناب زاکانی گوشت ما هم داره تمام میشه برای مصرف شش ماه ۳ کیلو راسته لازم دارم لطفا گوسفندی در صورت امکان دو کیلو چرخ کرده هم اضافه کنید
گوشت کیلویی 319 تومان یه بسته پوست و چربی و استخون هست که اتفاقا گوشتش رو در آوردن که ملت در اثر خوردن گوشت وحشی نشن.
این بسته ها برای گوسفند های وارداتی هست که کیفیت ندارن و طعم و پخت خوبی ندارند و قیمتشون به علت پیر بودن دام همینه.
یکسال گوشت نخوردیم هروز ثروتمندارو ثروتمندتر میکنید ما فقیرارو فقیرتر خدا جواب بده خدا بدادمون برسه خونه نداریم
این آقا فعلا تا تکلیف ش معین نشده حرف نزن بهتره
هر مشکلی در مورد شهرداری داشتید اعم از نظافت نکردن شهر و خراب بودن معابر و سد معبر و... زنگ بزنید ۱۳۷. این سامانه ها برای همین طراحی شده به جای اینکه نق بزنیم و هی با هم پشت سرشون بد بگیم باید زنگ بزنیم مشکلات رو بگیم و ازشون مطالبه کنیم.
تهران چرا فقط تهران هست تبریز چی دیگر شهرها چی اما اینا حیله گر هستن
سلام آقای دکتر زاکانی کار شما درست و قطعا عملی شدنش هم وجود دارد ولی توزیع گوشت یکی اینکه پول خرید نیست دوم‌یکی مثل من یخچال خراب شده پول ندارم یخچال بخرم تعمیر کار میگه دیگه ارزش درست کردن نداره
آقای زاکانی تو روخدا دست بردارهنوز۱۵ روز نگزشته از مناطرهایت من اجازه نمیدهم شما رئیس جمهورشوید من فلان میکنم من قیامت میکنم من طوفان میکنم فقط یادت رفته بود تفنگ تیربارت را بیاوری حالا چی شده پشیمان شدی می خواهی برای ملت خوراکی توضیح کنی تورو جان آن کسیکه دوست داری ازاین همه توهین به این مردم دست بردار
به جان شما زاکانی قبلا دوماه یک بار گوسفند زنده خرید میکردم الان سه سال است گوشت نخریدم
زکی جان شما با یه خداحافظی فردا همه تهرانی ها رو خوشحال کن ،گوشت مال خودت ??????????
تیمسار به وضع بهداشت شهر برس که موش های اندازه گربه چند روز دیگر مهمان منازل هستند. به ترافیک شهر برس. حمل و نقل شهر برس که برای مسافرت شهری مردم ساعت ها در ایستگاه منتظر نمونند تا مجبور شوند از خودروهای شخصی استفاده کنند. درختان پارک ها و خیابان ها را قطع نکن، چاله چوله های خیابان های شهر را درست کن ماشین میافتد داخلش بیرون نمیاید. پله برقی مترو را درست کن که پیر مردا وپیر زنان بتونند استفاده کنند. مگه گوشت پخش کردن کار شهرداریه؟ فردا لابد میخواهی گاوداری و دامداری هم میخواهی بزنی. بابا تو همینطوریش هم محبوب همه مردم هستی زیاد خودت را اذیت نکن
راکانی طوری حرف میزنه که انگار همه کاره مملکت اینه فقط تنهازاکانی۸سال دربرابر صدام جنگید و ودفای مقدس رااداره کرد بقیه دیگه خونه جلو کولر دراز کشیده بودند همه اش منم منم هیچ کار مثبتی هم تا بحال ازاو ندیدم
به جای این کارا قیمتا رو کنترل کنید،اقتصاد رو درست کنید تا تمام مردم بتونن با عزت و احترام خودشون خرید کنن تا از هرجا که دلشون میخواد و هرچیزی که دوست دارن رو بتونن بخرن. مردم گدا که نیستن.کمتر به شعور و عزت مردم توهین کنید
چرا فقط تهران ؟ در جنگ همه ی شهرها در رای همه شهرها در گوشت فقط تهران ؟تو رئیس جمهوری میشدی چکار میکردی ؟ گوشت فقط درب منزل خودتت
اینم مثله حرفش که به پزشکیان زد گفت میمونم نمیزارن تو ریس جمهور بشی بعد دیگه خیریش نشد اینم یه بلوف دیگه بود واسه آخر انتخابات
آقای زاکانی خانواده من 4 نفرند دستت درد نکنه برای ما گوشت کبابی بزار کنار .فردا صبح میرم ذغال بخرم .البته تهران نیستیم لطف کن با پست پیشتاز بفرس اهواز...مچکرم
سلام آقای زاکانی خواهشاً به زیر مجموعتون هم یه نگاه بندازین ما تو شرکت واحد نصف حقوق میگیریم با بیمه رانندگی 4 .دیگه نمی‌دونیم چیکار کنیم از دست این شرکتهای سوری .خواهشاً رسیدگی کنین خواهشاً بخدا ما هم خانواده داریم چرا الکی حقوق ما رو شرکتها بخورند این انصافه
شما درسال 1400 باختی آقای دکتر زاکانی دیگر این روش های احمدی نژاد ی جواب نمی ده که رقیب این جوری از گود بیرون کنی
ب نظرم بهتر اینه ک اول بری در پاستور وایسی جلو پزشکیان را بگیری که نره داخل???
یعنی زنگ می زنن می پرسن ناهار چی دارید؟ چند نفرید بعد گوشت و سایر ملزومات رو می فرستند؟
بیچاره زاکانی !! هم گوشتهاش رفت و هم رای نیاوردند انشاالله بهمت مردم سال دیگه تو را هم از شهرداری تهران بر میدارند راستی دحترت را تو سوئیس شهرداریش کردند ؟؟؟!!!
هزینه هاازجیب کدام بدبخت پرداخت میشود؟
استاد زاکانی به مخزن تاریخ سلام کن. سریع از شهرداری خارج شوووو. سریعا
مات عزیز چرا اینقدر ساده‌ای خیلی دوستتون دارم ولا این شخص برای کس دیگری داشت تبلیغ میگرد که موافق نشود فردا ویا پس فردا توزیع قطع میشه به احتمال زیاد همه یکی یا دو ماه مهمان شهردای هست
آقای دکتر زاکانی تا خدا به خودت رحم کن روشت عوض کن
با عرض ادب. اگه چنین خدمتی هم انجام بگیره موقتی است. تجربه نشون داده برا هر خدمتی ۱ هزینه ازت میگیرند.بعد مدتی اون خدمت قطع میشه ولی هزینه ای که ازت میگیرن سرجاش هست. مطمئن باشید ۱ ریال خدمت انجام بدهند ۱۰ ریال از جیب مردم برمیدارند
باسلام و خداقوت
شهردار محترم تهران
بدینوسیله از تمام زحمات شما و تیم همراهتان تشکر و قدردانی داریم.
ان شاءالله همه مسئولین راه شهید رئیسی را ادامه دهند.
خداوند نگهدار همه بزرگانی باشد، که شب و روزشان وقف مردم است.
اول ا همه صفحه نظرر خواهی مشکل داره دوم اینکه مردم به فلاکتی افتادن کع هر روز به مسبا ول میاد صدقه به مردم بده
جای این کارا به وضعیت تهران برس مرد ناحسابی. یه خیابون با آسفالت سالم توی شهر نیست. چاله چوله بزرگراهها شده مایه دردسر راننده ها. تو وظیفه خودت رو درست انجام بده و لازم نیست به فکر گوشت رسانی در خونه مردم باشی.
دست جناب ذاکانی درد نکند بالا ترین جایگاه را برای شما آرزومندم
زاکانی جان خدا حافظ گوشت و بزار به امید خدا دیگه رفتنی شدی
نمی دانم کی ۲۰ گرم طلا را برام بفرستی ما منتظر ی کیلو گوشت هم هستیم که بیاری درب خانه
شاید بخاطر اینکه دولت پزشکیان عوضش نکنه داره اینا رو میکنه که دیوار بشنوه
آقای زاکانی گوشت نخواستیم یه فکری به حالی نیروهای پیمانکاری بکن نیروهایی که سالها دارن تو حوزه پسماند با حداقل حقوق کار میکنن وهیچکس برا تغییر وضعیت براشون کاری نکرده .جز اندک ادمهایی که ایثارگری داشتن
از20گرم طلا شد گوشت ومرغ
كجایی زاكانی كه دكترمون رئیس جمهور شد.راستی گفته بودی نمیزاری دكتر رئیس جمهور بشه؟زهی خیال باطل
تورا خدا حال واحوال زاکانی چطوره. بیچاره انتخابات ضربه ی بدی به روحش زد.
پس ۲۰ گرم طلا چی؟
یک جایی داشتن نظری می دادن هفته پیش روی در یکبار مصرف نوشته بود نظر از طرف جلیلی ببین برای تبلیغ چه می کنند
جناب لطفابه کارشهریت برس
کاش اینا یاد می گرفتن به ملت خودشون احترام بزارن
مثل همان گوشت تنظیم بازار آشغال که با منت وقیمت بالا به مردم می دادن کاش قیمت ها را عرضه داشتن پایین بیارند الان سه چهار ساله روزانه افزایش قیمت داریم
آقای زاکانی اینهایی که دارن شمارو تخریب میکنن از جای دیگه میسوزن...?
دمتون گرم.
خیلی. طول نمیکشه که خودشون هم میفهمنن ادمی که بازور اوردن بالا اینکاره نبود و فقط ابروشون رو بیش از پیش می بره
چرا سه ماه قبل از ثبت نام برای ریاست جمهوری این رو نکردی ؟؟؟؟؟
نگرانی که از شهرداری بیرونت کنن
سلام فعلا پست شهرداری رو بده به عمو برو استراحت کن خسته شدی از بس خدمت کردی
اجرایی بشه خوبه
دمت گرم انجام بده
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم